Clio Cup '91 (kok motorsport 2.0 blok)
Ik ben al enkele maanden de nieuwe eigenaar van deze cup Clio:
[img]http://file024b.bebo.com/11/large/2006/ ... 07214l.jpg[/img]
Shift lights die nog niet werkte.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 42140l.jpg[/img]
Interieur waar een short shifter ontbreekt want mijn elleboog heeft niet genoeg ruimte om makelijk te schakelen ivm kuipstoel.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 33765l.jpg[/img]
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 19033l.jpg[/img]
4 extra slicks op speedline velgen.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 05098l.jpg[/img]
Helaas maar 1 kuipstoel maar er zit er nu ook een in voor de bijrijder.
[img]http://file024b.bebo.com/11/large/2006/ ... 53757l.jpg[/img]
En het hart een Kok motorsport 2.0 blok dat volgens de vorige eigenaar 220 pk moest brengen.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 58618l.jpg[/img]
Deze auto was in vere tot redelijk staat en na enkele kleine dingetjes te hebben verbeterd was zijn eerste test dag op zolder. Helaas is hier nog geen filmpje van. Want het was ook mijn eerste ervaring op een circuit. De auto deed het prima voor zijn eerste keer maar het was dan wel op vochtig wegdek met slicks dus moest ik voorzichtig aandoen.
Op het rechte stuk haalde de clio inderdaad een flinke bak pk's onder de kap vandaan. Maar tot echt het uiterste uit de clio te halen ben ik nog niet aan toe gekomen. Want na een 2 uurtje te hebben gereden starte de wagen niet meer. We vonden het goed geweest en zijn naar huis gegaan om alles weer in orde te brengen voor de volgende keer.
[img]http://file024b.bebo.com/11/large/2006/ ... 07214l.jpg[/img]
Shift lights die nog niet werkte.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 42140l.jpg[/img]
Interieur waar een short shifter ontbreekt want mijn elleboog heeft niet genoeg ruimte om makelijk te schakelen ivm kuipstoel.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 33765l.jpg[/img]
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 19033l.jpg[/img]
4 extra slicks op speedline velgen.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 05098l.jpg[/img]
Helaas maar 1 kuipstoel maar er zit er nu ook een in voor de bijrijder.
[img]http://file024b.bebo.com/11/large/2006/ ... 53757l.jpg[/img]
En het hart een Kok motorsport 2.0 blok dat volgens de vorige eigenaar 220 pk moest brengen.
[img]http://file018b.bebo.com/12/large/2006/ ... 58618l.jpg[/img]
Deze auto was in vere tot redelijk staat en na enkele kleine dingetjes te hebben verbeterd was zijn eerste test dag op zolder. Helaas is hier nog geen filmpje van. Want het was ook mijn eerste ervaring op een circuit. De auto deed het prima voor zijn eerste keer maar het was dan wel op vochtig wegdek met slicks dus moest ik voorzichtig aandoen.
Op het rechte stuk haalde de clio inderdaad een flinke bak pk's onder de kap vandaan. Maar tot echt het uiterste uit de clio te halen ben ik nog niet aan toe gekomen. Want na een 2 uurtje te hebben gereden starte de wagen niet meer. We vonden het goed geweest en zijn naar huis gegaan om alles weer in orde te brengen voor de volgende keer.
-
- Berichten: 3295
- Lid geworden op: wo 3 okt 2001 0:00
- Locatie: Bunde (L)
hey,
gaaf man,
wist helemaal niet dat je een echte cupper had!
volgend jaar als weer de baan o gata op Zolder wil ik wel eens komen kijken, en een rondje "meezitten"
Succes ermee
gaaf man,
wist helemaal niet dat je een echte cupper had!
volgend jaar als weer de baan o gata op Zolder wil ik wel eens komen kijken, en een rondje "meezitten"
Succes ermee

heb je trouwens enig idee wat er aan dat blokje gedaan is om hem op 220pk te krijgen. is wel erg veel lijkt me uit een 2.0 16v. mischien eens leuk om dat ding terzijner tijd nog eens op een rollenbank te zetten
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
gaaf
weer een racer erbij
nog ff kunnen we een rtc competitie starten



weer een racer erbij
nog ff kunnen we een rtc competitie starten


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
wil ook niet afzeiken, maar 220 pk: vreet ik mn schoenen op. Ook niet aan de krukas. Of je moet een gigantisch goede vulling hebben (TB, carbs, turbo: maar die zitten er niet op), of je moet een giga toerental draaien, wat niet gaat met een F7R zonder op een gegeven moment naast bovenliggende nokkenassen ook buitenliggende drijfstangen te hebben.
Maar vermogen zegt geen zak: Zijn genoeg mensen die meer plezier hebben met 100 pk, dan iemand met 300 pk. En soms ook nog harder de hoek omgaan....
dus fijn lekker gassen met het ding!
Maar vermogen zegt geen zak: Zijn genoeg mensen die meer plezier hebben met 100 pk, dan iemand met 300 pk. En soms ook nog harder de hoek omgaan....
dus fijn lekker gassen met het ding!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wat dacht je van 60 tegen 170





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik heb zelf ook een originele ex cup auto en die heeft een kok motorsport motor.
volgens mij heeft kok voor de cup alleen de 1,8L 16V getuned.
ook je kleppendeksel is niet origineel kok.
verder lijkt mij de aan jou opgegeven pks echt een illusie.
van wie heb je deze wagen gekocht?
verder naturlijk een gaaf ding kunnen we mooi eens met zijn allen gaan raggen!

volgens mij heeft kok voor de cup alleen de 1,8L 16V getuned.
ook je kleppendeksel is niet origineel kok.
verder lijkt mij de aan jou opgegeven pks echt een illusie.
van wie heb je deze wagen gekocht?
verder naturlijk een gaaf ding kunnen we mooi eens met zijn allen gaan raggen!

