inlaatspruitstuk 2.0 RS eraf, veel werk ?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
franx

Ik wil het inlaatspruitstuk laten bewerken/poorten.
Het gaat dus om het erafhalen en er weer terug opzetten van het ding; Is dit voor iemand zoals ik (doe alleen olie-wissel ) makkelijk te doen ?

Misschien weet iemand een goed adres hiervoor ?

:wink:
Bart V

Het is moeilijker dan een oliewissel, maar echt moeilijk zal het niet zijn. Het is een 2 delig spruitstuk, en als je het bovenste deel eraf hebt, kan je waarschijnlijk zeer goed bij het onderste gedeelte. Gewoon doen (Y)

Zou leuk zijn overigens als je een vermogensuitdraai maakt van voor, en na het bewerken van dat spruitstuk. Want ik kan me niet voorstellen dat enkel deze bewerking zoveel oplevert als beweerd wordt, en dan weet jij meteen hoe veel sneller je auto geworden is :)
franx

Bart V schreef:Het is moeilijker dan een oliewissel, maar echt moeilijk zal het niet zijn. Het is een 2 delig spruitstuk, en als je het bovenste deel eraf hebt, kan je waarschijnlijk zeer goed bij het onderste gedeelte. Gewoon doen (Y)

Zou leuk zijn overigens als je een vermogensuitdraai maakt van voor, en na het bewerken van dat spruitstuk. Want ik kan me niet voorstellen dat enkel deze bewerking zoveel oplevert als beweerd wordt, en dan weet jij meteen hoe veel sneller je auto geworden is :)

9 december weet ik wat de auto doet zoals hij nu is ; dat met het inlaatspruitstuk is het volgende project en zal nog even duren.
Ik loop meestal op dit soort dingen vooruit, wanneer het dan zover is ben ik goed geinformeerd.
Dus daarna zal ik zeker weer een keer meten en zal dit dan ook posten :wink:

Bericht gekregen uit Engeland van iemand die bij Angelworks werkt (http://www.angelworks.co.uk), mooi om te zien wat zij daar doen trouwens, maar zijn hier aan de dure kant. Omgerekend (met verzenden) kom ik op een kleine 500 euro , terwijl er hier mensen zijn die het voor rond de 300 kunnen laten doen. Ik heb het hier alleen over het bewerken, demontage/montage is voor eigen rekening.
Dit enngelse adres is er wel 1 met een ontzettend goede rep. wat betreft kwaliteit, je doet er geen miskoop.
Er is al in een ander topic hier een reactie van een klant beschreven die zo'n beetje "compleet uit z'n plaat" ging van de resultaten van het bewerkte stuk van Angelworks.

Je moet geen gouden bergen verwachten idd, het is maar net hoe "slecht" jouw spruitstuk af-fabriek is geleverd.
Het schijnt echter in 9 vd 10 gevallen toch dramatisch veel obstructie in de "flow" te geven bij de standaard auto's.

Iemand nog voor een goed adres hier in Hollanda ?!
Menno

Dat onderste deel is nog best lastig, vooral qua montage. Eigenlijk zou je de hele motorsteunreutemeteut aan de linker kant van 't blok moeten verwijderen.
rev it like a rental
franx

ok, begint als een echte uitdaging te klinken

Misschien toch maar LATEN doen :D
Plaats reactie