wie kan mei zo veel mogelijke info geven om een twingo om te bouwen
het moet gaan over ombouw moter graag met foto.s graag medere moters en beschijfingen aanstuitg met foto.s en andere ombouw is ook zeer welkom ik ben al bezig met het zelfde op de duitse internet forums
om het op te zoeken en te vertalen
ik wil er een handleiding maken en uit werken op pc
voor mensen die de twingo willen ombouwen
die dan aangevraacht kan worden en op gesteurt per post
het word een mooie en handige map met grote foto.s em zeer duiderlijke omschijfing van uitvoering
plaats ze dan hier op het forum
of steur het op naar scheltehofman@hotmail.com
handleiding ombouw twingo
ik zou zeggen volg eens cursus nederlands, en als je meer info over aanpassen van een twingo zoekt kan je de search eens gebruiken. Of lees eens een aantal project topics door, daar kan je al een boel info vinden
R5GTT. Drive it like you stole it
Ferdy schreef:typen is een kunst
denk even aan je spelling

-
- Contacteer:
Ja ja

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Je hebt gelijk hoor
Welkom overigens Schelte!

Welkom overigens Schelte!
ik heb een zware auto ongeluk gehad en een deel van mijn hersens verloren laat ik maar zeggen
en als ik het mapje ga maken dan gebruik ik een typ progamatje voor die de spelingens fouten er uit haalt
graag niet gelijk gaan aanvalen op iemand kwaaltjes er kanveel achter zitten
en als ik het mapje ga maken dan gebruik ik een typ progamatje voor die de spelingens fouten er uit haalt
graag niet gelijk gaan aanvalen op iemand kwaaltjes er kanveel achter zitten

-
je hebt (nog) geen project zie ik, misschien volgende keer dus even beter opletten waar je de vraag stelt?
heb je topic dus bij deze verplaatst naar nl.techniek
heb je topic dus bij deze verplaatst naar nl.techniek
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
maakt niet uit wat alles is welkom hier ik wil dus een map maken voor twingo rijders
en daar komt in te staan welke moters er in een twingo kunnen en hoe het moet en met beschrijving en foto.s er bij
en schrijfremmen om bouw nateurlijk
maar er kan meer met een twingo en dat wil ik in kaart brengen
dus kom maar op met die foto.s en bescrijvingen
echt ales is welkom
heb nog ook nodig ombouw achterlichten beschijving met fotos
dashbord ombouw met foto.s van oud en nieuw
heb je nog een leuke andere iedee dan wil ik het ook graag

en je kund er ook mailen of bespreken op msn
en dat kan met adres scheltehofman@hotmail.com
en daar komt in te staan welke moters er in een twingo kunnen en hoe het moet en met beschrijving en foto.s er bij
en schrijfremmen om bouw nateurlijk
maar er kan meer met een twingo en dat wil ik in kaart brengen
dus kom maar op met die foto.s en bescrijvingen
echt ales is welkom
heb nog ook nodig ombouw achterlichten beschijving met fotos
dashbord ombouw met foto.s van oud en nieuw
heb je nog een leuke andere iedee dan wil ik het ook graag

en je kund er ook mailen of bespreken op msn
en dat kan met adres scheltehofman@hotmail.com
En jij verkoopt dat dan 
Op zich is het speciaal als je zelf een GT blokje in je twingo gefreuteld krijgt, ik weet niet of veel mensen erom springen om alles wat ze uitgedokterd hebben op déze manier weg te geven
Maar he, niet geschoten is altijd mis

Op zich is het speciaal als je zelf een GT blokje in je twingo gefreuteld krijgt, ik weet niet of veel mensen erom springen om alles wat ze uitgedokterd hebben op déze manier weg te geven

Maar he, niet geschoten is altijd mis

nee hij verkoopt ze niet, die vraag heb ik gelijk gesteld toen hij vroeg of hij mijn foto's mocht gebruiken van de rem upgrade, maar hij rekent alleen eventuele verzendkosten, en ik vind het een goed inititief
niet lang meer kloten en zoeken als je iets wilt, maar gewoon ff boekje erbij pakken 

