hahaa jaa was benieuwd naar de velgen want daar had je het vorige week al overFoeke schreef:Ooh dus jij bent die viespeuk die altijd door de straat rijd![]()
![]()

hahaa jaa was benieuwd naar de velgen want daar had je het vorige week al overFoeke schreef:Ooh dus jij bent die viespeuk die altijd door de straat rijd![]()
![]()
Zeker weten!Zwerven een beetje door de provincie heen
Kom ook eens langs zou ik zo zeggen.
Is altijd wel gezelligD Kuipers schreef:Zeker weten!Zwerven een beetje door de provincie heen
Kom ook eens langs zou ik zo zeggen.
Nope nog nooit gezien. weet wel dat er een laguna break met clio 16v velgen in oudeschoot staat.LagunaAlize schreef:Nooit een verlaagde groene Laguna bij Heerenveen zien rijden?
(nu op winterbanden, valt nu dus minder op)
Het zal lastig worden als ik het was.Willem-Jan schreef:reed jij dan laatst door Drachten met die 5? Paar maten van me hadden een 5 GTT gezien zeiden ze, maar ik was het niet...en zoveel rijden er niet rond in Fryslân
Ja lijkt me leukGabri schreef:ken ze beide niet, maar misschien komt dat nog wel.
Moeten we ook een lijstje maken die mee wil te karten op 17december?
zodat er even gereserveerd kan worden.
Gabri schreef:Zondag 17 december karten in Heerenveen: +- 15:00
Zeker:
- Gabri
- Marco (storm)
- Mark (markcoupe)
- Heine
-sieger
wie nog meer.
misschien is dit wel wat
http://www.indoorkartingheerenveen.nl/monaco.html
je hoeft niet lid te zijn hoor.Eelco 2.0 16v schreef:Het lijkt mij ook wel leuk!![]()
Ik zal komende week het lidmaatschapgeld even over maken.
Mischien nog wel snellerheine hut schreef:we kunnen gewoon ook een paar heats rijden.
als we monaco gaan rijden moeten we wel met tien man zijn (of vrouw)![]()
we kunnen er zo ook een wedstrijd doen.
wie is het snelste.
15.00 uur is een mooie tijd.
als je vrouw/vriendin mee wil doen mag.
vrouwen gaan ook snel