Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
-PAZ- schreef:ach moet zeggen dat de fun factor bij mijn sierra toch wel redelijk 100% was . weet eigenlijk niet meer hoe zwaar die sierra was. die 2L zijn iets van 120pk, wat heeft die rolla aan vermogen en kg's???
Sierra en een E30 325 wegen beide iets van 1150, mijn hokkie heeft maar 940kg en heeft een 1.6-16v die iets van 124pk moet spugen.
-PAZ- schreef:ach moet zeggen dat de fun factor bij mijn sierra toch wel redelijk 100% was . weet eigenlijk niet meer hoe zwaar die sierra was. die 2L zijn iets van 120pk, wat heeft die rolla aan vermogen en kg's???
Sierra en een E30 325 wegen beide iets van 1150, mijn hokkie heeft maar 940kg en heeft een 1.6-16v die iets van 124pk moet spugen.
dat zijn nog best wel nette spec's van die rolla, wist niet dat ie er nog dik 120pk uitperste. elke rag rwd is gewoon in de basis al dikke fun . heb echt super veel gelachen met die sierra. ding kon ook vonken spugen. gewoon net zo lang staan burnen tot aan 2 kanten de staaldraad door de banden zat, ziet er in het donker wel vet uit
Betere wegligging / uitgekiender onderstel?
Of de stuurmanskunsten van Stevie.
Naja ik heb wel wat geld in het onderstel zitten ja en op het rechte end zijn ze ook wel wat sneller, maar uberhaupt vind ik een 325 een beetje tegenvallen als circuithok.
Hoewel ik nog wel met een starre (vrachtwagenstyle) achteras rijd
-Ray- schreef:in dat geval lijkt het mij dat eerste
En die zijn voor een scheet en 2 knikkers op een goeie en betrouwbare 350 / 400 (of meer) pk's te krijgen.
De 100 - 200 tijd van die dingen schijnt dan echt abnormaal snel te zijn.
Haas schreef:ik snap je compleet rob! Vandaag op zandvoort op de parking ff een spinnetje geprobeerd in de rolla. Super man........
uhm......iemand clio in onderdelen kopen?
gewoon die charade naar het stort brengen en een sierra of E30 halen, die dingen kosten ook niet veel meer nu, sierra al helemaal niet. beetje verlagen evt paar andere schokbrekers erin en je hebt een prima drift/donut/burnout bak
charade naar de stort? prima bak man...altijd netjes warm gereden, geen korte stukken ...
Sierra is leuk, maar heb een tijdje een sierra gereden en dat ging stukken moeilijker om in een nette donut dan die rolla. Een sierra moet je er echt in gooien, btje lomp doen en op droog asfalt kun je er geen drie, vier vijf rondjes mee draaien. Die rolla wil gewoon graag om, kost geen moeite, niets. Daarom ging t in t begin niet super, ik zat nog te veel met die koppeling en rem te hengsten.....sierrastyle. Daarna ging t veel beter..
met een sierra moet je idd wel wat meer als een lompe boer rijden om hem lekker rond te krijgen, maar gaat prima hoor . nadat ik er koni geel en andere veren + 100% sper diffje had onder gezet ging het wel redelijk eenvoudig
Zo jongens, het hoge woord is eruit...., vandaag definitief gekozen om BMW te gaan verlaten, en weer terug te gaan naar Renault....
Ik heb er wel weer zin in