Als je snelheid en toerental weet, weet je ook in welke versnelling 't pakhuis staat. Zo doet zo'n kastje dat, ipv een kabouter die naar de versnellingspook staat te glurenMaus schreef:Hoe wil je dit probleem dan oplossen?

Werkt dus ook in een gtt

Als je snelheid en toerental weet, weet je ook in welke versnelling 't pakhuis staat. Zo doet zo'n kastje dat, ipv een kabouter die naar de versnellingspook staat te glurenMaus schreef:Hoe wil je dit probleem dan oplossen?
Menno schreef: ipv een kabouter die naar de versnellingspook staat te gluren![]()
Blackmolley schreef:Het verschil ....
zwart: +25 gr C. zonder AVC-R constante druk 1,45
geel: +12 gr C. met AVC-R en constante druk 1,50-1,55 - ook in hogere toeren- (ingestelde druk van 1,60 bar werd vanwege het vele testen niet meer gehaald).
[img]http://www.edjewrx.nl/Blackmolley%20Evo ... vember.jpg[/img]
Ok, ik ga je proberen te helpen alleen weet ik niet of je er veel aan hebtmark 5t schreef:shit ik heb een fout gemaaktbij het aanpassen van mijn kabelboom connector op het linker voor binnenscherm van mij gtt.
![]()
zaten meerdere slechte kontakten in door corrosie en nu heb ik zonder na te denken alle draden vlak achter de connectors doorgeknipt om maar zoveeel mogelijk lengte over te houden.
blijkt nu dat ik niet alle kleuren 1 op 1 kan doorverbinden.
wie weet welke kleuren op elkaar moeten en wat voor functie ze hebben?
zowiezo zijn de kleuren ook al slecht te herkennen doordat het een oude verkleurde kabelboom betreft.
Jacco Osté schreef:Volgens mij wil iedereen zn vijf wel kwijt voor deze prijs
(Natuurlijk, uitzonderingen daar gelaten)
ivo, hier is het bewijs dat zilveren velgen niks is onder een zilveren wagenJacco Osté schreef:Volgens mij wil iedereen zn vijf wel kwijt voor deze prijs
Die witte is gechipped zelfs!Jacco Osté schreef:Die groene heeft toch 2 weken kunnen genieten van een andere eigenaar
Volgens mij is dat de 5 van Wim. Heeft hier wel gepost in een ver verleden.Jacco Osté schreef:Volgens mij wil iedereen zn vijf wel kwijt voor deze prijs
Jacco Osté schreef:Volgens mij wil iedereen zn vijf wel kwijt voor deze prijs
Raf H. schreef:Hoi,
heb net mijn blokje gereviseerd maar krijg mijn ontsteking (rotor en delco toestanden) niet juist gezet. Kan iemand mij hier info over doorsturen aub. Copies uit een werkboek ofzo. of hier een goede uitleg op replayen
greets, Raf
PS ik zou graag van de week nog kunnen starten. laat asap iets weten
aanvullingen?-PAZ- schreef:hej en wel kom hier, zulke vragen kunnen ook in act 5 gt turbo.
maar als reactie op je vraag, 1e cilinder op bdp ( cilinder aan kant van de v-bak) en dan moet je rotor lood recht op je blok staan en dus wijzen naar de plaats in je verdeelkap waar de kabel naar cilinder 1 op komt
mm klopt ook geen ruk van de types-PAZ- schreef:hier staan ook wel veel foto's van race gtt maar of er ook van zandvoort bij staan weet ik niet
http://www.racing-files.com/