Grey Combat 5 1.8i 16V
In mijn GTT-16V zitten de zelfde motor steunen zoals jij ze hebt gebruikt. En mijn radiator pas er net in, volgens mij is het ook de orginele van een R19-16V. Dat weet ik alleen niet zeker want ik heb hem gekocht met 16V motor er in.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... G_2224.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... G_2225.JPG[/img]
suc6 met bouwen.
gr sander
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... G_2224.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... G_2225.JPG[/img]
suc6 met bouwen.
gr sander
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
die is niet van een 19, of in mijn fase2 19 16v zit in ieder geval een andere
aansluitingen op andere plaatsen 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Nope die is van een 5je en niet van een 19 16v. Ik heb beide hier staanPaul1916v schreef:die is niet van een 19, of in mijn fase2 19 16v zit in ieder geval een andereaansluitingen op andere plaatsen

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
je moet een radieteur van een expres hebben
onderste plaat naar beneden zetten ongeveer 3 cm.
net zo als een clio 16V
motorsteunen gewoon van de gt of 19 16V gebruiken.
kloppeling kan gewoon ook van gt of gte.
succes.
meer vragen mail
onderste plaat naar beneden zetten ongeveer 3 cm.
net zo als een clio 16V
motorsteunen gewoon van de gt of 19 16V gebruiken.
kloppeling kan gewoon ook van gt of gte.
succes.
meer vragen mail
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Zo te zien heb je dezelfde radiator als mij, alleen krijg ik hem op die positie er niet in.Sander schreef:In mijn GTT-16V zitten de zelfde motor steunen zoals jij ze hebt gebruikt. En mijn radiator pas er net in, volgens mij is het ook de orginele van een R19-16V. Dat weet ik alleen niet zeker want ik heb hem gekocht met 16V motor er in.
suc6 met bouwen.
gr sander
Denk idd dan toch de uitsteeksels onder de radiator afslijpen, maar om nu de balk onder de gaan verslijpen lijkt me ook weer zo extreem.
Tevens met schakelen, lijkt hij gewoon niet goed in de 1,3 en 5 te gaan, de 2 en 4 hoor je dan wel goed schakelen...
Beetje vreemd, kan idd aan de steunen liggen zoals luco zei...
Misschien handiger om eens te vergelijken met iemand die er een blokkie in heeft zitten, en die eens tijd en zin heeft om te komen buurten

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Bedankt voor de tip, zal er volgende week ook even naar kijken.Menno schreef:Schakelstang moet opzich geen probleem zijn. Misschien moet je 'm ff opnieuw afstellen.
Grootste heikelpunt op dit moment is toch om alle onderdelen erin te krijgen, voornamelijk de radiator, de slangen op maat te maken, en evt wat slangen van gt's die ik nog heb liggen te gebruiken zodat de circuits gereed zijn.
Dan het electra, en de binnenkant verder.
En op het eind de uitlaat pas maken.
Moet ook nog ergens de lambda sonde kwijt
Alleen het electra systeem aanpassen gaat al weer wat tijd inzitten, aangezien ik toch wat van de gt electra wil bewaren, zodat ik ook weer niet alles uit hoef te zoeken
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
De mensen van BBPerformance zijn ook zo aardig geweest om mij te voorzien van info
Patrick,
We used Renault 5 GTX 1.7 mounting bracket on the conversion which then uses the 5 turbo rubber mount. Alternator bracket and setup from this car also.
The radiator needs some special mountings making, but it does go in.
Regards,
Andy
BB Performance Tuning
Unit 4 Riverside Business Park
Station Road
Earls Colne
Nr. Colchester
Essex
CO6 2ER
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
De handboeken van de 5 en de clio zijn binnen.
Nu zo de stoelen etc eruit halen, en eens kijken in hoeverre de bekabeling moet worden aangepast.
Ook in de voorraad controleren wat er moet worden gebruikt.
Tis een grote spaghetti, dus ik denk dat dit wel de meeste tijd van het projekt gaat opslokken.
Nu zo de stoelen etc eruit halen, en eens kijken in hoeverre de bekabeling moet worden aangepast.
Ook in de voorraad controleren wat er moet worden gebruikt.
Tis een grote spaghetti, dus ik denk dat dit wel de meeste tijd van het projekt gaat opslokken.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hou ff een schema bij .....
das altijd makkelijk

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
zijn we mee bezig.
Vandaag aan het hobbien geweest, aangezien er nog iemand kwam om wat spullen op te halen, en nog andere zaken nog niet echt veel opgeschoten.
wel alvast de kabelboom van motorgedeelte naar binnen kunnen halen.
Nu nog het extra zek. kastje van clio ( tja nog meer zekeringen) ergens plaatsen, nog die zooi relais een mooi plekkie geven.
Kabelboom front voor lichten etc ligt er al in.
Deuren, oude bekabeling eruit van de gtt.
Bezig met uitzoeken wat ik daar van om moet solderen voor de stekkerblokken van de clio.
Tevens uitzoeken waar de kabelbomen die aan de voorkant aan beide zijdes de kokerbalken in vliegen uitkomen.
En de benzinepomp loopt volgens mij via de boom aan de binnenkant.
tis puzzelen, maar schema's zat.
Nu nog beetje logica in krijgen, want als ik kan zeggen dat renault makkelijke schema's heeft...hhm....niet echt.....
Nergens die stekkerblokken te vinden, alleen nummers, tekens, en hele uitgebreide ingewikkelde schema's die kris kras door elkaar lopen...
achja.....ieder zijn vak....
Vandaag aan het hobbien geweest, aangezien er nog iemand kwam om wat spullen op te halen, en nog andere zaken nog niet echt veel opgeschoten.
wel alvast de kabelboom van motorgedeelte naar binnen kunnen halen.
Nu nog het extra zek. kastje van clio ( tja nog meer zekeringen) ergens plaatsen, nog die zooi relais een mooi plekkie geven.
Kabelboom front voor lichten etc ligt er al in.
Deuren, oude bekabeling eruit van de gtt.
Bezig met uitzoeken wat ik daar van om moet solderen voor de stekkerblokken van de clio.
Tevens uitzoeken waar de kabelbomen die aan de voorkant aan beide zijdes de kokerbalken in vliegen uitkomen.
En de benzinepomp loopt volgens mij via de boom aan de binnenkant.
tis puzzelen, maar schema's zat.
Nu nog beetje logica in krijgen, want als ik kan zeggen dat renault makkelijke schema's heeft...hhm....niet echt.....
Nergens die stekkerblokken te vinden, alleen nummers, tekens, en hele uitgebreide ingewikkelde schema's die kris kras door elkaar lopen...
achja.....ieder zijn vak....

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Vandaag aan het stoeien met de bekabeling van de deuren.
Bedoeling is om de kabel die uit de clio komt met de stekkers om te gaan zetten van de 5.
Probleem is dat ik wel alle kleuren kan vinden, alleen weet ik dus niet wat ze doen.
Enigste wat je duidelijk uit de schema's kunt halen zijn de kleuren, maar welke draad waarvoor dient, en of het + of - is ?
Iemand enig idee ?
bv
Rechterdeur clio:
[img]http://img297.imageshack.us/img297/2672/img0403ks1.th.jpg[/img]
BLOKJE 1
WT GS
BLOKJE 2
WT BN
ZW
GS GS/GN
GS/BL
BLOKJE 3
GS/BL
GN
BLOKJE 4
BN
ZW
Rechterdeur r5:
[img]http://img297.imageshack.us/img297/9872/img0402yt6.th.jpg[/img]
BLOKJE 1
GN
OR
BLOKJE 2
WT/ZW
RD
WT
PS/RD
PS
BLOKJE 3
OR
BN
Bij de clio hebben we dus meer stekkerblokken
Nu moeten dus de stekkers van de 5 op de bekabeling van de clio komen.
Wat ik gewoon weet, is ( bij de r5) dat
stekkerblok 1 = raam
stekkerblok 2 = deur
stekkerblok 3 = speaker
Als je de bekabeling op zich bekijkt, lijkt het dat stekkerblok 1 van de clio overeenkomt met stekkerblok 1 van de 5.
Maarja, de kleuren is wat ?
enz..
Verder de kabelboom van buiten naar binnen gelegd, met een aantal stekkers die niet weer te vinden zijn.
Heb wel een idee, maar ja, welke kleur is wat etc..
[img]http://img295.imageshack.us/img295/8122/img0405lz7.th.jpg[/img]
Ook de enginefusebox komt bij de ECU, nog iets van een beugel maken.
[img]http://img295.imageshack.us/img295/6500/img0407tw3.th.jpg[/img]
Hier zitten ook connectors aan die waarschijnlijk voor de kachel zijn en de wissermotor...
[img]http://img295.imageshack.us/img295/5498/img0404sp6.th.jpg[/img]
De kabel voor de voorlampen etc. gaat via de zijkant naar binnen..
[img]http://img297.imageshack.us/img297/5369/img0406cq3.th.jpg[/img]
Ook hier zitten connectoren in die ik niet kan plaatsen.
De koplampunits passen gewoon 1 op 1, maar de connectoren voor de knipperlichten zijn onduidelijk etc..
[img]http://img295.imageshack.us/img295/5498/img0404sp6.th.jpg[/img]
[img]http://img295.imageshack.us/img295/8932/img0409ll7.th.jpg[/img]
[img]http://img295.imageshack.us/img295/4347/img0410dg2.th.jpg[/img]
Hulp is welkom, ik loop vast op de electronica
(naja op wel meer, maar goed tijd heelt alle wonden )
Bedoeling is om de kabel die uit de clio komt met de stekkers om te gaan zetten van de 5.
Probleem is dat ik wel alle kleuren kan vinden, alleen weet ik dus niet wat ze doen.
Enigste wat je duidelijk uit de schema's kunt halen zijn de kleuren, maar welke draad waarvoor dient, en of het + of - is ?
Iemand enig idee ?
bv
Rechterdeur clio:
[img]http://img297.imageshack.us/img297/2672/img0403ks1.th.jpg[/img]
BLOKJE 1
WT GS
BLOKJE 2
WT BN
ZW
GS GS/GN
GS/BL
BLOKJE 3
GS/BL
GN
BLOKJE 4
BN
ZW
Rechterdeur r5:
[img]http://img297.imageshack.us/img297/9872/img0402yt6.th.jpg[/img]
BLOKJE 1
GN
OR
BLOKJE 2
WT/ZW
RD
WT
PS/RD
PS
BLOKJE 3
OR
BN
Bij de clio hebben we dus meer stekkerblokken
Nu moeten dus de stekkers van de 5 op de bekabeling van de clio komen.
Wat ik gewoon weet, is ( bij de r5) dat
stekkerblok 1 = raam
stekkerblok 2 = deur
stekkerblok 3 = speaker
Als je de bekabeling op zich bekijkt, lijkt het dat stekkerblok 1 van de clio overeenkomt met stekkerblok 1 van de 5.
Maarja, de kleuren is wat ?
enz..
Verder de kabelboom van buiten naar binnen gelegd, met een aantal stekkers die niet weer te vinden zijn.
Heb wel een idee, maar ja, welke kleur is wat etc..
[img]http://img295.imageshack.us/img295/8122/img0405lz7.th.jpg[/img]
Ook de enginefusebox komt bij de ECU, nog iets van een beugel maken.
[img]http://img295.imageshack.us/img295/6500/img0407tw3.th.jpg[/img]
Hier zitten ook connectors aan die waarschijnlijk voor de kachel zijn en de wissermotor...
[img]http://img295.imageshack.us/img295/5498/img0404sp6.th.jpg[/img]
De kabel voor de voorlampen etc. gaat via de zijkant naar binnen..
[img]http://img297.imageshack.us/img297/5369/img0406cq3.th.jpg[/img]
Ook hier zitten connectoren in die ik niet kan plaatsen.
De koplampunits passen gewoon 1 op 1, maar de connectoren voor de knipperlichten zijn onduidelijk etc..
[img]http://img295.imageshack.us/img295/5498/img0404sp6.th.jpg[/img]
[img]http://img295.imageshack.us/img295/8932/img0409ll7.th.jpg[/img]
[img]http://img295.imageshack.us/img295/4347/img0410dg2.th.jpg[/img]
Hulp is welkom, ik loop vast op de electronica

(naja op wel meer, maar goed tijd heelt alle wonden )

