Stekker, waarvan?

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
sock

Ik ben in het bezit van een Renault 5 GTE. Nou heb ik laatst het blok eruit gehaald en bij het terugplaatsen heb ik een stekker overgehouden waarvan ik niet weet waar die op hoort? De stekker zit in de bundel die naar de computer loopt. De bruine stekker is 2-polig, met een rode en witte draad en heeft een grijs omhulsel (zie foto). Wie kan mij vertellen waar deze stekker van is, en waar die op moet?

P.S. de auto loopt verder goed maar start naar een nacht stilstaan slecht.

Afbeelding
Afbeelding
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dit lijkt op een stekker die op een temperatuursensor hoort te zitten. Althans, hij ziet er hetzelfde uit als de stekker die ik laatst nodig had om de temp-sensor van een Clio I 1.2 te vervangen.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Doet mij ook wel denken aan een stekker van een koudstartinjector.. heeft zo'n motor dat ook ?
Bart V

Ik denk dat hij van de pingelsensor is. Die zit voorop de cilinderkop in het midden, onder het inlaatspruitstuk.
Riël
Über-Spammer

Gezien de afscherming denk ik dat bart gelijk heeft.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
sock

Heeft iemand misschien een foto van zo'n pingelsensor (op de cilinderkop)? Want volgens mij is die van mij kapot. Ik kan de stekker er namelijk niet meer opklikken. Er zit alleen maar een schroef i.p.v. een stekkeraansluiting.
Ad van Haperen
Contacteer:

sock

Wie kan mij vertellen wat het Renault artikel nummer is van een pingelsensor van een Renault 5 GTE phase2. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
sock

Is er niemand die dit even kan opzoeken? Ik wil namelijk niet het verkeerde onderdeel bestellen want ze kunnen het niet meer terugsturen.
Robke
Car: Lexus IS250

Dat kunnen ze bij de dealer zelf ook opzoeken hoor, dus dat lijkt me geen probleem......
Plaats reactie