ik ben Jolanda van Luco

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Gesloten
Jolanda van Luco

Hallo iedereen
normaal zit ik nooit achter de pc maar ja zal me toch maar even voorstellen nadat luco om persoonlijke redenen van de geachte voorzitter een ban heeft gehad

De voorzitter mag Luco schijnbaar wel een betweter noemen en als Luco daarop reageert dan mag dat schijnbaar niet want dan ben je ineens lid af en heb je een ban

erg proffesioneel als club zijnde

maar vooruit ik stel me toch even voor zoals het hoort

Ik ben dus Jolanda (de vrouw van Luco)
De blauwe gtt en de gte zijn dus niet van Luco maar van Mij :) :)
Alleen de racevijf en de Alpine zijn van Luco

De meeste kennen me hier wel dus voorlopig laat ik het hierbij

Luco denkt dat dit mijn enige post wordt omdat ik ook wel een ban zal krijgen van de geachte voorzitter |:
Florus

Welkom jolanda ^O^
Wilma
Contacteer:

Jolanda,

Ik wil hier even kort op reageren. De ban die Luco heeft gekregen, is niet een actie vanwege persoonlijke redenen.
Het bestuur heeft inmiddels een mail gestuurd met uitleg.
Roy
Moderator

Welkom, is Luco nu ook geen lid meer? :s
Florus

Wilma schreef:Jolanda,

De ban die Luco heeft gekregen, is niet een actie vanwege persoonlijke redenen.
Daar lijkt het anders wel verdacht veel op :~
Wilma
Contacteer:

Zulke zaken worden besproken tussen bestuur en moderators. Geen één persoons acties!
Jolanda van Luco

Lieve Wilma

Luco is recht voor zijn raap
en ik heb ook het topic gevolgd in het act

en daar zegt de voorzitter toch duidelijk dit pik ik niet en twee minuten later lidmaatschap weg en een ban, vind ik dan toch erg vreemd

en met alle respect is mij dus opgevallen tijdens de meeting dat de voorzitter bijna wegkruipt als die Luco aan zag komen en dan ineens 2 dagen later dit?
na de opmerking betweter van de voorzitter mag schijnbaar niet gereageerd worden
Riël
Über-Spammer

Het is dat het óm mij ging, vandaar dat het zo lijkt. Als het nou eens de eerste keer geweest was... Op een gegeven moment is t genoeg.

Vind ik betweter nog relatief onschuldig klinken, in vergelijk wat ik naar mijn hoofd gegooid heb gekregen.

En 2 minuten later? Zullen we dan ook erbij zeggen honderduizend heen en weer pm's en vragen of t minder kan later?

Ik ben hier de betrokkene én degene die er over meestemt, dat maakt het een wat lastigere zaak. Zou dit over een ander lid gaan was de uitkomst beslist niet anders geweest.
Laatst gewijzigd door Riël op di 7 nov 2006 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Jolanda van Luco

Roy schreef:Welkom, is Luco nu ook geen lid meer? :s
nee blijkbaar is luco niet meer welkom als lid
en meneer de voorzitter, naar mijn mening is het echt WEL persoonlijk, tenminste zo lees ik het in het act

iedereen maakt het duo belachelijk en alleen Luco is respectloos, dat vind ik toch een hele vreemde gedachte als ik eerlijk ben
Riël
Über-Spammer

Lees hierboven.
En dit gaat allang niet over dat duo, maar de omgang van luco tov andere leden. In dit geval Riel.
Florus

Hoe vaak gebeurd het dat jij het weer eens beter weet,Riël ?? soms vraag jij er net zo hard om !

Uitingen en meningen gaan over en weer,daar doe jij net zo hard aan mee :beer:
Jolanda van Luco

welke andere leden??
ik zie in het topic waar jij hem betweter noemt alleen een reactie richting jouw en niet naar andere leden

ik wil wel eens een paar voorbeelden zien eigenlijk, maar jij bent schijnbaar niet respectloos?
ik heb hier berichtjes gelezen richting luco van andere leden die veel respectlozer waren, en die zie ik toch nog steeds als lid aanwezig

maar als dat de houding is van het bestuur dan wil ik zeker geen lid worden

ow ja en graag zie ik dan ook het lidmaatschapsgeld van mijn man teruggestort, vind het nogal respectloos om zonder fatsoenlijke reden en uitleg iemand zomaar te schrappen, ik vraag me zelfs af of dat wel zomaar kan?
wil de statuten er wel eens op nazien eigenlijk
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Edit...
Laatst gewijzigd door Merijn op di 7 nov 2006 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Riël
Über-Spammer

Jolanda, er staat achter 'andere leden': "In dit geval Riel".
Ikzelf ben ook nog gewoon lid en forumgebruiker.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jolanda van Luco

Luco is recht voor zijn raap en neemt geen blad voor zijn mond, maar ik zie hier maar weinig mensen die net zo eerlijk zijn, vooral sommige bestuursleden

die kruipen weg in het echte leven en op het forum voelen ze zich groot
maar nogmaals meneer de voorzitter
jij bent richting luco zeker zo respectloos

zelfs de melding van het lidmaatschap is respectloos en onpersoonlijk
maar wat ik van de hele discussie heb gezien en van andere dingen die hier gebeuren blijkt naar mijn mening dat het bestuur een grote kliek is en ze het wat betreft luco altijd met elkaar eens zijn

en wat mij vooral stoort is dat er maar 1 zin uit een hele post wordt gepakt en op gereageerd wordt, en de rest van de post wordt "terzijde"geschoven
raar
Laatst gewijzigd door Jolanda van Luco op di 7 nov 2006 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ad van Haperen
Contacteer:

Ook ik zal hier even op reageren.

