Ivo's GT Turbo Rood, Clio RS PH II erbij...
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
watjeIvo8hoven schreef:Wehee....., nee jongens dat soort dingen komen echt niet voor

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
hahahahaLuco/Alpine-racer schreef:watjeIvo8hoven schreef:Wehee....., nee jongens dat soort dingen komen echt niet voor![]()
![]()
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Gisteravond weer even bezig geweest met demonteren van de 19 16v die momenteel in de schuur staat.
De upgrade remmen voor de 5 liggen iig al klaar...., de schijven en klauwen van de 19 komen dus onder de 5....
Vanavond wat foto's online
oh dan moet ik dus effe de hoofdremcilinder komen demonteren
De upgrade remmen voor de 5 liggen iig al klaar...., de schijven en klauwen van de 19 komen dus onder de 5....
Vanavond wat foto's online

oh dan moet ik dus effe de hoofdremcilinder komen demonteren

waarom hoofd rem cylinder? die is het zelde als op de 5
Voor 19 16V remmen heb je alleen de beugels nodig waar de remklauw op zit. dat stuk ijzer waar de remblokjes ingeschoven zitten.
in combinatie met de schijven
dus al met al max 1 uur, demontagen en montage
Voor 19 16V remmen heb je alleen de beugels nodig waar de remklauw op zit. dat stuk ijzer waar de remblokjes ingeschoven zitten.
in combinatie met de schijven

remtangen dus 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja geef de 19 maar weer de schuldIvo van Achthoven schreef:Tja Abel, als alles niet zo vast zit lukt het wel aardig ja...., maar dat is bij de 19 helaas niet zo...Abel schreef:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zijn gewoon te koop in de winkel hoorIvo van Achthoven schreef:Nee echt ouwe..., op dit soort momenten mis ik een compressor met luchttol.....

Ja volgens mij was dat die waar ook die accesoireset bij zat. Met spuitpistool enzo.Marcus schreef:Laatst was er een compressor te koop bij de Makro. Kostte volgens mij iets boven de 100,-.
Kijk en jij snapt nou precies wrom Haas en ik nog geen compressor hebben met tol, ik wil er dus wel een waar je wat mee kan doen....Florus schreef:En zo'n Makro compressor is dus waardeloos voor een luchttol, 1 halve bout lostollen en de luchttank is leeg
![]()
toevallig gister nog met haasie over gehad...

'K heb ook zo'n soort compressor, heb er een luchtratel bij,en dat werkt al kl#te
ff ter vergelijking: een luchtratel verbruikt rond de 110l per min. , en een fatsoenlijkt luchttol min. 300l per min.
Oftewel; prutcompressors v/d gamma,karwij,praxis e.d.,lekker laten staan

ff ter vergelijking: een luchtratel verbruikt rond de 110l per min. , en een fatsoenlijkt luchttol min. 300l per min.
Oftewel; prutcompressors v/d gamma,karwij,praxis e.d.,lekker laten staan
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Heb mooie electrische setjes te koop van IR :IR2530KE-2.
Kosten bruto 712,-ex btw per set incl. 2 accu's. vastzet : 480 Nm. los met max 550 Nm. In koffer.
Nu ter intro. 499.- ex.BTW. (en maybe nog een beetje korting natuurlijk
)

Kosten bruto 712,-ex btw per set incl. 2 accu's. vastzet : 480 Nm. los met max 550 Nm. In koffer.
Nu ter intro. 499.- ex.BTW. (en maybe nog een beetje korting natuurlijk
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach heb er 1 van 139 euro voor op circuit, goed zat voor banden enzo
maar voor thuis de grootste op 220
maar voor thuis de grootste op 220

