Zondag 12 november wordt de vierde BW van de Club Renault Sportives verreden in Oegstgeest.
Eerder dit jaar is BW2 op deze locatie verreden en dat was een groot succes. Buiten de ruimte die daar beschikbaar is voor een mooi schoon parcour zijn de voorzieningen zoals koffie en een fatsoenlijk toilet daar dik in orde.
Als je voor het eerst meedoet word je goed begeleid door de organisatie. Eerst wordt er een rondje gelopen over het parcour om te kijken waar je precies heen moet en daarna mag je onder begeleiding een paar keer zelf rijden en krijg je wat tips krijgt om een snelle tijd neer te kunnen zetten.
Je hoeft je niet te schamen voor een "standaard" auto. De snelle auto's met rolkooi en slicks worden ingedeeld in een andere klasse en je neemt het dus op tegen auto's met dezelfde capaciteiten als die van jezelf.
Buiten dat zo'n dag ontzettend gezellig is leer je er ontzettend veel van.
Zorg ervoor dat je auto in orde is (bandenspanning, vloeistofniveau's etc.). Mocht er wat stuk gaan is er altijd iemand met gereedschap en goede raad aanwezig om je op weg te helpen. Je auto krijgt die dag, als je het goed doet, het zwaar te verduren maar grote schade's zijn eigenlijk nooit voorgekomen.
Belangrijk: Vergeet je HELM niet (is verplicht)!
De kosten voor het meedoen zijn 20 euro per persoon. De inschrijftijd en de routebeschrijving wordt nog gecommuniceerd.
Namens de Club Renault Sportives hopen we een hoop mensen te mogen verwelkomen op 12 november!
BW4 12 november Club Renault Sportives
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
waar ligt oegstgeest? 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
En Leiden 

VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
mmm eens kijken of ik tijd en zin heb 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Inschrijven waarschijnlijk voor 11 uur 's ochtends.paz-maniac schreef:moet je van te voren opgeven of kan dat ook op de dag zelf??
heb de 11e een feestje maar als ik de zondag optijd weer beetje mens ben zou ik wel mee willen doen evt
"terug naar oegstgeest"
Immer wieder die verdammte Holländer