Even voorstellen: manuel315

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
manuel315

Hallo,

Ik zal mij hier even kort voorstellen. Mijn naam is Manuel Janssen en ik ben een goede vriend van StanGTE.

Sinds ik mijn rijbewijs heb, heb ik ook altijd een auto gehad. Ik ben begonnen met een Golf mk1 (small tail!). Omdat deze auto rot was, niet meer door de APK kwam, ik er geen verstand van had en..erg genoeg ik érg DOM was..heb ik de auto verkocht. Ik heb hier tot op heden nog steeds spijt van..!

Toch moest ik een nieuw vervoersmiddel hebben en dat is een Mazda 323F (BG) geworden. Ik rijd hier nu ruim vier jaar mee rond. In de tussentijd is er bij StanGTE een GTE voor de deur komen te staan. Na een enkel reisje E'hoven ben ik stiekem verliefd geworden op de kleine kart.
Sindsdien ben ik aan het zoeken geweest naar een leuke vervanger voor mijn Mazda en ik ben bij een R5 GT Turbo (ph1) uitgekomen.

Deze gaat op donderdag 30 november overgeschreven worden op mijn naam :) tot grote spijt van de huidige eigenaar. Reden van verkoop is het plaatsgebrek. Ik ben al gaan kijken en rijden met de auto en op een klein aantal dingetjes na, is de auto goed in orde én...vooral hard!

Aangezien de meeste mensen gek zijn op foto's en deze ook meer zeggen dan de bovenstaande woorden, presenteer ik U mijn toekomste GTT:

Voila!
http://members.home.nl/opslaan/R5%20GT% ... orkant.JPG

http://members.home.nl/opslaan/R5%20GT% ... hboard.JPG

En wat de medeweggebruikers het meeste zullen zien:

http://members.home.nl/opslaan/R5%20GT% ... erkant.JPG

Naast de auto zijn er nog een HELEBOEL reserveonderdelen bijgeleverd..zeg maar gerust een complete donor auto! De bestemming hiervan is nog niet 100% duidelijk.

Voor de mensen in het zuiden: zwaaien als je me ziet rijden.

Tot ziens..
Dolfijne5

Wat Chris zegt, zeker doen, onderdelen opslaan. Met een 5je weet je het maar nooit (Y)

Welkom hier :D
manuel315

Chris schreef:Ik had Stan er al ff over gesproken. Super dat het wat geworden is! (Y)

Ziet er op de foto's nog goed uit. Verder nog plannen mee? 8)

PS, sla die onderdelen lekker op als je de ruimte hebt.. Altijd makkelijk. :lol:
Ja, ik zat daar toen naast toen jullie dat besproken hebben. Ik heb je een PM terug gestuurd!

Plannen? Verlagen en verbeteren. Audio overbouwen..en daarna zien we het wel. Voor de onderdelen heb ik juist geen ruimte..Stan en ik zoeken nog een loods voor een "kratje bier"! :)
StanGTE
Car: Renault 5 GTE

doa is ur toch!!!

nja over dat opslaan dat moet gewoon goedkomen... als nog iemand een carrosserie zoekt, 348 met originele bestickering onderlangs en 1 deur er nog in die moet het zeggen,w ant die laten we daar wss...

nja manuel veel plezier ermee
manuel315

StanGTE schreef:nja manuel veel plezier ermee
Je mag jezelf ook veel plezier wensen..ik ben zeker dat we weer vele avonturen tegemoed zullen zien!! Tis toch altijd een feestje met zn 2en in de vierwielers!!

Groeten
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Welkom hier @rtc enne veel plezier :)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
cyberdanny
Car: Renault 5 GT Turbo

Hoi Manuel! de gtt ziet er goed uit en helemaal origineel zoals ik zie!! netjes! Ben benieuwd om hem eens in het echt te mogen bewonderen!!
Groetjes Danny :)
Ivo
Über-Spammer

Leuk 5ie, veel plezier he :wink:
manuel315

cyberdanny schreef:Hoi Manuel! de gtt ziet er goed uit en helemaal origineel zoals ik zie!! netjes! Ben benieuwd om hem eens in het echt te mogen bewonderen!!
Volledig origineel ja, muv de vloermat..die is ph2. Ik weet nog niet hoe het morgenavond allemaal gaat lopen, maar er is een kans dat ik richting Geusselt ga en zeker nog even naar de mac in Zitterd! Dus we zien ons wel..zoveel GTT's in het wit rijden er niet rond geloof ik..zeker geen ph1 hier in de buurt.
Dennis_16v

leuke 5, succes ermee..
en verder welkom :D
Marcus

Welkom :)
Riël
Über-Spammer

manuel315 schreef:
cyberdanny schreef:Hoi Manuel! de gtt ziet er goed uit en helemaal origineel zoals ik zie!! netjes! Ben benieuwd om hem eens in het echt te mogen bewonderen!!
Volledig origineel ja, muv de vloermat..die is ph2. Ik weet nog niet hoe het morgenavond allemaal gaat lopen, maar er is een kans dat ik richting Geusselt ga en zeker nog even naar de mac in Zitterd! Dus we zien ons wel..zoveel GTT's in het wit rijden er niet rond geloof ik..zeker geen ph1 hier in de buurt.
Nee, jammer (U)

Maar je vloermat is gewoon ph1 hoor :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Patrick L.

Mooi wagentje zo op de foto`s te zien,
ph1 is idd wel iets zeldzamer tegenwoordig,
veel plezier ermee!

Ik tuut wel ff als ik je zie rijden... :wink:
manuel315

Ik meen dat een rode vloermat, ph2 is? De deurpanelen zijn trouwens ook niet origineel zei de vorige eigenaar. Maargoed..het belangrijkste is dat hij rijdt! En dat doet tie wel.. :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

manuel315 schreef:Ik meen dat een rode vloermat, ph2 is? De deurpanelen zijn trouwens ook niet origineel zei de vorige eigenaar. Maargoed..het belangrijkste is dat hij rijdt! En dat doet tie wel.. :)
De vloermat kan gewoon phase 1 zijn .....
De deurpanelen zijn van een comfortpakket....en ook dat zou op een phase 1 kunnen zitten, maar dan had je ook elecrische ramen gehad moeten hebben ...........

Veel plezier ermee
Plaats reactie