-
- Berichten: 26
- Lid geworden op: di 16 mar 2004 17:46
Bij een 1.8 16V motorblok is 165pk veel realistischer .dit zou er tenminste in mijn (euro)cupclio moeten zitten
Trouwens ook een Kok motorsport blok in een ex clio van Frans Verschuur
Trouwens ook een Kok motorsport blok in een ex clio van Frans Verschuur
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
krukas of wiel pk's?JOHAN c.r.s schreef:Bij een 1.8 16V motorblok is 165pk veel realistischer .dit zou er tenminste in mijn (euro)cupclio moeten zitten
Trouwens ook een Kok motorsport blok in een ex clio van Frans Verschuur
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ook krukas neem ik aan?Frank V. schreef:220 pk is wel mogelijk, mathijs uit den haag had een williams met 220 pk!!!!! hiervan hebben wij een rollenbank uitdraai.
gegroet
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
das wel veel 309 nm
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
wellicht is het inderdaad mogelijk. mijn 2.0 achterberg zou 180 wiel pk's hebben.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ik heb 160 wiel pk's met webers en is geen achterberg of kok maar een commijsblok





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
220pk en 309Nm? Nou laat zien die uitdraai... En owee als je em niet hebt 
Achterberg 2.0 blueprints zouden 190 krukaspk's moeten geven
De 1.8's zijn idd rond de 160. Maargoed dit zijn waardes van Achterberg zelf.
Beste is gewoon geen poep praten/speculeren en em een x rollen en dan het liefste in Goes omdat we daar het meeste vergelijkingsmateriaal hebben. (en het gewoon 1 dezelfde bank is uiteraard).

Achterberg 2.0 blueprints zouden 190 krukaspk's moeten geven
De 1.8's zijn idd rond de 160. Maargoed dit zijn waardes van Achterberg zelf.
Beste is gewoon geen poep praten/speculeren en em een x rollen en dan het liefste in Goes omdat we daar het meeste vergelijkingsmateriaal hebben. (en het gewoon 1 dezelfde bank is uiteraard).
Inderdaad, die had ik ookSteven schreef:Achterberg 2.0 blueprints zouden 190 krukaspk's moeten geven.

wat een getoeter weer over en paar peekaas...die jongen weet het zelf niet, maar wordt er wel op afgefikt..
zet dat ding op de bank als je het wil weten en verder....schijt aan die cijfers, je moet hard gaan op het circuit
zet dat ding op de bank als je het wil weten en verder....schijt aan die cijfers, je moet hard gaan op het circuit

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wordt die afgefikt?Haas schreef:wat een getoeter weer over en paar peekaas...die jongen weet het zelf niet, maar wordt er wel op afgefikt..
zet dat ding op de bank als je het wil weten en verder....schijt aan die cijfers, je moet hard gaan op het circuit
ik zie alleen dat er om een uitdraai wordt gevraagd van een andere motor, meer niet

is een mooi cupcliotje
moeten eens een rtc kampioenschap beginnen


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
ik zie dat ik vergeten ben een "
" te zetten, 


Ik heb nog steeds geen tijd gehad om de rollerbank hier in de buurt op te duiken, maar hopelijk kunnen we de volgende keer dat we naar zolder gaan even langs de rollerbank gaan.
We zijn trouwens zondag ook naar zolder geweest, het was gelukkig niet druk maar dat lag aan het weer. Het eerste uurtje was het nog droog maar daarna begon het langzaam te regenen. Gelukkig hadden we nog andere banden dan slicks bij ons die perfect in de regen functioneerde. Natuurlijk was het niet mogelijk om voluit te gaan maar het was toch een hele ervaring. Ik ben maar 2 keer rechtdoor geschoten in een bocht en gelukkig niet in een grindbak beeindigd.
We hebben deze keer ook een klein filmpje gemaakt:
http://videos.streetfire.net/video/0aaf ... 3f75a0.htm
We zijn trouwens zondag ook naar zolder geweest, het was gelukkig niet druk maar dat lag aan het weer. Het eerste uurtje was het nog droog maar daarna begon het langzaam te regenen. Gelukkig hadden we nog andere banden dan slicks bij ons die perfect in de regen functioneerde. Natuurlijk was het niet mogelijk om voluit te gaan maar het was toch een hele ervaring. Ik ben maar 2 keer rechtdoor geschoten in een bocht en gelukkig niet in een grindbak beeindigd.
We hebben deze keer ook een klein filmpje gemaakt:
http://videos.streetfire.net/video/0aaf ... 3f75a0.htm
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
geinigRob.H schreef:Ik heb nog steeds geen tijd gehad om de rollerbank hier in de buurt op te duiken, maar hopelijk kunnen we de volgende keer dat we naar zolder gaan even langs de rollerbank gaan.
We zijn trouwens zondag ook naar zolder geweest, het was gelukkig niet druk maar dat lag aan het weer. Het eerste uurtje was het nog droog maar daarna begon het langzaam te regenen. Gelukkig hadden we nog andere banden dan slicks bij ons die perfect in de regen functioneerde. Natuurlijk was het niet mogelijk om voluit te gaan maar het was toch een hele ervaring. Ik ben maar 2 keer rechtdoor geschoten in een bocht en gelukkig niet in een grindbak beeindigd.
We hebben deze keer ook een klein filmpje gemaakt:
http://videos.streetfire.net/video/0aaf ... 3f75a0.htm

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
hee ruig filmpje
echt wel leuk zo'n cupauto! heb je hem trouwens al ergens gewogen?
succes nog ermee

echt wel leuk zo'n cupauto! heb je hem trouwens al ergens gewogen?
succes nog ermee
