Heeft iemand hier ervaring mee?
Alsin of dit te doen is.
Ik zat namelijk vandaag eens te kijken naar mn clio en mn gtt dash, en ik zie nogal wat overeenkomsten. Heb wat gepast en gemeten en volgens mij moet het ongeveer wel kunnen.
Heeft iemand dit al weleens eerder gedaan?
grtz Jiggy
Clio (16v) dash in een GTT
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat dashboard van de Clio is idd nogal veel dieper
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Hmmm, altijd weer bewonderend hoe snel dit soort nieuws altijd gaat.
Dat dashboard blijft nog wel een tijdje liggen hoor. Heb 'ff' te druk met een andere auto en wat andere zaken. Das ook de reden dat me eerste zwarte liefde nu weg is...
Dat dashboard blijft nog wel een tijdje liggen hoor. Heb 'ff' te druk met een andere auto en wat andere zaken. Das ook de reden dat me eerste zwarte liefde nu weg is...
ik zal hem met liefde behandelen en geen pijn doenErix schreef:Hmmm, altijd weer bewonderend hoe snel dit soort nieuws altijd gaat.
Hahaha.. gelukkig, ben ik ook weer gerust gesteld

Om maar eens even een oud topic uit te baggeren;
De zwarte GT is nu in mijn bezit. Ik ben van plan er weer een Clio 16 v dash in te bouwen. Ik heb het al klaar liggen...
Nog tips of ideeën? Ik heb denk ik wel de kabelboom nodig, anders zal het wel een heleboel knip en plakwerk worden om de knoppen aan te sluiten?
@ Erix, zat het een beetje degelijk toen ie er bij jou in zat?
De zwarte GT is nu in mijn bezit. Ik ben van plan er weer een Clio 16 v dash in te bouwen. Ik heb het al klaar liggen...
Nog tips of ideeën? Ik heb denk ik wel de kabelboom nodig, anders zal het wel een heleboel knip en plakwerk worden om de knoppen aan te sluiten?
@ Erix, zat het een beetje degelijk toen ie er bij jou in zat?
Ja, met kabelboom is het alleen doorlussen van de stekkers.
Met een goed schema waar ook de stekkerbezetting aangegeven staat moet het dan wel lukken.
Doe je het met je originele gtt boom, dat is zeker ook mogelijk, dan heb je wél duidelijk voor je waar welke stekker voor dient. Dan is t wel wat meer knutselwerk, maar je kan de juiste stekker meteen werkend maken op de juiste schakelaar.
Past dat trouwens redelijk, zo'n clio dash?
Met een goed schema waar ook de stekkerbezetting aangegeven staat moet het dan wel lukken.
Doe je het met je originele gtt boom, dat is zeker ook mogelijk, dan heb je wél duidelijk voor je waar welke stekker voor dient. Dan is t wel wat meer knutselwerk, maar je kan de juiste stekker meteen werkend maken op de juiste schakelaar.
Past dat trouwens redelijk, zo'n clio dash?
Zoals eerder gezegd in dit topic, past het in de breedte prima. Alleen qua ophanging moet er nog wel wat verbouwd worden. Maar gelukkig heeft hier al eens zo'n dash in gezeten, dus scheelt het een hoop geklooi.
Oe oe dat staat m niet slecht 

ja...
van '87 naar '91
verder wel een nette ombouw...ben ook wel benieuwd naar het aanpas-werk...
van '87 naar '91

verder wel een nette ombouw...ben ook wel benieuwd naar het aanpas-werk...
-
Doe mij maar de jaren 80 look 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!