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Er is inmiddels weer wat tijd verloren gegaan, en na overleg met johan rook, van rook tuning gaan we de auto daar verder opbouwen.
Aangezien de auto van mijn broertje (zwart/gele) daar ook onder handen wordt genomen is dit de volgende klus.
Dus wat verhuisfoto's zie je hier..
[img]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2/3/t_IMG0418i_13e0m_1e33806.jpg[/img]
[img]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2/3/t_IMG0424i_13e0m_7be9909.jpg[/img]
[img]http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/3/t_IMG0431i_13e0m_e7ac271.jpg[/img]
[img]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2/3/t_IMG0434i_13e0m_20bc872.jpg[/img]
Dat was het weer ff voor nu, zodra ik daar ga assisteren komen er meer foto's en de stand van zaken.
Aangezien de auto van mijn broertje (zwart/gele) daar ook onder handen wordt genomen is dit de volgende klus.
Dus wat verhuisfoto's zie je hier..
[img]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2/3/t_IMG0418i_13e0m_1e33806.jpg[/img]
[img]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2/3/t_IMG0424i_13e0m_7be9909.jpg[/img]
[img]http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/3/t_IMG0431i_13e0m_e7ac271.jpg[/img]
[img]http://img02.picoodle.com/img/img02/7/2/3/t_IMG0434i_13e0m_20bc872.jpg[/img]
Dat was het weer ff voor nu, zodra ik daar ga assisteren komen er meer foto's en de stand van zaken.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hehehe dat die 5 niet achterover valt
Suc6 met opbouwen


Suc6 met opbouwen

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Valt mee, gewicht van de motor houdt hem op de straatJochem de Haas schreef:Hehehe dat die 5 niet achterover valt![]()
![]()
![]()
Suc6 met opbouwen

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Zo, tis alweer een tijdje geleden, maar we gaan weer eens verder.
Op dit moment staat de auto bij Rook Tuning te St. Jansklooster.
Misschien bij sommige mensen wel bekend.
Johan
Inmiddels is het blok goed gehangen, en onderdelen zoals radiator en slangen zijn nieuw besteld.
Stoelen eruit gehaald, oude bekabeling eruit...
[img]http://img87.imageshack.us/img87/3964/img0632wn3.th.jpg[/img]
Wat nieuwe stoeltjes op de kop getikt..
[img]http://img143.imageshack.us/img143/7092 ... qg2.th.jpg[/img]
Nu nog ff 2 leuke uitlaten bestellen om te plaatsen.
Binnen een maand zou hij iig rijklaar moeten zijn, waarnee de kofferbak gecleand kan worden en de delen gespoten kunnen worden.
Hierna ff om tafel met de lokale bekleder om wat delen te bekleden van de binnenkant..
Gaat dus weer de goede kant op...
Op dit moment staat de auto bij Rook Tuning te St. Jansklooster.
Misschien bij sommige mensen wel bekend.
Johan

Inmiddels is het blok goed gehangen, en onderdelen zoals radiator en slangen zijn nieuw besteld.
Stoelen eruit gehaald, oude bekabeling eruit...
[img]http://img87.imageshack.us/img87/3964/img0632wn3.th.jpg[/img]
Wat nieuwe stoeltjes op de kop getikt..
[img]http://img143.imageshack.us/img143/7092 ... qg2.th.jpg[/img]
Nu nog ff 2 leuke uitlaten bestellen om te plaatsen.
Binnen een maand zou hij iig rijklaar moeten zijn, waarnee de kofferbak gecleand kan worden en de delen gespoten kunnen worden.
Hierna ff om tafel met de lokale bekleder om wat delen te bekleden van de binnenkant..
Gaat dus weer de goede kant op...
Goed bezig! Hoe kom je zo bij St. Jansklooster uit dan?! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Mijn broertje heeft zijn auto er laten fixen, de zwart gele, en deze was daar al eens eerder geweest via een oud eigenaar, en via internet spraken we elkaar...ARNO16V schreef:Goed bezig! Hoe kom je zo bij St. Jansklooster uit dan?!
Goede vent...Weet veel van de renault clio, en turbo's...
Rijd zelf ook op assen, voormalig clio cup, nu seat ibiza TDI....
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Inmiddels worden de beginselen gelegd voor aanpassen van het voorframe om de radiator op een passende manier te krijgen...
Stukje clio erbij aan..
Met het oog op de combatbumper zou er genoeg ruimte moeten zijn.
[img]http://img391.imageshack.us/img391/3438/aanpassenframe1kh0.th.jpg[/img]
[img]http://img443.imageshack.us/img443/5031/aanpassenframe2ng7.th.jpg[/img]
Stukje clio erbij aan..

