Maakt dat wat uit dan? Denk dat je de megane met een GTX ook al kwijt bentEdward(ForeverYoung) schreef: enneh, PAZ: das tegen een opgefokte GTT, denk ik? of is ie standaard?

Maakt dat wat uit dan? Denk dat je de megane met een GTX ook al kwijt bentEdward(ForeverYoung) schreef: enneh, PAZ: das tegen een opgefokte GTT, denk ik? of is ie standaard?
Edward(ForeverYoung) schreef:ongeveer 1000 denk ik. mijn 5 deurs doet op kenteken 1015 of 1016. coupé zal bij gebrek aan extra deuren wat lichter zijn denk ik. al kan de 2.0 8v (F3R) wel weer wat zwaarder zijn dan mijn 1.6 K7M.
enneh, PAZ: das tegen een opgefokte GTT, denk ik? of is ie standaard?
Kijk, dat zijn nou de leuke dingen in het leven van een automobilist....jochem de haas schreef:Net gele GT op 0,6 bar tegen megane RS trophy.........
Er zat opene xenon in me nek, ik denk ....wat is dit ? grijs, renault bagde....mmm de RS waar ik al een paar x achter heb gezetten met me BMW maar hij/zij gaf nooit gas.
En nu zat ie in me achterbumper....![]()
Helaas redelijk druk op de weg ....dus ff wat afstand maken.
FF door papekop heen ( das meteen op het rechte stuk van de huisjestest) en nu maar hopen dat ie mee komt , dat ie het snapt ...
Ik ff met de knippers en hij seinen.... oke duidelijk, het moet er van komen.
Hop gas onderin ff snel schakkelen ( bak kreeg ff op zijn donder ) en niet inlopen he dat ding gewoon 4 auto's ertussen .....
Nou kan ik denken: hee ik heb gewonen maarja we weten wel beter ...
Ik weet waar de auto altijd staat dus ik rij daar hem om te vragen ofie nou volgas gaf ja of nee ?
Blabla aardig gast enz .....nou hij gaf goed gas maar hield afstand i.v.b elkaar niet kennen en niet weten hoe de ander reageerd.
Maar hij zei wel ...donders wat is zo'n ding snel, dat was ik ff vergeten ( hij heeft er vroeger ook 1 gehad )
Ik lachen nu deze gele 5 is niet vooruit te trappen .....nouja als het droog was deden we het nog wel een x over ........
Dus ik denk dat er ff geschroefd moet wordenof ze zilvere rijdend maken
denk je dat je vanuit stilstand sneller bent als 6,5 seconden naar de 100? boven de 100 verlies je het denk ik............jochem de haas schreef:Net gele GT op 0,6 bar tegen megane RS trophy.........
Er zat opene xenon in me nek, ik denk ....wat is dit ? grijs, renault bagde....mmm de RS waar ik al een paar x achter heb gezetten met me BMW maar hij/zij gaf nooit gas.
En nu zat ie in me achterbumper....![]()
Helaas redelijk druk op de weg ....dus ff wat afstand maken.
FF door papekop heen ( das meteen op het rechte stuk van de huisjestest) en nu maar hopen dat ie mee komt , dat ie het snapt ...
Ik ff met de knippers en hij seinen.... oke duidelijk, het moet er van komen.
Hop gas onderin ff snel schakkelen ( bak kreeg ff op zijn donder ) en niet inlopen he dat ding gewoon 4 auto's ertussen .....
Nou kan ik denken: hee ik heb gewonen maarja we weten wel beter ...
Ik weet waar de auto altijd staat dus ik rij daar hem om te vragen ofie nou volgas gaf ja of nee ?
Blabla aardig gast enz .....nou hij gaf goed gas maar hield afstand i.v.b elkaar niet kennen en niet weten hoe de ander reageerd.
Maar hij zei wel ...donders wat is zo'n ding snel, dat was ik ff vergeten ( hij heeft er vroeger ook 1 gehad )
Ik lachen nu deze gele 5 is niet vooruit te trappen .....nouja als het droog was deden we het nog wel een x over ........
Dus ik denk dat er ff geschroefd moet wordenof ze zilvere rijdend maken
Nu nog niet ....Erik (Schepjes) schreef:haha.. volgens mij rijd ie hem dan helemaaal zoek
je bedoeld waarschijnlijk een 1.8 20vt? 2 liter bestaat niet.jiggy schreef:vanmiddag op de snelweg ff tegen een Seat Leon 2.0 20V T Cupra gereden, maar kon hem niet bij houdendacht ik eerst ook nog ff laten zien wat een clio kan
tot ik op de achterkant keek.
zou kunnen had zelf ook al ff op autogids van autotrader gekeken, maar er stond wel 2.0 20 VT op de achterkant, maar kon hem ook niet vinden op autotrader. of hij heeft ff van die leuke plak cijfers gekocht bij autostylewillow schreef:je bedoeld waarschijnlijk een 1.8 20vt? 2 liter bestaat niet.jiggy schreef:vanmiddag op de snelweg ff tegen een Seat Leon 2.0 20V T Cupra gereden, maar kon hem niet bij houdendacht ik eerst ook nog ff laten zien wat een clio kan
tot ik op de achterkant keek.
Riël schreef:Er staat alleen 20 VT op
een ding weet ik wel.....hij ging wel loei snel.Riël schreef:In de trand van 20 klepper turbo