Euh...
is ie helemaal kapot gedraait want met beejte mazzel zet je er een nieuwe oliepomp in en voilá
Als er geen vijlsel mee naar buiten komt als je de oude olie aflaat...
het blok heeft nu zo'n 90000km gelopen. voor een volledig getuned blok toch wel veel toch? ik ga voor een complete revisie, dus gewoon alles wat nodig is of eraan zit te komen. of hebben jullie een andere mening?
Gekocht via Coppens van ene Thomas??
ken je Thomas? ik zie dat je ook uit nijmegen komt. weet je toevallig wat van de auto af, ik ken niet de volledige geschiedenis ervan. wel heb ik van Thomas de rekeningen gekregen die achterberg destijds gemaakt heeft. dit van het motorblok, cup motorsteun en dergelijke.
Thomas heeft de Auto aan een andere meneer verkocht, welke op zijn beurt de oliepomp heeft stukgereden.
Via Roel (werknemer Coppens) zijn we bij de auto en dus bij Thomas terecht gekomen.
Dat is zo'n beetje het verhaal hoe de auto bij ons terecht is gekomen. toen we de auto zagen afgelopen winter was het wel even schrikken. de auto stond al een maand of 2 buiten in het zout. de hele onderkant is roestig, de remmen moeten vernieuwd want zitten muurvast, blok revisie, nieuwe uitlaat. flink werk aan deze auto dus, maar het is niet voor niets een project