!! RTC leden en nicknames !!
Joa da tis wel waar. Nu lossen we het op met stefan k. of stefan s. maar dat houdt ook gauw op
Ik zeg ook alleenm aar dat ik dat sjiek vind 

Zo, da's ook weer even wennen, zonder het dtune naampje en logoStefan S. schreef:Oke, maar hoe zit het dan als er bijv 10 keer een Stefan actief is op het forum? Stefan 1 t/m 10 lijkt me ook geen oplossing

-
- Car: Renault Clio III RS
Chris schreef: Mario, je kan je nick ook tussen haakjes achter je echte naam zetten, hoewel dat wel weer rommelig word dan.
Dit kan je voor de oude leden bijvoorbeeld tijdelijk doen.Na een aantal maanden kan je het nog altijd verwijderen.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als het gebruik van je echte naam erg belangrijk is, kan je dat ook met de aanmelding duidelijk maken. Dan wordt je profiel geactiveerd na controle door een mod. Bij Nurburgring.nl en een aantal andere Ring-sites werkt dat ook zo. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ik zet mn oude naam gewoon ff tijdelijk in mn signatureantoine schreef:Chris schreef: Mario, je kan je nick ook tussen haakjes achter je echte naam zetten, hoewel dat wel weer rommelig word dan.
Dit kan je voor de oude leden bijvoorbeeld tijdelijk doen.Na een aantal maanden kan je het nog altijd verwijderen.

Het gaat ons in principe toch het meeste om de leden, van hun hebben we soms wat meer gegevens nodig.
Maar het zou makkelijker zijn dat elke forummer gelijk zijn echte naam hanteerd, misschien word ie in de toekomst wel lid!
Maar het zou makkelijker zijn dat elke forummer gelijk zijn echte naam hanteerd, misschien word ie in de toekomst wel lid!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Renault Clio III RS
Niet leden kunnen deze topic niet eens lezen.Is er geen mogelijkheid dat als je je aanmeld , je alleen kunt kiezen of je een nickname achter je echte naam wilt? Ik bedoel dus ,je echte naam wordt meteen je forumnaam.Met daar achter misschien een nickname.
je ziet de meest vreemde namen weer verschijnen
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Ja, maar dat zijn allemaal nieuwe aangemelde personen. En dit topic staat in RTC.chat dus is voor members only, dus dan moet er even een ander topic in het non-members gedeelte komen. De meeste members hebben wel een goede nick geloof ik zo.
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Hm dusss...
Denk dat die eerder door een moderator (of het bestuur) gedaan kan worden.
Denk dat die eerder door een moderator (of het bestuur) gedaan kan worden.
-
- Contacteer:
is deze ook wazig????

-
- Contacteer:
Ja.
-
- Contacteer:
Op internet gebruik ik overal Mr Bullet als nickname en de mensen die mij goed kennen weten mijn echte naam ook wel voor jullie zal ik nog 1x mijn naam hier neerzetten.
SIETZE K.
SIETZE K.

-
Stuur Martijn van Leeuwen of Riël een PM om je naam te laten aanpassenBeste leden,
Je ziet vaak op een forum dat er mensen zijn die, om wat voor reden dan ook niet hun echte naam gebruiken als forum nick.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar voor ons, het bestuur is dit erg lastig..
We krijgen PMetjes met daarin vragen om kaarten te sturen, om dingen te regelen, om adressen te veranderen etc etc.
Men gaat er dan vanuit dat wij, het RTC bestuur, gelijk weten wie bijvoorbeeld Dynamic GT Turbo 16V is in het echt, terwijl hij als lid geregistreerd staat onder de naam Pietje Puk.
Vervolgens worden wij erop aangekeken dat entreekaarten te laat of niet bij iemand aankomen..
Maar er zijn natuurlijk mensen die niet gelijk een bericht terugsturen met hun echte naam en adres..
Wij moeten onze zaken beter regelen, maar laten we bij het begin beginnen:
Neem als forumnaam een naam waarin een deel van je echte voornaam is verwerkt! Op die manier weten we waar we moeten zoeken als er iets verstuurd of geregeld moet worden!
Met deze kleine aanpassing kunnen we vanuit het bestuur een hoop zaken beter regelen...
Bedankt voor jullie medewerking.
Einde bericht.