Met het oog op de combatbumper zou er genoeg ruimte moeten zijn.
[img]http://img391.imageshack.us/img391/3438/aanpassenframe1kh0.th.jpg[/img]
[img]http://img443.imageshack.us/img443/5031/aanpassenframe2ng7.th.jpg[/img]
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
[img]http://img232.imageshack.us/img232/473/uitlatenvt1.th.jpg[/img]
Inmiddels een setje uitlaatjes geregeld
Hoezo DB killer, die er maar uitgeschroefd....kan altijd nog
Inmiddels een setje uitlaatjes geregeld

Hoezo DB killer, die er maar uitgeschroefd....kan altijd nog

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
zou ut ?Christian schreef:nou kan je nu al vertellen die doe je er snel weer in
Staat hier een wit r5t bleermonster voor de deur met sidepipes...
Dus ze zijn al wat gewend in de buurt

-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Tis alweer een hele zet geleden, maar we zijn weer begonnen..
zodra er weer wat meer info is zal ik dit hier weer eens posten.
zodra er weer wat meer info is zal ik dit hier weer eens posten.
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
wel wat late reacties 

Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
op het moment wordt er aan de uitlaat gewerkt, zal binnenkort weer eens wat fotomateriaal vergaren...
Het werk gaat rustig aan verder...Scheeld dat ik er geen haast mee heb
En we hebben nog auto's zat in het wagenpark:P
Het werk gaat rustig aan verder...Scheeld dat ik er geen haast mee heb

En we hebben nog auto's zat in het wagenpark:P
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Laatste update :
Ivm verbouwen van een huis in st. jansklooster was het projektje ff op een laag pitje.
Maar er is weer leven in de brouwerij.
De uitlaatlijn van voor tot achter zit erop, de uitlaten dienen nog geplaatst te worden.
Hij was bijna startklaar, echter kwam de verbouwing ertussen door.
Hij is deze week naar de spuiter gegaan, voor het cleanen van de kofferbakklep, bijwerken van de achterbumper, spuiten van 2 voorpanelen, de motorkap en de achtervleugel.
En het pas maken van de motorkap.
Dus we staan niet stil, ook al gaat het allemaal niet "te" hard.
Als hij gespoten is kunnen we aan de gang met de elektriek.
Dan zal ik kijken of ik wat leuks kan bedenken voor de panelen in de auto, misschien laat ik ze bekleden met sky...
Rollbar ben ik ook nog naar opzoek, maar heb wat op het oog...
Al met al, we zitten niet stil
Ivm verbouwen van een huis in st. jansklooster was het projektje ff op een laag pitje.
Maar er is weer leven in de brouwerij.
De uitlaatlijn van voor tot achter zit erop, de uitlaten dienen nog geplaatst te worden.
Hij was bijna startklaar, echter kwam de verbouwing ertussen door.
Hij is deze week naar de spuiter gegaan, voor het cleanen van de kofferbakklep, bijwerken van de achterbumper, spuiten van 2 voorpanelen, de motorkap en de achtervleugel.
En het pas maken van de motorkap.
Dus we staan niet stil, ook al gaat het allemaal niet "te" hard.
Als hij gespoten is kunnen we aan de gang met de elektriek.
Dan zal ik kijken of ik wat leuks kan bedenken voor de panelen in de auto, misschien laat ik ze bekleden met sky...
Rollbar ben ik ook nog naar opzoek, maar heb wat op het oog...
Al met al, we zitten niet stil

Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Hier wat plaatjes van vandaag, er komt weer een (beetje) schot in 
[img]http://img13.imageshack.us/img13/1405/dsc0042n.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/3674/dsc0044w.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6717/dsc0045tsu.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6388/dsc0047n.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/8853/dsc0048yse.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/512/dsc0049utv.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/4680/dsc0050kta.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/9175/dsc0051h.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6686/dsc0052h.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/4258/dsc0053ydu.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/3859/dsc0054pvz.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/2506/dsc0055e.th.jpg[/img]

[img]http://img13.imageshack.us/img13/1405/dsc0042n.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/3674/dsc0044w.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6717/dsc0045tsu.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6388/dsc0047n.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/8853/dsc0048yse.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/512/dsc0049utv.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/4680/dsc0050kta.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/9175/dsc0051h.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/6686/dsc0052h.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/4258/dsc0053ydu.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/3859/dsc0054pvz.th.jpg[/img]
[img]http://img13.imageshack.us/img13/2506/dsc0055e.th.jpg[/img]
Blue Renault 5 1.4 GTT Combat , Grey Renault 5 1.8i 16v tuned Combat ( still building ).
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
heb je een streefdatum
wanneer het complete verhaal klaar moet zijn??
wanneer het complete verhaal klaar moet zijn??
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*