Dit is alles BEHALVE en persoonlijke "afrekening"

Over Luco is al zeer veel malen uitgebreid gediscuseerd in de moderator topics door moderators en bestuur, ook zijn hier meerdere stemmingen geweetst over hoe dit opgelost kon worden zonder een ban.

Helaas is uit verschillende contacten met luco niet veel veranderd in zijn respect naar andere forum gebruikers, er zijn meerdere leden die zich stoorde aan het gedrag van luco en dan heb ik het niet over maar 2of 3 gebruikers.
Riël
Über-Spammer

Wilma
Contacteer:

En juist Riël is degene geweest die hem altijd nog het voordeel van de twijfel gaf en de ban tegenhield.
Jolanda van Luco

dan hebben jullie de regels niet gevolgd geloof ik

1. Het lidmaatschap eindigt door:
a. Overlijden van het lid;
b. Schriftelijke opzegging door het lid;
c. Schriftelijke opzegging namens de vereniging door het bestuur. Deze kan onder meer gescheiden wanneer een lid heeft opgehouden te voldoen aan de vereisten door of krachtens de Statuten voor het lidmaatschap gesteld en ook wanneer redelijkerwijs van de vereniging niet gevergd kan worden het lidmaatschap te laten voortduren;
d. Ontzetting. Deze kan alleen worden uitgesproken wanneer een lid in strijd met de statuten, reglementen of besluiten van de vereniging handelt of de vereniging op onredelijke wijze benadeelt.
2. Opzegging van het lidmaatschap door een lid of door de vereniging kan slechts geschieden tegen het einde van het verenigingsjaar en met inachtneming van een opzegtermijn van een maand;
3. De ontzetting geschiedt door het bestuur. De betrokkene wordt zo spoedig mogelijk schriftelijk, met opgave van redenen van het bestuur in kennis gesteld. Het betreffende lid staat binnen een maand na ontvangst van de kennisgeving van het besluit, beroep op de Algemene Ledenvergadering open. Gedurende de beroepstermijn en hangende het beroep is het lid geschorst;
4. Wanneer het lidmaatschap in de loop van het verenigingjaar eindigt, blijft desalniettemin de jaarlijkse bijdrage voor het geheel verschuldigd.

dus een ban mag maar lidmaatschap ontzeggen door gedrag op het forum mag dus niet, zoals ik het lees

en moet het schriftelijk gebeuren en dus niet per email naar het verkeerde adres
en er is beroep mogelijk op de ledenvergadering
hoe werkt dat beroep dan
gaan de leden dan stemmen
en zo heb ik nog wel wat vragen eigenlijk
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Welkom ! :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Is het misschien een idee dat Riel Luco effe belt? :S
Arjen

En ik begrijp dat dit alles veroorzaakt werd door een discussie over 2 uit de Tostiband ontsnapte idioten?

Respect! Dat jullie alleen al durven toe te geven dat jullie naar dat soort programma's kijken. :lol:
Jolanda van Luco

nog even over respectloos als het mag?

de heren en de dames die nu vinden dat Luco respectloos is ,vergeten even dat als Luco iets heeft gezegd of gedaan ze net doen alsof ze Luco niet zien op een bijeenkomst of meeting, maar daarbij hebben jullie ook tegen mij nooit vriendelijk gedaan of wat gezegtja met veel pijn en moeite kwam er heel af en toe een stil hallo uit

en dat is niet respectloos?
wat dat betreft zouden jullie nog wat van Luco kunnen leren
R5alpineturbo
Contacteer:

jolanda kwil gewoon even zeggen dat dit forum de club niet is he. een ban op een forum staat dat gelijk als uit de club gezet ??
ik vindt het (uit hetgeen ik kan opmaken natuurlijk) ook raar van die ban en het is op die chattopic een heen en weergesmijt van woorden.
geldt ook dat op forums, en getypte dingen in het algemeen, dat dingen snel of onnodig kwetstend worden ervaard. Dat komt omdat er geen enkele vorm van intonatie is ik zeg tegen mijn kameraad ook al eens "och gij zielig ventje".
tja en dat stemmen ik weet niet hoe dat gaat als men dit al na 2 minuten kan hetgeen ik ken in clubs is dat het bestuur dan een vergadering houdt en daar via stemming wordt beslist...
in alle geval dat hele gedoe hier is niet echt leuk als club denk ik en dat het gebeurt op het forum is dus nogal heel openbaar.
ik stel wel voor dat iedereen eens rustig probeert te babbelen want als ik alles begin te lezen wordt er langzamer hand een tikkeltje bruter gereageerd.

greets thomas

ps moch iemand dingen niet begrijpen pm mij ofzo he :D
Riël
Über-Spammer

Dit wordt verder afgehandeld met de betrokken personen.
R5alpineturbo
Contacteer:

ik vindt het nogal lastig om aan de hand van uitspraken op een forum iemand uit een club te zetten zonder dat er kan gebabbeld worden.
zoals ik al eerder heb gezegd zijn dingen gezegd op een forum redelijk vrij voor interpretatie vatbaar en dus snel slecht begrepen...

mvg thomas
R5alpineturbo
Contacteer:

Riël schreef:Dit wordt verder afgehandeld met de betrokken personen.
verstandige beslissing
mvg thomas
Gesloten