ACT: Twingo I
Doppie 13SpiNd0o schreef:dus probeer stoeltjes te vervangen maar krijg de rails niet los, zitten 2 slot bouten in de 'bodem' van de auto maar moet je die echt onder de auto losmaken (volgens jacco)

Heb mn stoelen er verschillende keren uitgehad

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
idd, doppie 13 jacco!
Stoel was eruit toen eindelijk gordel ding (waar trouwens volvo op staat
) los
was de stoel met de orginele beugels te smal dus nu eerst even metalen platen erop schoeven en dan mijn sparco stoeltjes er in!!
Stoel was eruit toen eindelijk gordel ding (waar trouwens volvo op staat

was de stoel met de orginele beugels te smal dus nu eerst even metalen platen erop schoeven en dan mijn sparco stoeltjes er in!!

petertje: remmen overzetten kun je inderdaad van een GTT doen. Je hebt dan nodig
- fusees
- klauwen
- bijbehorende bouten om klauw aan fusee te maken (4 stuks)
- schijven
- blokken
De nieuwe remschijven hebben een grote van 238x20mm. Volgens mij krijg je problemen om sommige 13" velgen over de remklauwen te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
- fusees
- klauwen
- bijbehorende bouten om klauw aan fusee te maken (4 stuks)
- schijven
- blokken
De nieuwe remschijven hebben een grote van 238x20mm. Volgens mij krijg je problemen om sommige 13" velgen over de remklauwen te krijgen, maar dat weet ik niet zeker.
-
NIet ruzieenRonnie schreef:Tuurlijk mag jij datJacco Osté schreef:Ronnie schreef:Dat was mijn idee manRonnie schreef:Doe ik ook
Jij wint![]()
![]()
Mag ik goede ideeën niet ventileren?![]()
![]()
morgen

ideeen worden allemaal toegepast

(nu nog groot stuk karton vinden

het centrale deel van je wielophanging. Daar zit je lagering in, je schokdempers aanvast, je stuurstang en draagarm. snap?Petertje5 schreef:..wat is het fusee precies

ja ik snap het, had dan alleen nog de vraag, aangezien het fusee van een gtt past, en op de gtt een fusee van een clio 16v past,
zou dan het fusee van een 16v op een twingo passen? en zo ja, zou dit wel kunnen ivm mijn abs, want die behoud ik wel liever:),
en hoe werkt de abs van een twingo (bj97) eigenlijk?
want dat zou helemaal uber pimp zijn, aan de voorkant van die dikke schijven
zou dan het fusee van een 16v op een twingo passen? en zo ja, zou dit wel kunnen ivm mijn abs, want die behoud ik wel liever:),
en hoe werkt de abs van een twingo (bj97) eigenlijk?
want dat zou helemaal uber pimp zijn, aan de voorkant van die dikke schijven

Wie kan er achter komen of er voor een Twingo ooit zwarte binnendelen gemaakt zijn. Of dat ze van een ander type renault passen ?
De volgende zooi is er nodig:
- Raamslingers,
- Deurbakjes
- Deur open makers (mooie voor galgje)
- Stoel verstellers
- Asbakje achter
- Knoppen ventilatie
Zwart spuiten van de mijne word niet mooi en ik ben bang dat het te snel loslaat.
Ik heb ook wel interesse in de type nummers van deze delen in het grijs !!!
Alvast tnx maar weer... !!!
De volgende zooi is er nodig:
- Raamslingers,
- Deurbakjes
- Deur open makers (mooie voor galgje)
- Stoel verstellers
- Asbakje achter
- Knoppen ventilatie
Zwart spuiten van de mijne word niet mooi en ik ben bang dat het te snel loslaat.
Ik heb ook wel interesse in de type nummers van deze delen in het grijs !!!
Alvast tnx maar weer... !!!
Daar moet ik wel uit kunnen komen denk ik....is er een versie van de Twingo met handmatige raambediening in het grijs ? Volgens mij niet namelijk....Jacco Osté schreef:Nee, maar de juiste kleur erbij vinden wel
Zo ja, dan neem ik alles wel in het grijs en laat ik het zo....
Handmatig in het grijs (slingers) is er volgens mij niet geweest neeNickster schreef:Daar moet ik wel uit kunnen komen denk ik....is er een versie van de Twingo met handmatige raambediening in het grijs ? Volgens mij niet namelijk....Jacco Osté schreef:Nee, maar de juiste kleur erbij vinden wel
Zo ja, dan neem ik alles wel in het grijs en laat ik het zo....

Electrisch wel

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T