Oja, Samson cup waren over het algemeen BLEU SPORTS!
Thuis heb ik zeker wat liggen.
hoezo allemaal bleu sports
moet je maar eens goed kijke heb hier een video band met 2 uur cup races van zantvoort enz
en daar staan vele kleuren op
dus .......
heeft er iemand wat foto's van de 5 GT Turbo cup op Zandvoort, dus de Elf turbo Cup, en de Samson cup....?
Gaat mij vooral om duidelijke foto's van de 5 jes....
Wie......
nou heb ik gehoord dat ze daar allemaal met zilveren 5jes reden, met zwarte wielen en zwarte kooien
De 5 GTE van Jelle staat ook alweer te koop bij de nwe eigenaar..., heeft em net 3 weken geloof ik...
Die denkt er ff snel een hoop aan te verdienen als ik zn vraagprijs zo zie.....
Opzich een aardige oplossing voor het luchtfilter, maar ik kan me herinneren dat Haas dit ook gehad heeft bij een GTT, en dat het turbogat / respons op gasgeven een stuk groter werd....
Kan dit hiermee te maken hebben, of is dit echt iets tussen mn oren...?
Dat dacht ik dus ook, want haasie had em dus ook in die bak liggen...., wel een super herrie binnen in..., zker lache, alleen die vertraging is net ff jammer
ik heb er al mee gereden in het verleden zo en ik kan je melden dat de vertraging echt niet te merken is.
zowiezo is mijn motorkap ook aangepast met een gat er in ter hoogte van het filter en een luchthapper er bovenop
de oudere jongeren onder ons weten wel wat ik bedoel met een 5 alpine happer
Idd, dat inlaattraject is maar weinig langer dat je het niet zal merken en die knikkies zijn ook het probleem niet.
Of je moet met een zwaar hoerige stofzuigerslang aan de gang gaan.
tjah die k cv hea.....
maar hij is der nog,maar zonder kooi de kooi blijft in groningen.
ik heb hem van binnen helemaal origineel,dwz goede voorstoelen en goede achterbank er weer in incl hoedenplank etcetc dus weer helemaal normaal.
1100 is de meeneem prijs dus zoals hij er nu staat.
dagdromers niet reageren.
kan iemand mij vertellen of die olietemperatuursensor die je in je blok schroeft onder de dynamo ook werkt op een *kuchkuch* autostyle (komt ooit een keer een andere in, deze doet zn werk voorlopig) olietemperatuurmeter??
op het metertje zitten 3 aansluitingen, 1 rode draad, 1 zwarte en een gele. nu was mijn gedachte dat de rode gewoon de plus was, de zwarte massa en de gele de draad vanaf de temp.sensor.......maar hij doet zeg maar niks.
dus wie kan mij ff helpen? ik weet dat er meters zijn waar je een 1 of 2 polige sensor voor nodig hebt, maar wat voor meter ik nu heb? dat zou ik niet weten......
Haas schreef:zit er geen verlichting in dan? btje vaag..drie draden..
enigste wat ik zou kunnen bedenken: massa, verlichting en puls (PULS, geen plus dus.. )
alleen ff 123 geen idee hoe die sensor zit die je bedoelt..
jah zit ook een lampie in, nog een rode en een zwarte draad dr bij natuurlijk . die redenering had ik ook, maar dan +12v, massa en puls.