hallo
ik had een vraagje me schoonmoeder rijd een megane uit 97 en er komt geen warmte meer uit de kachel ze is al naar de garage geweest en die zei dat het de kachel kapot was ofzo was allemaal vaag enzo maar wat ken het zijn iemand een iedee?????????
ik hoor het wel
mvg michael
komt geen warmte uit de kachel
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hmm heb een flauw idee dat de kachel wel eens kapot kon zijn
misschien de kachelradiateur verstopt

misschien de kachelradiateur verstopt
-
en hoe moet ik dat doen?????? moet ik alle buizen los halen en door spoelen maar dan moet ik de koelvloeistof ook weer ontluchjten enzo iemand een soort van beschrijving hoe ik dit moet doen????
mvg michael
mvg michael
-
- Moderator
- Car: MB
komt de motor wel goed op temp.? Werken de knoppen van het verwarmingspaneel in het dash nog naar behoren?
Ontluchten is bij de meeste moderne auto's geen kunst meer. Vullen tot het systeem vol zit, motor laten draaien tot de fan aanstaat en eventueel koelvloeistof bijvullen. Meer is het meestal niet
Ontluchten is bij de meeste moderne auto's geen kunst meer. Vullen tot het systeem vol zit, motor laten draaien tot de fan aanstaat en eventueel koelvloeistof bijvullen. Meer is het meestal niet
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
gebruik de zoekfunctie eens.... dit is de afgelopen 3 maanden al minstens 6x voorbij gekomen