Hoogste topsnelheid met een auto: BMW 745d 245 km met 5 man op A12 hahaha de luchtvering had het ff moeilijk bij het gouwe aquaduct.....

Met een bewerkt blok en andere chip moet je een wiliams uit de teller kunnen rijden. Ik moest gas terug nemen bij 220, maar had nog zat over als je weet dat de begrenzer er pas boven de 7000 inhaakt.Luco/Alpine-racer schreef:Motorinhoud 1998 ccDennisT schreef:Om maar even terug te komen op het topic:
Clio Williams 210 op teller en 198 km/h op de tomtom. Dat was nog lang niet de top, vorige eigenaar had de teller al over de 245 heen en had nog iets over.
Vermogen 150 pk @ 6100 tpm
Koppel 175 Nm @ 4500 tpm
Topsnelheid 215 km/u
0-100 km/u 7,8 sec.
Verbruik 1 op 11,6
dit zijn de gegevens van een williams
245 zal dan op de teller 220 zijn maximaal
en dat die dan zegt dat die nog wat over had, zou ik maar met een korreltje zout nemen![]()
of het moet een bewerkt blok zijn
Laatste beetje zal niet veel verder gaan in snelheid, je bent dan op zeker al aan je max kracht van je blokkie.Sanderrr schreef:
Met een bewerkt blok en andere chip moet je een wiliams uit de teller kunnen rijden. Ik moest gas terug nemen bij 220, maar had nog zat over als je weet dat de begrenzer er pas boven de 7000 inhaakt.
Das inderdaad echt ff geleden Haasie...., gingen we fijn een stukje rijden met de hagelnieuwe BMW 745d van mn baas..., ff bij een meeting bij De Kuip geweest, 3 man acherin filmpie kijken, en even volgas 245km/ujochem de haas schreef:Kijk die water temp .......![]()
Hoogste topsnelheid met een auto: BMW 745d 245 km met 5 man op A12 hahaha de luchtvering had het ff moeilijk bij het gouwe aquaduct.....
Het mooiste vond ik nog dat ie eerder die dag voor ons reed ( nouja zijn vrouw omdat hij zijn rijbewijs ff kwijt wasIvo8hoven schreef:Das inderdaad echt ff geleden Haasie...., gingen we fijn een stukje rijden met de hagelnieuwe BMW 745d van mn baas..., ff bij een meeting bij De Kuip geweest, 3 man acherin filmpie kijken, en even volgas 245km/ujochem de haas schreef:Kijk die water temp .......![]()
Hoogste topsnelheid met een auto: BMW 745d 245 km met 5 man op A12 hahaha de luchtvering had het ff moeilijk bij het gouwe aquaduct.....![]()
Steven schreef:Kep toch al van menig Willy gehoord die bij 235 in de (originele) toerenbegrenzer beukt.
Ik hoop / neem aan dat je andersom bedoeldLuco/Alpine-racer schreef:ja 235 op de teller, maar wat is dan de echte snelheid?
bij een gtt kan je de klok zelfs verstellen dan kan je zhem elfs de klok uit laten lopen
bij de onze is 185 op de teller 208 op de gps
Ja Achterberg blok en schijnt een bak van een megane onder te zitten, maar heb nog niet gekeken of dat klopteLuco/Alpine-racer schreef:Motorinhoud 1998 ccDennisT schreef:Om maar even terug te komen op het topic:
Clio Williams 210 op teller en 198 km/h op de tomtom. Dat was nog lang niet de top, vorige eigenaar had de teller al over de 245 heen en had nog iets over.
Vermogen 150 pk @ 6100 tpm
Koppel 175 Nm @ 4500 tpm
Topsnelheid 215 km/u
0-100 km/u 7,8 sec.
Verbruik 1 op 11,6
dit zijn de gegevens van een williams
245 zal dan op de teller 220 zijn maximaal
en dat die dan zegt dat die nog wat over had, zou ik maar met een korreltje zout nemen![]()
of het moet een bewerkt blok zijn
Exact. Misschien is het bij een Willie anders (dat lees ik hier tenslotte) maar bij de meeste auto's haal je de begrenzer helemaal niet als je op top zit.Arno17 schreef:Laatste beetje zal niet veel verder gaan in snelheid, je bent dan op zeker al aan je max kracht van je blokkie.
Hessel schreef:"nou jongen die Vel rijdt wel wat harder dan de beemer![]()
![]()
"
Ik heb genoeg BWM's gezien die ook stuk gaan, plus het prijskaartje verschil.jochem de haas schreef:Alleen zo jammer dat de "Vel" kapot gaat en de BMW heel blijft
iig niet schumacherArno17 schreef:Ik heb genoeg BWM's gezien die ook stuk gaan, plus het prijskaartje verschil.jochem de haas schreef:Alleen zo jammer dat de "Vel" kapot gaat en de BMW heel blijft
Enne, wie heeft dit jaar de Formule1 gedomineerd??...
Ik heb een Kangoo 1.9 Dci geklokt op 160/170 toen was de gang er wel uitGabri schreef:terugreis nog 1km harder gehaald, maar dan was het ook echt over voor het 1.9dci'tje