ACT: Twingo I
Met een ringsleutel!!!! 
Of n luchthamer, dan laat je die imbus voor wat ie is 

heb dus hele dag staan verkloten erop, zelfs naar renault dealer gegaan voor info, dat hielp ook niet. ben ik naar autobedrijf gegaan vanwie ik eigenaar ken, zet luchtsleutel erop en binnen 2 seconden los...zette hem iets losser erop ik dus thuis zelf met luchtsluiteltje weer open gemaakt, bouten onder afgeslepen en mijn nieuwe renault bouten erop en voila, 5 cm verlaagd precies op tijd voor de meeting 

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
SpiNd0o schreef:heb dus hele dag staan verkloten erop, zelfs naar renault dealer gegaan voor info, dat hielp ook niet. ben ik naar autobedrijf gegaan vanwie ik eigenaar ken, zet luchtsleutel erop en binnen 2 seconden los...zette hem iets losser erop ik dus thuis zelf met luchtsluiteltje weer open gemaakt, bouten onder afgeslepen en mijn nieuwe renault bouten erop en voila, 5 cm verlaagd precies op tijd voor de meeting

zo'n 500 keer beter, super dingetjes! wel erg hobbelig op sommige (slecht) wegen maar verder perfect, moet alleen de houten plank(vervanger voor ingezakte hoedenplank) vast zetten want komt nu een kabaal als ik een klote weg heb! Vandaag trouwens heldere koplampen besteld, volgende week donderdag binnen! Vandaag al bij beste vriend erop gezet, kijk bij Peter's project ofzo, echt gaaf!
Trouwens:
- verwarming stuk, iemand idee hoe? geen zekering geloof ik!
- zit een piep in mijn (versterkte) boxjes achter en gaat hoger naarmate toeren ook gaan...zucht
Trouwens:
- zit een piep in mijn (versterkte) boxjes achter en gaat hoger naarmate toeren ook gaan...zucht
- stuk in welke zin? geen blazer meer? of enkel en alleen koude lucht?SpiNd0o schreef: Trouwens:
- kijk de massa van je versterker eens na. t zou trouwens ook kunnen dat je signaal kabels aan dezelfde kant van de auto lopen als de voedingskabel. dat kan ook voor storingen zorgen
komt heel lichtjes warme lucht (na lang rijden met blazer laagst) je voelt nog wel verschil tussen warm en koud maar kan niet meer op sambal als eerst! heel vreemd!
zal kabels nog wel ff nakijken van versterker!
is op die meeting trouwens dat elke soort auto beetje bij elkaar gaat staan zodat ze te vergelijken zijn of is alles door elkaar?
Heb er zin in jongens!
hoe word je 'echt' lid hier dan? was inschrijven enzo niet genoeg ofwat, wil ook zo'n clubpasje er alles
zal kabels nog wel ff nakijken van versterker!
is op die meeting trouwens dat elke soort auto beetje bij elkaar gaat staan zodat ze te vergelijken zijn of is alles door elkaar?
Heb er zin in jongens!
hoe word je 'echt' lid hier dan? was inschrijven enzo niet genoeg ofwat, wil ook zo'n clubpasje er alles

ben benieuwd
tot morgen!

Geef ons even de kans om alles administratief te verwerken 
Mijn Twingo werkt weer
dit moest ik effe kwijt..

dit moest ik effe kwijt..
nou hopen dat hij blijft werken 

dat is m'n voornaamste bezigheid nuJoosten schreef:nou hopen dat hij blijft werken

t enige dat nu nog moet gebeuren is:
bumper er terug op
olielek (laten) nakijken
auto keuringklaar maken
laten keuren (is weer een jaartje geleden)
en dan vlammen maar

moet ik een gereviseerde kop inrijden?
prijs valt nog wel mee, vind alleen het zwarte leer niet zo...
-
Heeft er iemand ervaring of ideeen voor het maken van een dubbele bodem in de kofferbak van een Twingo? (hijs uit 2000) maar dat maakt volgens mij kwa kofferruimte niet zo heel veel uit..
Ik wil een dubbele bodem gaan maken voor mn versterker en later kom mn sub op de plek van het reservewiel..
Ik wil een dubbele bodem gaan maken voor mn versterker en later kom mn sub op de plek van het reservewiel..
-
hmm ja eigenlijk is het zo simpel.. Stom dat ik daar zelf niet over heb nagedachtJacco Osté schreef:Stuk karton op maat maken (makkelijk te snijden/knippen)
Aan de hand daarvan een plaatje maken
Volgens mij redelijk simpel

maar goed thnx Jacco

ga van het weekend eens klussen denk ik

dus probeer stoeltjes te vervangen maar krijg de rails niet los, zitten 2 slot bouten in de 'bodem' van de auto maar moet je die echt onder de auto losmaken (volgens jacco)