Even voorstellen: RRemco

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
RRemco

Hallo,

Ik ben Remco, net 19 geworden en de auto van de zus van me oma kunnen overnemen. Het gaat hierbij om een Clio II 1.4 5 deurs.

Ik heb de Clio 2 weken geleden overgenomen bij een kilometerstand van 19670 kilometer. De auto komt uit het jaar 2000 maar heeft zo'n 2 jaar stil gestaan. De garage gaf nog 3000Euro voor deze auto omdat er op het portier een aardige kras zit. Mijn oma die heeft toen de auto voor mij gehouden en toen ik het geld bij elkaar heb kon ik deze auto overnemen.

[img]http://img201.imageshack.us/img201/5301 ... rkthq7.jpg[/img]

[img]http://img201.imageshack.us/img201/2962 ... rktgq1.jpg[/img]

Aan de auto was nog helemaal niks gedaan, de 1e avond dat ik de auto voor de deur had staan ben ik maar een cd speler gaan halen, dat was wel nodig ook want op de andere radio zat niet eens een cd-speler maar een casette-recorder.

Paar dagen daarna meteen maar nieuwe boxen gehaald,, ik had me een set van Ground-Zero laten aansmeren en ik moet zeggen het bevalt zeer goed. De set is nu ingebouwd.

[img]http://img201.imageshack.us/img201/6540/cimg6838ev2.jpg[/img]

Zo heb ik gisteravond met een vriend van me 2 blauwe ledbalken aangesloten boven het gaspedaal en aan de pasagierskant.

[img]http://img201.imageshack.us/img201/8245/cimg6914xv1.jpg[/img]

[img]http://img201.imageshack.us/img201/3724/cimg6926eu0.jpg[/img]

Dat is eigenlijk alles wat er tot nu toe met me auto gebeurd is, ik ben zelf alles behalve technisch. Dus ik weet niet wat er nog meer aan gaat gebeuren, ik ben van plan om te sparen voor andere velgen en een andere uitlaat, maar tot dus heb ik nog niet zoveel geld te besteden.

Dat was het dan zo'n beetje...

Groetjes RRemco
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Welkom Remco

en leuk spul he Ground zero :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
RRemco

Gabri schreef:Welkom Remco

en leuk spul he Ground zero :wink:
het is inderdaad een zeer lekker setje,, komt een lekker geluid uit..

alleen moet ik hem nog wegwerken, ik heb hem nu onder het rooster zitten maar ik wil hem achter het front hebben dat je de speaker ook ziet zitten...

ik heb alleen nog geen idee hoe ik dat ga regelen :lol: ik ben niet zo handig
Marcus

Welkom :)
Dolfijne5

Welkom vanuit Heerhugowaard 8)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

welkom @rtc enne succ6 met het project!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
RRemco

bedankt allemaal;) Ik voel me vanzelf wel thuis :wink:

ik heb net het rooster voor me boxen gemaakt op het normale rooster,, het enigste is nu dat de boxen een beetje ver weg komen te staan dus misschien dat ik een keer in een gekke bui met mdf aan de haal ga....

foto's komen er ook nog wel bij :wink:
Hessel schreef:welkom @rtc enne succ6 met het project!!
jaa ik weet niet in hoeverre je het een project kan noemen,, voorlopig zitten er nog geen velgen in ofzo,, ik probeer gewoon een beetje kleine dingen aan te passen,, en dan zie ik wel hoever ik kom;) :~
MikeVV
Contacteer:

Welkom and have fun (Y)
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

neus lekker rond in de project topics zou ik zo zeggen (Y) :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
RRemco

Hessel schreef:neus lekker rond in de project topics zou ik zo zeggen (Y) :)
ik heb nu net de boxen een beetje weggewerkt hoe het plan was,, nu heb ik het rooster van de ground zero boxen erop ipv het standaard rooster,, ik maak er morgen foto's van. :foto:
Dolfijne5

RRemco schreef:jaa ik weet niet in hoeverre je het een project kan noemen,, voorlopig zitten er nog geen velgen in ofzo,, ik probeer gewoon een beetje kleine dingen aan te passen,, en dan zie ik wel hoever ik kom;) :~
Zonder lmv vind ik em niet slecht uitzien eerlijk gezegd... :wink:
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Heey Welkom.

