Erik (Schepjes) schreef:Hij heeft het toch over een impreza ?
Ja klopt!
Maar een Impreza is voor mij niet hetzelfde als een EVO, of dit zo is kan Maus beter weten denk ik.
Verder gaat enig vergelijk met de genoemde auto mank, de R5 is een racertje pur sang, de EVO en Impreza zijn gewoon heel snelle sedans voor op de openbare weg.
melcon schreef:in rechte lijn niet nee, maar kwa wegligging zal het niet veel verschillen denk ik... maar ik weet het niet, heb nog nooit in een evo gereden, wel meegereden in een impreza sti, maar die kan niet zo hard over een rotonde als een 5 alpine coupe turbo...
Goed dat ik 't weet, ik moet dus oppassen als ik een 5 a.c.t. in m'n spiegeltje zie.
Maar ik schat zo in dat er wel degelijk verschil in wegligging is tussen beide auto's hoor.
Arno17 schreef:Verder gaat enig vergelijk met de genoemde auto mank, de R5 is een racertje pur sang, de EVO en Impreza zijn gewoon heel snelle sedans voor op de openbare weg.
Daar zijn ze eigenlijk niet voor bedoeld; ze zijn op 't onverhard veel meer in hun element.
melcon schreef:in rechte lijn niet nee, maar kwa wegligging zal het niet veel verschillen denk ik... maar ik weet het niet, heb nog nooit in een evo gereden, wel meegereden in een impreza sti, maar die kan niet zo hard over een rotonde als een 5 alpine coupe turbo...
Goed dat ik 't weet, ik moet dus oppassen als ik een 5 a.c.t. in m'n spiegeltje zie.
Maar ik schat zo in dat er wel degelijk verschil in wegligging is tussen beide auto's hoor.
Niet dat je die zo snel in je spiegeltje ziet hoor, weet de precieze cijfers niet, maar er zijn maar heel weinig van gebouwd, het was eigenlijk een streel legal circuit auto met rolkooi en alles
Renault Clio 16v vs. Audi A6 Stationwagon.. d8 de 2.5
ventje moest behoorlijk bijsturen vanwege de wielspin.. maar ik trok m vol door, en daarom won ik
Renault Clio vs. BMW E30 325i Cabrio
Dit was tegen een klasgenootje, omdat we net gezamelijk gedineerd hadden. We staan fijn voor het stoplicht.. mevrouw heeft 2 meter voorsprong, en had nog wel 3 mensen bij zich... BMW trok wel fors op , maar moest zwaar het loodje leggen
Dennis_16v schreef:
Renault Clio vs. BMW E30 325i Cabrio
Dit was tegen een klasgenootje, omdat we net gezamelijk gedineerd hadden. We staan fijn voor het stoplicht.. mevrouw heeft 2 meter voorsprong, en had nog wel 3 mensen bij zich... BMW trok wel fors op , maar moest zwaar het loodje leggen
Goh dan is jouw Clio wel errrug snel zeg..., of die 325i is een automaat en erg traag....
Ik heb het meerdere keren geprobeert met mn Clio 16v Coupe tegen Haasie in zn 325i....maar was echt nergens met de Clio...in 3 maakt de Beemer echt gehakt van een 16v
Ivo8hoven schreef:
Goh dan is jouw Clio wel errrug snel zeg..., of die 325i is een automaat en erg traag....
Ik heb het meerdere keren geprobeert met mn Clio 16v Coupe tegen Haasie in zn 325i....maar was echt nergens met de Clio...in 3 maakt de Beemer echt gehakt van een 16v
Ik wou net zeggen Ivo, ik heb ook meerdere keren achter dat ding van Haas gezeten met me 16V is niet te doen!
dan kan t zijn dat ze niet snel genoeg optrok, of omdat ze te zwaar was.. iig het was een stoplicht (2 baans) wat uitloopt in 1 baans.. ik heb m iig vol doorgetrokken in de 1 en de 2...
Maar ik bleef haar voor.. dus.. geen idee aan wat het gelegen kan hebben
Ivo8hoven schreef:
Ik wou net zeggen Ivo, ik heb ook meerdere keren achter dat ding van Haas gezeten met me 16V is niet te doen!
met de gtt kon ik haasie tot de 150 hebben, dan komt die inderdaad voorbij
maar ik denk dat haasie zijn beamer niet echt standaard is, hij is stukken sneller dan de fabriek opgeeft
ze trok wel fors op.. dus neem aan dat ze t wel wou
maargoed, persoonlijk kom ik tot de conclusie dat de clio in de lage versnellingen sneller is, de beemer in de hoge
Clio Williams 210 op teller en 198 km/h op de tomtom. Dat was nog lang niet de top, vorige eigenaar had de teller al over de 245 heen en had nog iets over.
DennisT schreef:Om maar even terug te komen op het topic:
Clio Williams 210 op teller en 198 km/h op de tomtom. Dat was nog lang niet de top, vorige eigenaar had de teller al over de 245 heen en had nog iets over.
dit zijn de gegevens van een williams
245 zal dan op de teller 220 zijn maximaal
en dat die dan zegt dat die nog wat over had, zou ik maar met een korreltje zout nemen
of het moet een bewerkt blok zijn
DennisT schreef:Om maar even terug te komen op het topic:
dit zijn de gegevens van een williams
245 zal dan op de teller 220 zijn maximaal
en dat die dan zegt dat die nog wat over had, zou ik maar met een korreltje zout nemen
of het moet een bewerkt blok zijn
So ?
Denk eerder dat de bakverhouding dan belangrijker is. Ook al heeft ie een bewerkt blok, als de overbrenging op zen eind zit is het ook einde verhaal.
Afgelopen woensdag naar Lichtenvoorde gemoeten voor werk, samen met een collega in zijn 525 tds ('00). Nog even de 220 aangetikt met gas over...ding blijft wel trekken kan ik niet van een 5 zeggen
::.. Renault 5 TL '86 C1EC1J B18FT ..:: Criticism comes easier than craftsmanship