Maar dan moet je die wel ergens aan vast kunnen maken...
Als je dan toch bezig bent, neem dan het volgende mee:
- heater
- gereedschap
- verlichting
- koelkastje
- biertjes
Vandaag weer tunex gebeld...
Vanaf maandag zouden ze me de factuur al sturen. Dus ik heb vanmorgen weer gebeld, en vriendelijk doch dringend verzocht om de factuur te sturen, zodat ik he geld kan overmaken. Ze beloofden mij deze vandaag te sturen, en nu is het 5u, en weer geen factuur. Ik wordt zo langzamerhand een beetje moe van Tunex, en begin al minder vertrouwen te krijgen in de deal...
Murray schreef:Vandaag weer tunex gebeld...
Vanaf maandag zouden ze me de factuur al sturen. Dus ik heb vanmorgen weer gebeld, en vriendelijk doch dringend verzocht om de factuur te sturen, zodat ik he geld kan overmaken. Ze beloofden mij deze vandaag te sturen, en nu is het 5u, en weer geen factuur. Ik wordt zo langzamerhand een beetje moe van Tunex, en begin al minder vertrouwen te krijgen in de deal...
Gewoon onder druk zetten, ik neem aan dat ze niet iedere dag een order van 2000 euri geplaats krijgen
Ik ben net zo verbaasd als jullie. Aan de telefoon zijn ze heel netjes en correct, en hoewel ik aan 3 verschillende mensen m'n verhaal heb gedaan waar het over gaat, beginnen ze me ewl nu te kennen. (mag ook wel, bel zowat iedere dag ) Maar wat ze beloven komen ze niet na, das erg gek!
Ik krijg een totaalfactuur, omdat ik natuurlijk de hele mik moet betalen, maar iedereen krijgt een eigen bon met btw. Mocht er onverhoopt iets zijn met je setje, dan hoeft niet alles eerst via mij te lopen. Makkelijk he?
Ook handig ivm btw enzo
Hahaha nou laten we dat nog even als laatste optie. We willen natuurlijk wel graag de xenon setjes hebben, dus we kunnen ze beter niet tegen ons in het schild jagen