Hallo Allemaal,
Ik ben Wesley Louwe ben achtien jaar en ben in het bezit van een mooie Renault Clio Williams uit 1994. Hij is nog in een pracht staat en ik wil er graag over praten, vragen beantwoorden en natuurlijk ook vragen stellen ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
MVG Wesley Louwe
Voorstellen: Wesley Louwe
He Collega
...een kort maar krachtig voorstel rondje

-
18 jaar, en dan al n willy onder je kont.. goed bezig jij, wou dat ik dat ook zo kon zeggen
laat es n paar mooie foto's zien

Dat is om stoer te doen tegenover mij en zijn collega,s bij ons op het werkDennis_16v schreef:18 jaar, en dan al n willy onder je kont.. goed bezig jij, wou dat ik dat ook zo kon zeggen![]()

Welkom hier and have fun! 

www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
welkom hier! ben benieuwd naar de pics!
18 en dan een williams, best netjes!
18 en dan een williams, best netjes!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
haha stoerdoenerijREMCO-X schreef:Dat is om stoer te doen tegenover mij en zijn collega,s bij ons op het werkDennis_16v schreef:18 jaar, en dan al n willy onder je kont.. goed bezig jij, wou dat ik dat ook zo kon zeggen![]()
laat es n paar mooie foto's zien.Maar moet zeggen een mooie Willie
.Moeten we maar snel foto,s maken op het werk wesley van je racemonster.

zo ben ik ook begonnen met mn crxje..

maar maak maar es snel wat foto's jah

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
welkom! wel ff lid worden ey 

-
Hier zijn dan een paar foto's op verzoek er zullen er vast nog wel wat meer komen.
http://www.mijnalbum.nl/Album=B3MSJV43
http://www.mijnalbum.nl/Album=B3MSJV43
Gaat ie hier nou ook al patserig doen?REMCO-X schreef:Dat is om stoer te doen tegenover mij en zijn collega,s bij ons op het werkDennis_16v schreef:18 jaar, en dan al n willy onder je kont.. goed bezig jij, wou dat ik dat ook zo kon zeggen![]()
Welkom jongen

-
hahahaha ik ga niet patserig doen hoor met me mooie auto dat maakt die idiotige remco er weer vanLagunaAlize schreef:Gaat ie hier nou ook al patserig doen?REMCO-X schreef:Dat is om stoer te doen tegenover mij en zijn collega,s bij ons op het werkDennis_16v schreef:18 jaar, en dan al n willy onder je kont.. goed bezig jij, wou dat ik dat ook zo kon zeggen![]()
Welkom jongen

Maar daar is ie wel voor gestraft, boetetje van 200 pleuri voor dat uitlaatjeWesley Louwe schreef:hahahaha ik ga niet patserig doen hoor met me mooie auto dat maakt die idiotige remco er weer vanLagunaAlize schreef:Gaat ie hier nou ook al patserig doen?REMCO-X schreef:Dat is om stoer te doen tegenover mij en zijn collega,s bij ons op het werkDennis_16v schreef:18 jaar, en dan al n willy onder je kont.. goed bezig jij, wou dat ik dat ook zo kon zeggen![]()
Welkom jongen

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
welkom
mm heerhugowaard, bajesklanten?

mm heerhugowaard, bajesklanten?

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
ja idd die boete was wel flink toen hij was aangehouden reed ik net langs in een dikke BMW 530 maar hij wil die uitlaat er wel weer onderzetten zei hij tegen me dus ben benieuwd.
Zei hij ook tegen mij... nu kwam zijn luchtfilter niet mooi uit qua geluid..Wesley Louwe schreef:ja idd die boete was wel flink toen hij was aangehouden reed ik net langs in een dikke BMW 530 maar hij wil die uitlaat er wel weer onderzetten zei hij tegen me dus ben benieuwd.
Maarre Wesley, jouw auto klinkt trouwens ook super

-
Ja hij klinkt echt superLagunaAlize schreef:Zei hij ook tegen mij... nu kwam zijn luchtfilter niet mooi uit qua geluid..Wesley Louwe schreef:ja idd die boete was wel flink toen hij was aangehouden reed ik net langs in een dikke BMW 530 maar hij wil die uitlaat er wel weer onderzetten zei hij tegen me dus ben benieuwd.
Maarre Wesley, jouw auto klinkt trouwens ook super
-
ja top wagensWouterW schreef:Welkom Williams-lotgenoot.
mooie wagens hé? die Williams!
-
Jah inderdaad die vader van me kan dus tog nog iets!!!kuipstoel schreef:Heeeeey Wesley,
Super man dat je zo'n mooie snelle williams hebt kunnen kopen !!
Maar goed, dat kun je ook wel aan je vader overlaten om je te helpen zoeken.
Alvast veel snelle kilometers toegewenst !!!![]()
Gr. Bas Kuiper