Hallo allemaal,
Ik heb me al voorgesteld met deze vraag, maar niemand schijnt me te kunnen helpen. Hier nog maar een poging wagen:
Is het normaal dat er op de deurgrepen een soort waslaagje oid zit? Het viel me op dat er wat krassen op de deurgrepen zaten , en bij nadere inspectie zat er een heel dun laagje was/kaarsvetachtig spul op wat je er zo af kon krabben.
Hoort dit er nou op of heeft de vorige eigenaar een rare hobby erop nagehouden?
Deurgrepen Clio RS Phase I
-
- Contacteer:
Jep ik snap wat je bedoelt. Bij de deur (binnenkant) zit een soort laagje over de handgreep. Bij mij (edit: RS uit 2000) zijn er ook diverse (gebruiks)krassen ontstaan en dat ziet er niet echt mooi uit. Eerst dacht ik dat poets ik wel even weg, maar dat gaat niet op (of je moet het hele stuk plastic van het laagje ontdoen
). Ach, er is wel mee te leven.

Laatst gewijzigd door elmotheelk (Eric) op za 4 nov 2006 9:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
daar heb ik bij m'n clio 16v ph1 ook last van
't brokkelt zeg maar af
, vooral mijn kaartenbakken
van de deuren
't zal wel slijtage zijn
't brokkelt zeg maar af

van de deuren

-
- Contacteer:
Ik zou het er niet afhalen, want dan krijg je al helemaal veel lelijke onherstelbare krassen. Netjes gepoetst trouwens. 

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Schuren, primer en Zilver spuiten dunkt me?? weet het ja.... heb het ook eerder gezien....
gr. Jeroen
gr. Jeroen
zijn het de grepen aan de binnenkant? zo ja passen dat de grepen van de Clio II fase 3 er niet op? die zijn van metaal!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
~thijs~ schreef:zijn het de grepen aan de binnenkant? zo ja passen dat de grepen van de Clio II fase 3 er niet op? die zijn van metaal!
aTOMic schreef:Nee, het zijn de binnendeur grepen