Dashboard delen spuiten?

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
tommy222

Hey ik heb een rode renault megane coupé en wil delen van me dashboard gaan spuiten kan iemand een faq of een linkje geven waar beschreven staat hoe ik dan het beste te werk kan gaan.. wil eingelijk ook me dashbord kastje helemaal spuiten omdat die grijs is en de rest is allemaal zwart en wil delen in de kleur van de auto gaan spuiten dus rood..

nu heb ik al gehaald waterproof schuurpapier met hele fijne korrel en kunstof/plastic primer en natuurlijk de kleur wat het moet worden!

hoop dat iemand me ff een paar tips kan geven wil het namelijk in 1 keer goed doen vandaar dat ik het ff aan jullie vraag!

greetz Tom
Tijn
Contacteer:

zoek ff (zelf) in de projecttopics, daar staat een blauwe coupe tussen die hetzelfde gedaan heeft.
there is no spoon.
tommy222

ke coowl heb het al gevonden maar zag ook dat het beter is aangezien de temperatuurs omstandigheden dat het beter is niet te spuiten nu dat kan ik beter doen als het wat warmer is dus ik heb de spullen in huis en we gaan van het voorjaar de boel afmaken iig bedankt!

greetz
Tijn
Contacteer:

ja, temp moet een graad of 20 zijn. binnen in huis is natuurlijk ook een optie :-)

bouwkachel in je garage ...
there is no spoon.
baszos

heb het idd van de zomer ook gedaaan,

als je echt alles eruit wil hebben moet je een deel van de dash eruit 'breken'

denk als je dat met deze kou gaat doen dat je meer breekt dan dat nodig is :wink:
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Plaats reactie