ja ik heb een twingo gehad die van top tot teen was verbouwd 2 jaar geleden die heb ik uit duitseland in gevoerd hier naar toe ben er een half jaar mee bezig geweest daar zat een 12moter in en heb er toen een megane 18 I in gezet sammen met een monteur van renault
die mij ook gaad helpen met de handleiding
maar hed m net klaar en reed er een half jaar in en op een zekere morgen reed ik naar de kinderdag verbleif waar mijn zoontje heen moest
tegen een paal die miden op een weg staan op zo.n heuvel weetje wel dat BORD ZECHT VAN GECHTS LANGS GAAN je weet wel met die mooie peil er op vol er tegen aan met de rechte voor kand
maar die rand was zo hoog dat de moter en ophanging en bumper en andere onderdelen stuk waren en te veel geld koste om het te herstelen
dus ik heb m verkocht aan een andere twingo rijder die de onderdelen die nog goed waren over heeft gezet op die van hem
en nee ik was niet blind maar mijn zoontje zat voor in om dat ik geen achtebank er in had en hij had zijn drink beker in zijn hand en die gooide hij naar mij toe dus ik schrok er van en toen vlieg en boem
aleen de draag arm vervangen was 600 euro schade en dan komt de rest er nog bij
maar niet gevreest ik heb er weer een op het oog maar geld speeld ook een rol wand er hij staad in duitsland te koop en daar zijn zij mee bezig geweest om een grotere moter in te zetten maar niet afgemaakt en heeft geen geld meer om het af te maken dus hoopen dat ik hem kan ophaalen voor een leuke preis
ik rei nu in een renault 19 4 traps autmaat met een 18 moter
1994 die ik weg doe
maar hed m net klaar en reed er een half jaar in en op een zekere morgen reed ik naar de kinderdag verbleif waar mijn zoontje heen moest
tegen een paal die miden op een weg staan op zo.n heuvel weetje wel dat BORD ZECHT VAN GECHTS LANGS GAAN je weet wel met die mooie peil er op vol er tegen aan met de rechte voor kand
maar die rand was zo hoog dat de moter en ophanging en bumper en andere onderdelen stuk waren en te veel geld koste om het te herstelen
dus ik heb m verkocht aan een andere twingo rijder die de onderdelen die nog goed waren over heeft gezet op die van hem
en nee ik was niet blind maar mijn zoontje zat voor in om dat ik geen achtebank er in had en hij had zijn drink beker in zijn hand en die gooide hij naar mij toe dus ik schrok er van en toen vlieg en boem
aleen de draag arm vervangen was 600 euro schade en dan komt de rest er nog bij
maar niet gevreest ik heb er weer een op het oog maar geld speeld ook een rol wand er hij staad in duitsland te koop en daar zijn zij mee bezig geweest om een grotere moter in te zetten maar niet afgemaakt en heeft geen geld meer om het af te maken dus hoopen dat ik hem kan ophaalen voor een leuke preis
ik rei nu in een renault 19 4 traps autmaat met een 18 moter
1994 die ik weg doe
Altijd leuk om te horen dat er meerdere Twingo rijders met een ombouw bezig zijn (geweest)
Hou mijn project topic ook in de gaten. Ben met een 1.4 GTT motor bezig

Hou mijn project topic ook in de gaten. Ben met een 1.4 GTT motor bezig
nee aan dat ongelukje niet nee maar wel een eerdere ongeval
met een opel kadett
daar door men ik nu invaliede kan zelf bijna niets meer een beetje knutselen met auto.s gelukig nog wel
en als je al een interesante topic heb lopen hier dan zet er dan even een link bij dat is wat makerlijke voor mij
en als je in de beurt zit van groenlo dan wil ik graag langs kommen voor verslag en en voor foto.s te nemen en nateurlijk helpende hand wil ik ook wel aan bieden
ik kan bijna alles maar vraag me niet om een moter af te stellen wand dat kan ik niet
met een opel kadett
daar door men ik nu invaliede kan zelf bijna niets meer een beetje knutselen met auto.s gelukig nog wel
en als je al een interesante topic heb lopen hier dan zet er dan even een link bij dat is wat makerlijke voor mij
en als je in de beurt zit van groenlo dan wil ik graag langs kommen voor verslag en en voor foto.s te nemen en nateurlijk helpende hand wil ik ook wel aan bieden
ik kan bijna alles maar vraag me niet om een moter af te stellen wand dat kan ik niet
Staat als onderschrift onder mijn posts!
Maar zal 't nog extra vermelden: Zwabbertrutje
Maar zal 't nog extra vermelden: Zwabbertrutje
ik ken van de megane eigenlijk alleen de 1.6 en de 2.0 , maar geen 1.8schelte schreef:ja ik heb een twingo gehad die van top tot teen was verbouwd 2 jaar geleden die heb ik uit duitseland in gevoerd hier naar toe ben er een half jaar mee bezig geweest daar zat een 12moter in en heb er toen een megane 18 I in gezet sammen met een monteur van renault
there is no spoon.