Laatst gewijzigd door frank_williams op vr 10 mar 2006 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik geef het maar weer eens een schopje 
Het laatste jaar zijn er weer veel leden bij gekomen. Heel mooi
Maar het is zo irritant dat iedereen van die anonieme namen gebruikt.
En vaak is de motivatie dat ze die overal gebruiken op het internet, maar ik blijf het nog steeds onpersoonlijk vinden. Je ziet echt dat de oudere generatie leden nog prima te herkennen zijn. Op een of andere manier is dit veel prettiger, omdat je iemand ook op zijn naam aan kan spreken. Ook op meetings. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe mensen vaak echt heten met die wazige namen.

Het laatste jaar zijn er weer veel leden bij gekomen. Heel mooi

Maar het is zo irritant dat iedereen van die anonieme namen gebruikt.
En vaak is de motivatie dat ze die overal gebruiken op het internet, maar ik blijf het nog steeds onpersoonlijk vinden. Je ziet echt dat de oudere generatie leden nog prima te herkennen zijn. Op een of andere manier is dit veel prettiger, omdat je iemand ook op zijn naam aan kan spreken. Ook op meetings. Ik heb namelijk geen flauw idee hoe mensen vaak echt heten met die wazige namen.
hey mensen..
ik heb me aangemeld met een nick wat dus niet mijn echte naam is.(Bojo)
maar pas toen ik me aangemeld had las ik deze topic..
iig:
ik ben wesley ben 19 jaar en ben een ontzettende renault fanaat
mensen om heen worden er soms nog al gek van..
heb deze week een blauwe renault megane coupe uit 96 gekocht
het is een 1.6e
er is niet veel aan gedaan behalve:
4 cm verlaagd
17 inch bsa velgen
m3 spiegels
K&n sportfiltertje
en de nodige audio..
jullie horen nog van me..
p.s: super site ga zo door

iig:
ik ben wesley ben 19 jaar en ben een ontzettende renault fanaat

het is een 1.6e
4 cm verlaagd
17 inch bsa velgen
m3 spiegels
K&n sportfiltertje
en de nodige audio..
p.s: super site ga zo door

De site wordt alleen nog maar beter.
Begin al maar met aftellen
Begin al maar met aftellen

Bojo schreef:hey mensen..
iig:
ik ben wesley ben 19 jaar...
dus...

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
En stel je even voor in ons Wie-is-wie topic! KLIK HIER!Bojo schreef:hey mensen..
iig:
ik ben wesley ben 19 jaar en ben een ontzettende renault fanaat![]()
het is een 1.6e
4 cm verlaagd
17 inch bsa velgen
m3 spiegels
K&n sportfiltertje
en de nodige audio..
p.s: super site ga zo door![]()

Hij heeft martijn een pm gestuurd 

Gewoon Wesley, da's wel zo fijn 
Komt in orde!

Komt in orde!
-
- Car: Dodge RAM
- Contacteer:

I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Ik zou graag mijn forumnaam veranderen, in Egon
Nou is het zo dat ik ooit lang geleden mij onder die naam heb ingeschreven, maar met dat account heb ik nooit wat gedaan.
Zou het toch aangepast kunnen worden?
Ik heb begrepen dat accounts waarop lang niet ingelogd wordt en nooit iets is gespost op een gegeven moment gedelete worden.
Nou is het zo dat ik ooit lang geleden mij onder die naam heb ingeschreven, maar met dat account heb ik nooit wat gedaan.
Zou het toch aangepast kunnen worden?
Ik heb begrepen dat accounts waarop lang niet ingelogd wordt en nooit iets is gespost op een gegeven moment gedelete worden.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Even Martijn van Leeuwen of Riël PMen, die kunnen dit voor je veranderen als het goed is! 

-
beetje domme vraag misschien, maar mijn nickname is gewoon mij achternaam, is dat storend of?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl