pfrhhhhhhh-jo- schreef:geen idee, ik moet er deze week toch onder liggen om dat shortshift gedoe eronder te rammen dus zal es kijken. Nou jah, lukt dat niet kan het ook geen kwaad...ik rijd toch nooit boven de 120

pfrhhhhhhh-jo- schreef:geen idee, ik moet er deze week toch onder liggen om dat shortshift gedoe eronder te rammen dus zal es kijken. Nou jah, lukt dat niet kan het ook geen kwaad...ik rijd toch nooit boven de 120
Dat wil je niet met 180 km/u, zeker niet de drempels van tegenwoordig....Maus schreef:Die gaan toch netjes aan de kant?![]()
Nog leuker is 't overigens als je met een aardig vaartje aan komt zetten en je komt ineens een verdekt opgestelde verkeersdrempel tegen.
Uitvoering en type van de Sierra, misschien leuk om te vermelden?Riël schreef:Nog altijd het record van die ouwe sierra niet verbroken 6 jaar geleden, 235 in frankrijk, met roodgloeiend uitlaatspruitstuk
Wat wil je daar mee zeggen?Arno17 schreef:Maus, jij hebt toch een EVO.Maus schreef:Goei spul hè, die Mitsubishies?..........of is het nu toch opeens een Metsebushi...
Dat een EVO een EVO is....Maus schreef:Wat wil je daar mee zeggen?Arno17 schreef:Maus, jij hebt toch een EVO.Maus schreef:Goei spul hè, die Mitsubishies?..........of is het nu toch opeens een Metsebushi...
![]()
Zelf heb ik 'm begin dit jaar op de teller op de 240 gehad, met de huidige setup is een 270+ mogelijk.
Of die gozert kan niet sturen.........melcon schreef:in rechte lijn niet nee, maar kwa wegligging zal het niet veel verschillen denk ik... maar ik weet het niet, heb nog nooit in een evo gereden, wel meegereden in een impreza sti, maar die kan niet zo hard over een rotonde als een 5 alpine coupe turbo...
juist