225 met chip als ik het goed heb-PAZ- schreef:die 1.8 is in sommige versie's al 180 pk dus iets te veel van het goede voor een clio

225 met chip als ik het goed heb-PAZ- schreef:die 1.8 is in sommige versie's al 180 pk dus iets te veel van het goede voor een clio
Me oom had er eentje, een metallic blauwe. Wel es gereje maar idd echt retesnel wast ook weer niet.Marcel B. schreef:Toch zijn die ook niet zaligmakend, kon er tijdje geleden eentje op de snelweg goed volgen
Dat moeten we dan maar bij Maus neerleggen, ik heb een tijdje geleden ook wel zo'n ding het leven zuur gemaakt.............Cupra was dat volgens mij.Daniël W. schreef:Gister *weer een ibiza'tje moeten afdrogen. Hij vond het nodig me uit te lachen bij het inhalen rechte stuk....kan ik natuurlijk niet over mn kant laten gaan![]()
![]()
Trouwens, die (Leon) Cupra's met VR6 zijn alleen leuk vanwege het 4x4...en natuurlijk dat gegorgel van een 6 cilinder. Maar denk dat je voor dat geld wel een leukere 4x4 kan kopen...met wat betere prestaties...
Opmerkingen:
carbon airbox. Aangepast uitlaatsysteem. professioneel aangepast motormanagement systeem met 265pk en 400 nm koppel. 0-100km/h in 5.9 seconden. Brembo remsysteem.
Daniël W. schreef:Gister *weer een ibiza'tje moeten afdrogen. Hij vond het nodig me uit te lachen bij het inhalen rechte stuk....kan ik natuurlijk niet over mn kant laten gaan![]()
![]()
Trouwens, die (Leon) Cupra's met VR6 zijn alleen leuk vanwege het 4x4...en natuurlijk dat gegorgel van een 6 cilinder. Maar denk dat je voor dat geld wel een leukere 4x4 kan kopen...met wat betere prestaties...
Mwoah...was denk ik niet veel meer dan een 1.6je...hij eerder op het gas en nog eigenlijk niks presterenPatrickG schreef: Hahaha mooi man.
Hoe ging het op dan?
die zijn dr alleen maar bar weinig.........meeste zijn toch de 1.6i motoren in die civicsDennis_16v schreef:1.6i VTEC zul jij nog van opkijken![]()
trekt niet zo hard als jou 16v, maar is zeker niet langzaam
zou kunnen, zal 't hemChris schreef:Sandy, kan het zijn dat ik die Snivic eens tegen ben gekomen tijdens een race in Utrecht?!
dat trekt idd voor geen meterCChris schreef:die zijn dr alleen maar bar weinig.........meeste zijn toch de 1.6i motoren in die civicsDennis_16v schreef:1.6i VTEC zul jij nog van opkijken![]()
zal ik volgende x wel eens proberen, een ander lid van onsDennis_16v schreef:dat trekt idd voor geen meterCChris schreef:die zijn dr alleen maar bar weinig.........meeste zijn toch de 1.6i motoren in die civicsDennis_16v schreef:1.6i VTEC zul jij nog van opkijken![]()
bij de legale straat race in drachten was dit jaar ook een antaliaan die turbo's bouwde op crxjes hij had de snelste van nl. zal volgend jaar eens kijken of ik filmpje van kan maken. die gaan wel zo ziek hard en wat je zegt niet kapot te krijgen.Steven schreef:Ben geen hondafan, maar ut zijn in technisch opzicht wel mooie autos, bijna elk model heeft double wishbone ophanging. Met Hondata kun je net als fastchip aan de gang en die motoren zijn echt niet stuk te krijgen zelfs met turbos niet
ligt eraan of het een ESi is, of een VTile mouton noir (sandy) schreef:zal ik volgende x wel eens proberen, een ander lid van onsDennis_16v schreef:dat trekt idd voor geen meterCChris schreef:die zijn dr alleen maar bar weinig.........meeste zijn toch de 1.6i motoren in die civicsDennis_16v schreef:1.6i VTEC zul jij nog van opkijken![]()
heeft pas z'n fiero omgerolen voor een delsnol 1.6 vtec........
eens kijken wat hij doet tegen de clio