Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet watvoor sproeiert in de mijne zat

.140 is veel te groot voor een T2 op 1,1bar imho.Steven schreef:Naja het zal minimaal een 140 sproeier zijn, dus dat gaat wel goed.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet eens meer weet watvoor sproeiert in de mijne zat
Hoppa, die zitSteven schreef:Pardon? Zorg jij eens eerst dat je een goed rijdende setup hebt voor je je oordeel trekt vent... Dit is iig mijn ervaring en toevallig ken ik nog wel een aantal soortgelijke setups die wel gewoon werken.
PHILIPS Fohn HP 4841-00, slechts 9,99!!!!-PAZ- schreef:nieuwe fohn komt er binnenkort wel op ja, heb nog nix gekocht maar ben al aan het kijken wat er op gaat komen
helaas, heb ik vorige keer nog geprobeerd te bestellen, maar dat ging niet lukken........de magazijnman had het uitgezocht en was niet meer leverbaar. dus niet dat ie niet meer in het systeem staat, maar hij heeft er echt voor gebeld.......jochem de haas schreef:ja hoor geen probleem .......11 euro geloof ik
Effe aan Florus vragen-PAZ- schreef:wie heeft er duidelijkevan hoe de piping loopt bij een FMIC, ben opzoek naar wat foto's om paar ideeen op te doen voor mijn FMIC