Friday Nightmeeting Bodegraven. I
chris verkoopt m toch niet
Immer wieder die verdammte Holländer
Zeg ben ik nou in de war...., of is dit de Ex Joost Guckartstzt (aka Double You) 5....???
witte 5-ex joost

witte 5-ex joost
Over voertuigbeheersing gesproken....., hoe die het doet....doet ie het...., maar bizar is het wel
sprintjeh....

sprintjeh....

-
WTF dat ding is echt snel! 

VLK Groep
Gelukkig, ben ik niet de enige met een kentekentikIvo8hoven schreef:Soms vraag ik mezelf echt af waarom dit soort dingen opgeslagen worden in mn bovenkamer....

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
hey, das op Imola 

achterwielaandrijvertje?Ivo8hoven schreef:Over voertuigbeheersing gesproken....., hoe die het doet....doet ie het...., maar bizar is het wel![]()
sprintjeh....

die kom je niet zoveel - zeg maar gerust nooit - tegen. of je moet een complete schadeauto kopen denk ik.Menno schreef:enig idee wat een S62 blokje mag kosten?-Ray- schreef:beetje knap 3.8 M5 blok doet al zo'n 3000 euro.Steven schreef:Denk dat je al snel richting de 5 zit, zoniet meer.
of weet jij meer??

Ik kreeg vandaag een telefoontje dat de "Coupe" ws weer in de verkoop komt....
Ik heb die wieltjes nog liggen..., dus...
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C01487.JPG[/img]
Was toch een dikke Clio, ben wel benieuwd hoe ernstig ie mishandelt is..., ik hoorde al koppakking, carterpan ingedeukt....
Ik heb die wieltjes nog liggen..., dus...
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... C01487.JPG[/img]
Was toch een dikke Clio, ben wel benieuwd hoe ernstig ie mishandelt is..., ik hoorde al koppakking, carterpan ingedeukt....

-
Blok eruit en blok van Lex zijn 19 erin hangen en gaan met die coupe! 

VLK Groep
-
Is maar net wat je wil als je die wagen koopt je ken ook dat blok eruit trekken en er een andere carterpan onder schroeven en er een andere koppking tussen zetten
VLK Groep
-
ons werd een hele gave 5 gtx aangeboden 

-
- Contacteer:
Iets verslaafd ? 
Nee, zie ze ook nooit. Zat me gewoon af te vragen wat zo'n blokje opbrengt, zou wel leuk zijn, een beetje por in m'n beamer-Ray- schreef:die kom je niet zoveel - zeg maar gerust nooit - tegen. of je moet een complete schadeauto kopen denk ik.Menno schreef:enig idee wat een S62 blokje mag kosten?-Ray- schreef:beetje knap 3.8 M5 blok doet al zo'n 3000 euro.Steven schreef:Denk dat je al snel richting de 5 zit, zoniet meer.
of weet jij meer??

rev it like a rental
ja, je hebt toch al een 8 pijpert
toch

die TF NL was idd een mooi apparaat.... best wel zonde eigenlijk als hij zo afgestierd is... 

-
Wat ben ik blij dat ik pas maandagmiddag weg ga, bij mijn mogelijk volgende werkgever!Chris schreef:RJ, goedemorgen!!
Wat is het toch "fijn" om een trucker te zijn.....![]()
![]()
![]()
![]()

VLK Groep