Luco/Alpine-racer schreef:Haas schreef:ik ga niet zomaar van hero to Alonsa...![]()

Marcel J. schreef:Luco/Alpine-racer schreef:Haas schreef:ik ga niet zomaar van zero to Alonso...![]()
Luco/Alpine-racer schreef:![]()
![]()
![]()
das waar, lijkt me trouwens een mooi gezicht renault 1 & 2Luco/Alpine-racer schreef:als ik de tijden zie dan rijd renault toch wel weer vooraan, ondanks de overstap naar bridgestone, die niet vlekkeloos verloopt, vind ik dat ze er nu al goed bij zitten
al zegt dat niet alles natuurlijk
Luco/Alpine-racer schreef:Haas schreef:ik ga niet zomaar van zero to other zero...![]()
tsja, dat krijg je als de echte held ermee stopt, dan wordt de middenmoot automatisch topHessel schreef:Ben echt benieuwd naar dit jaar, zonder MS!! Het zal een heel ander beeld geven in de puntenverdeling, veel coureurs vlak bij elkaar!!
ja leer dat nou eens af, wordt een beetje moe van jeHaas schreef:tsja, daar zal het altijd blijven wringen tussen de PRO's en ANTI's MS'en.... Feit blijft dat er ook andere coureurs van briljante klasse zijn, die ook dat soort dingen uithaalden, maar je daar niemand over hoort...
![]()
Owjee.... ga ik toch weer in discussie![]()
Anti Alonso, wist niet dat die er waren!Riël Notermans schreef:Ik verwacht eerlijk gezegd helemaal niets van die Kimi, vind m wat overgewaardeerd en rijdt waarschijnlijk die ferrari ook naar de mallemoer.
Ik hoop op alonso in de mclaren om de antialonso's de mond te snoeren, maar topfavoriet blijft gewoon het team Renault
Fisi haalt de zomer niet, denk ik.Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat kovi menigeen versteld doet gaan staan en dat fisi weer de tweede viool mag spelen bij renault![]()
red bull is ook te zwak
dan hebben we het wel een beetje gehad denk ik
Luco, hebbie een glazen bol of wat?.........Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat kovi menigeen versteld doet gaan staan en dat fisi weer de tweede viool mag spelen bij renault![]()
mclaren gaat het niet redden
ferrari zeer twijfelachtig nu onze freund weg is![]()
honda zal er redelijk bij zitten
bwm is niet veel
williams komt ook te kort
red bull is ook te zwak
torro rosso ja ach
spyker idem dito
aguri heeft de oude honda dus dat wordt ook niks
dan hebben we het wel een beetje gehad denk ik
remmen???? ik kan er makkelijk tussendoor, ruimte zatPaul1916v schreef:Ik zie em nog vol gas in die puinhoop op Spa rijden..tijd om te remmen? zat..alleen deed ie t niet..![]()
Dat kon een bepaald iemand uit het zuiden des lands ook heel erg goed...Paul1916v schreef:der overheen
nee die leerde jpm vliegenDuupke schreef:Dat kon een bepaald iemand uit het zuiden des lands ook heel erg goed...Paul1916v schreef:der overheen
Paul1916v schreef:owja en in zn debuutrace ook toch?
Maakt nie uit, die heeft ie later in Canada (2000, meen ik) nog goed te kakken gezet...Luco/Alpine-racer schreef:dat was irvine zijn schuld