hopelijk staks nog beter

nou iedereen roept over injectie en tb'sPtrGte schreef:Wat dacht je dan? dat je met een set nokkenassen 30 pk erbij trekt en met een setje throttlebodies nog eens 50???Jolanda van Luco schreef:met injectie enz enz enz
als ik dan eerlijk ben vind ik dat een beetje tegenvallen
of valt het gewoon tegen om er meer uit te halen?
des te knapper is het dan dat peter commijs er meer dan 172 pk uithaalt (aan de wielen, volgens de bank in belgie) met een paar carbs en een koppel van 200nm die van 3500 tot 6500 rpm bijna vlak is.Riël schreef:Feitelijk heb je met injectie en Tb's een grotere doorlaat dan met carbs én hoef je geen of minder compromissen te maken bij de afstelling. Dat een carbmotor in het ene geval toch meer power trekt dan een motor met i en tb hangt niet alleen maar van de mengselvorming af.
Hee Luco morgen met de billen bloot in Goes?Luco/Alpine-racer schreef:nou iedereen roept over injectie en tb'sPtrGte schreef:Wat dacht je dan? dat je met een set nokkenassen 30 pk erbij trekt en met een setje throttlebodies nog eens 50???Jolanda van Luco schreef:met injectie enz enz enz
als ik dan eerlijk ben vind ik dat een beetje tegenvallen
of valt het gewoon tegen om er meer uit te halen?
als ik dan kijk wat er nu uit dat blokje komt vind ik het eerlijk gezegd gewoon een beetje tegenvallen
blokje van peter komt meer uit met carbs