Je woont dichtbij trouwens
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Dennis_16v

leuk gedaan met de neon :D

welkom trouwens :)
RRemco

LagunaAlize schreef: Zonder lmv vind ik em niet slecht uitzien eerlijk gezegd... :wink:
wat bedoel je met lmv?? :~ ik ben nogal een leek;)
WouterW
PostPosted: Fri Dec 01, 2006 10:09 am Post subject:
Heey Welkom.

Je woont dichtbij trouwens
Inderdaad,, 5 km vanaf hier;) niet eens :lol: :D [/quote]
Marcus

RRemco schreef: wat bedoel je met lmv??
Ik denk dat daar lichtmetalen velgen mee worden bedoeld. :wink:
Dolfijne5

Marcus schreef:
Klopt (Y)
RRemco

LagunaAlize schreef:
Marcus schreef:
Klopt (Y)
jaaa ik moet eerst maar even kijken hoeveel geld ik overhoud;) maar ze komen er inderdaad wel onder,, dan ook meteen andere uitlaat;) :bang:
RRemco

ik zat even te kijken naar deze foto,, en kwam op het idee om een rooster in me bumper te gaan maken.

:foto: [img]http://img201.imageshack.us/img201/5301 ... rkthq7.jpg[/img]

heeft iemand een idee hoe dat gaat staan of een voorbeeld,, het is namelijk nog een standaard bumper :~ maar ik denk als daar gaas in geplaatst word dat het er al een stuk minder standaard uitziet... :bang:
Mark van Nierop
Contacteer:

gewoon proberen
Gabri van der Veen
Über-Spammer

even een tipje, kijk eens of je ook koplamen van een SI of RS kan vinden die zijn even iets mooier dan je huidige :wink:
Project 21 16v
Erik (Schepjes)
Contacteer:

de zogehete projector lampen toch ?
Gabri van der Veen
Über-Spammer

ja die dingen :)
Project 21 16v
RRemco

jaa inderdaad zien die koplampen er een stuk mooier uit,, ik zat net al op de duitse ebay te kijken voor kop/achterlampen/spoilers..

zo had ik tussendoor ook nog een vraagje,, verlagen heb je daar alleen verlagingsveren voor nodig of ook nog andere schokbrekers omdat de vering anders heel erg stug word?
Remy

RRemco schreef:ik zat even te kijken naar deze foto,, en kwam op het idee om een rooster in me bumper te gaan maken.

heeft iemand een idee hoe dat gaat staan of een voorbeeld,, het is namelijk nog een standaard bumper :~ maar ik denk als daar gaas in geplaatst word dat het er al een stuk minder standaard uitziet... :bang:
Als je je voorbumper vol gooit met racegaas (en de grille aanpast en een onderspoiler monteert) dan krijg je dit effect

[img]http://www.xs4all.nl/~burgers0/pictures/june2006-06.jpg[/img]

(Gelijk een idee van hoe het staat met de Si / RS koplampen)
RRemco

het geeft een zeer mooi effect,, ik ga dan ook eens langs een aantal zaken opzoek naar racegaas,, :) verder is me portemonnee voor deze maand een beetje erg leeg,, misschien dat er rond het begin van de maand een andere achterdemper onder komt al heb ik geld over:) ik was al langs de dealer geweesd,, die zei dat het 100 Euro zou kosten om hem eronder te hangen en dan 100 Euro de achterdemper zelf nog is.

zo'n demper lijkt mij wel wat,

[img]https://wwws.autoshop.nl/winkel/dbproducts/DS1009_.jpg[/img]

als er dan een andere achterbumper opkomt, is het dan aan te raden om eerst dat te doen of gewoon de demper erop en dan pas de bumper eronder,,

bedankt :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

100euro om een einddemper te plaatsen? Dat is nogal wat vind ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Haas
Car: Megane RS

helemaal van een clio II, das 20min werk.... Volgens mij had ik die van Ferdy erop de stoep zonder brander oid in een 3 kwartier onderhangen...