Wij hebben nog wel een 90liter compressor staan, met olieafscheider, olienevelaar en drukregelaar voor 50.
Tis wel antiek ding en hij loopt langzaam leeg, maar je kunt er vrij aardig mee luchtsleutelen. Nieuwe compressor en toevoerslang erop en je hebt een prima ding.
We hebben nu een 200liter op 380v, das wat fijner als je met meerdere apparaten werkt.
Tis wel antiek ding en hij loopt langzaam leeg, maar je kunt er vrij aardig mee luchtsleutelen. Nieuwe compressor en toevoerslang erop en je hebt een prima ding.
We hebben nu een 200liter op 380v, das wat fijner als je met meerdere apparaten werkt.
heerlijk, ik hoor het je zeggenSteven schreef:
Tis wel antiek ding en hij loopt langzaam leeg

Immer wieder die verdammte Holländer
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03174.JPG[/img]
Een setje hele nette 16v remmetjes voor de GT...., kooitje ligt ook al klaar trouwens....
Een setje hele nette 16v remmetjes voor de GT...., kooitje ligt ook al klaar trouwens....
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hij gaat lekker Ivo. 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Tja voorlopig wat onderdeeltjes bij elkaar zoeken voor de 5...., en er is nog zat te doen voordat ie echt netjes en naar mn zin is...
Zoals de planning er nu uitziet, zal de 5 ergens eind dit jaar naar binnen gaan, en dan is even kijken wat er allemaal moet gebeuren...
ws Zondag nog wat onderdeeltjes ophalen
Zoals de planning er nu uitziet, zal de 5 ergens eind dit jaar naar binnen gaan, en dan is even kijken wat er allemaal moet gebeuren...
ws Zondag nog wat onderdeeltjes ophalen
Nou vandaag de 5 is even heerlijk aan de tand gevoeld.....
Vanmiddag even sap erin gegooid, bandjes even op spanning, olie gepeild, en de GT naar de schuur in Oudewater gebracht......
Eerst even voorzichtg en onwennig, maar al snel gewend, en na een 30 km rustig warm rijden, tijd voor wat gasgeven........en dat is ook wel echt gebeurd..
deze 911 uit '85 had het tot de 110 mp/u toch best lastig met de 5
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03196.JPG[/img]
daarna weer wat rustiger gaan rijden, maar de temp. bleef keurig....
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03195.JPG[/img]
Bij de schuur aangekomen trof ik de 19 16v van Lex aan....., droevig....
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03198.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03197.JPG[/img]
Nou ik moet zeggen, ben uiterst tevreden over mijn GTT, motortje loopt echt super netjes
Even lekker al het houtwerk eruit gegooid samen met Haas, en de raampjes even netjes gefixed, ze kunnen nu tenminste goed dicht
Vd week maar is even verder kijken naar de roestplekken, en de remmetje monteren.
Ben echt blij dat ie zo netjes loopt, de druk even gemeten, loopt keurig op 0,8 bar...., en daar blijft ie lekker op staan

Vanmiddag even sap erin gegooid, bandjes even op spanning, olie gepeild, en de GT naar de schuur in Oudewater gebracht......
Eerst even voorzichtg en onwennig, maar al snel gewend, en na een 30 km rustig warm rijden, tijd voor wat gasgeven........en dat is ook wel echt gebeurd..

deze 911 uit '85 had het tot de 110 mp/u toch best lastig met de 5

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03196.JPG[/img]
daarna weer wat rustiger gaan rijden, maar de temp. bleef keurig....
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03195.JPG[/img]
Bij de schuur aangekomen trof ik de 19 16v van Lex aan....., droevig....

[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03198.JPG[/img]
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C03197.JPG[/img]
Nou ik moet zeggen, ben uiterst tevreden over mijn GTT, motortje loopt echt super netjes

Even lekker al het houtwerk eruit gegooid samen met Haas, en de raampjes even netjes gefixed, ze kunnen nu tenminste goed dicht

Vd week maar is even verder kijken naar de roestplekken, en de remmetje monteren.
Ben echt blij dat ie zo netjes loopt, de druk even gemeten, loopt keurig op 0,8 bar...., en daar blijft ie lekker op staan
jaja, voor zolang als het duurten daar blijft ie leker op staan

zit zeker een chippie in