He ik zie nu pas dat ie et niet doet, stom ding.
Die zilvere rand breek idd mooi dat zwart en oranje.
[Tackie's[Clio II] Nemesis Tijntje ook weer een Renault :D
Die punto met de glitters in het oranje vond ik wel mooier.Clio-Power schreef:[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VOMQIVPE[/img]
Deze stond op Full Speed zag ik.
-
- Contacteer:
Niet alleen pa rijdt al weer een tijdje in zijn Renault rond, maar broer heeft vorige week ook een nieuwe besteld: Een renault Megane 1.6 Grand Tour 16v Tech Line. Okai, het is een lease auto, maar toch.
Met de Megane Coupe blijf ik nog even rijden, maar mochten er mensen geinteresseerd zijn in een geheel orginele rode Coupe 1.6 16v uit '00 met G3 gasinstallatie en 80.000km op de tellert, dan hoor ik dat natuurlijk graag!
(Remco, heb je eigenlijk wel eens foto's van pa's megane op het forum gezet?)
Met de Megane Coupe blijf ik nog even rijden, maar mochten er mensen geinteresseerd zijn in een geheel orginele rode Coupe 1.6 16v uit '00 met G3 gasinstallatie en 80.000km op de tellert, dan hoor ik dat natuurlijk graag!
(Remco, heb je eigenlijk wel eens foto's van pa's megane op het forum gezet?)
Foto's van pa's megane... uhm neej maar die zijn er ook niet.... nog niet bedoel ik.. 

-
- Contacteer:
Haha, de mini is al een tijdje weg hoor, was een tussendoortje zou maar zeggen. Nu weer terug naar het Renault honk.Steven schreef:Hee Martijntje... leef jij ook nog? Where's the mini man?
-
- Contacteer:
Ja dat klopt, Alleen is het martijn Tack en ja ik zat in Dordrecht op school. Gaat mijn roem mij al weer vooruit?JiggyMF schreef:Even tussendoor, Tackinardie alsin Martijn Tak?
Heb jij een blue sport gehad een paar jaar terug en zat je in Dordrecht op school?
grtz Jiggy
haha nee, je naam kwam me ineens heel bekend voor.Tackinardie schreef:Ja dat klopt, Alleen is het martijn Tack en ja ik zat in Dordrecht op school. Gaat mijn roem mij al weer vooruit?JiggyMF schreef:Even tussendoor, Tackinardie alsin Martijn Tak?
Heb jij een blue sport gehad een paar jaar terug en zat je in Dordrecht op school?
grtz Jiggy
Ik zat bij je op school (of jij bij mij). Ik ging veel om met Sander, die reed in een paarse 5 gtt EVO.
Ik reed in een rode gtt phase 2.
Jij reed in een blauwe gtt.
grtz Jiggy
-
- Contacteer:
ooow, ok nou dan is dat ook weer duidelijkJiggyMF schreef:haha nee, je naam kwam me ineens heel bekend voor.Tackinardie schreef:Ja dat klopt, Alleen is het martijn Tack en ja ik zat in Dordrecht op school. Gaat mijn roem mij al weer vooruit?JiggyMF schreef:Even tussendoor, Tackinardie alsin Martijn Tak?
grtz Jiggy
Ik zat bij je op school (of jij bij mij). Ik ging veel om met Sander, die reed in een paarse 5 gtt EVO.
Ik reed in een rode gtt phase 2.
Jij reed in een blauwe gtt.
grtz Jiggy

heee, je oldscool username
was je je oude account kwijt ? hoest nou ?

there is no spoon.
-
- Contacteer:
Ja, mijn oude username was Martijn T. of iets in die richting, maar die kreeg ik niet meer aan de praat. Toen maar terug naar de oldscool idd.Tijn schreef:heee, je oldscool username![]()
Soms moet je even op het RTC forum kijken hoe het met mijn oude cluppie gaat natuurlijk. Met mij gaat het prima!
eej tackie, gaan we nog s liedjes zingen bij het kampvuur in duitsland? 

Immer wieder die verdammte Holländer
en een paar bomen rooien ?.. 

-
- Contacteer:
Nou, wanneer gaan we? Toevallig zaten remco en ik zondag nog de video te bekijken van een van de ringweekenden. Geweldig, ik heb er nu al zin an.-Ray- schreef:eej tackie, gaan we nog s liedjes zingen bij het kampvuur in duitsland?
Inderdaad Maus, misschien maar niet zo'n ingwikkelde tent meenemen. En misschien dit keer een zaag om de bomen 's avonds om te zagen, in plaats van uit de grond te rukken, of proberen hout te stelen bij de campingbaas, haha!
-
- Contacteer:
Hé broer, tijd om het topic maar te sluiten... Het Clio Project is zou maar zeggen.... afgelopen.
Nu de grote start van het GSX-R 600 SRAD topic
Nu de grote start van het GSX-R 600 SRAD topic