Ga gewoon naar een lokale garageboer en snuk m er daar onder, kost t je geen 70u/eu :D
RRemco

oow als het echt zo weinig werk is :~ ga ik maar even onderhandelen over de prijs,, maar ik heb misschien ook nog wel een vriend van me die het wil doen voor me voor een leuk prijsje,, maar wat voor demper raden jullie dan nog aan?

het moet wel een goedgekeurde EU uitlaat zijn als ik het goed begrepen heb,, ik ga het even rondvragen bij de dealer en even een mooie prijs proberen te maken,,

bedankt hoor:) :worship:
RRemco

RRemco schreef:oow als het echt zo weinig werk is :~ ga ik maar even onderhandelen over de prijs,, maar ik heb misschien ook nog wel een vriend van me die het wil doen voor me voor een leuk prijsje,, maar wat voor demper raden jullie dan nog aan?

het moet wel een goedgekeurde EU uitlaat zijn als ik het goed begrepen heb,, ik ga het even rondvragen bij de dealer en even een mooie prijs proberen te maken,,

bedankt hoor:) :worship:
ondertussen heb ik een nieuwe einddemper gekocht, hij word er morgen waarschijnlijk onder gezet als ik vervoer kan regelen.

[img]https://wwws.autoshop.nl/winkel/dbproducts/DS1009_.jpg[/img] deze is het geworden van het merk whitehooker, ik ken het merk zelf niet...
Haas
Car: Megane RS

white hooker? :lol:
Gabri van der Veen
Über-Spammer

wat een hoeremerk :p , zal wel pools zijn :p

Maar zodra die eronder zit wel even fototjes maken he :wink:
Project 21 16v
RRemco

hahaa daarom sprak dat merk me ook zo goed aan hoeremerk;) hahaha

ik krijg vanavond een telefoontje of ik vervoer heen kan regelen, dan ga ik werken en hopen dat die na me werk klaar is.... zal toch wel moeten.
en dan met de bus naar de werkplaats waarschijnlijk.

ik neem thuis een paar foto's hoe die der totaal uitziet en dan als die eronder hangt :foto: :worship: ik zit nu al te springen van vreugde,, alleen beetje afwachten hoe me ouders erop gaan reageren.

de zus van me oma waarvan de auto was is overleden en die word vrijdag begraven, dan heb ik me auto terug en moet dus met de auto naar de begravenis, ik denk dat ik dan maar met me ouders meerijd. lijkt me een iets wat socialer plan :(
RRemco

naa een hoop geruzie met me ouders over de auto heb ik toch besloten de gok te nemen en de uitlaat eronder te laten zetten.

dit moet dan maandag gebeuren,, alleen heb ik nog een paar vragen,,
kan de uitlaat er makkelijk weer onderuit gehaald worden en de originele demper vervangen worden?? of is dit heel veel werk??

ik had zoiets vernomen dat het eraan licht of die gelast moet worden of geklemd moet worden...

[img]http://img181.imageshack.us/img181/3713/cimg7053gx3.jpg[/img]

[img]http://img181.imageshack.us/img181/2729/cimg7046bf8.jpg[/img]

ik heb alleen dit deel van de demper,, zou die dan gelast moeten worden of zou die ook geklemd kunnen worden.. ik weet namelijk niet hoe me vader op de uitlaat gaat reageren al komt er een herrie vanaf :bang: |: hahaha
Martijn Kool

dat is een universele demper, die zal echt gelast moeten worden..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Plaats reactie