Idee 2: Een uitlaat, maar dan toch eigenlijk ook weer niet...

mm een omlaat?Een uitlaat, maar dan toch eigenlijk ook weer niet...
Nu nog ff klote: TRRRRRRRRRRR omdat de pijp tegen bumper enzo aankomt, ff jouw 2 klemmen erop links en recht en dan gassen maar haha, zonder getril heeft hij een mooi diep geluidje!Ben benieuwd hoe het nu klinkt, met dempertje ertussen
De verwarming doet het niet (wordt niet warm) met harde stand!Haas schreef:uh....achter het bedieningspaneel?
schroef dat ding eens open, zie je vanzelf. Maar wat is het probleem precies dan? wordtie niet warm of blaastie niet hard?
in een twingo is zo ongeveer alles als in een 5. zou me niet verbazen als de kabels zelfs gelijk zijn.-Ray- schreef:is het een elektronisch geregeld ding of net zoals vroegah in de 5 met kabeltjes die de warme luchtschuif bedienen? anders kan er wel eens zo'n kabeltje losgeschoten zijn.
heb je uberhaupt eerst al eens gekeken?
nee 1 inch, bedoelde niet de auto een inch omhoog meer van mijn velgen worden maatje groter haha maar idd niet duidelijk van mijn kant..Erik (Schepjes) schreef:want je krijg 2 inch grotere velgen?
moest dat om een of andere reden lang duren, laat dit dan een troost zijn: na een tweetal maand went dat wel ...SpiNd0o schreef:Voel me wel eenzaam zo zonder mijn twingotje, hij staat nu bij garage want ze gaan mijn verwarming systeem nalopen...telefoon is uitgevallen en ben nu op stage...weet dus ook nog niks