ACT: Clio RS
Tuurlijk, maar denk jij echt dat elk proefkonijn 'm eerst netjes warmrijdt voordat ie gaat gassen?
Maar goed, dan die prijs.... en dan rijd je nog steeds "maar" in een Clio. Komen we toch wéér op de discussie dat je voor die prijs waar ie nu voor te koop staat, ook wel wat anders moois / leuks kan kopen.
Maar goed, dan die prijs.... en dan rijd je nog steeds "maar" in een Clio. Komen we toch wéér op de discussie dat je voor die prijs waar ie nu voor te koop staat, ook wel wat anders moois / leuks kan kopen.

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Tja, we kunnen niet allemaal in een EVO rijden....Maus schreef:Tuurlijk, maar denk jij echt dat elk proefkonijn 'm eerst netjes warmrijdt voordat ie gaat gassen?

Als er steeds een mannetje van de dealer is meegereden zal dat wel los lopen.
Enne, ik moet nu toch wel bekennen dat het een hoop centjes zijn voor een Clio, weliswaar geen gewone maar toch....
Als ik kijk wat voor gelijkwaardig spul er ondertussen is bijgekomen wordt het wel moeilijk om de ClioRS als winnaar uit te roepen qua prijs en prestaties.
De Clio is sowieso duur geworden, test in Autokampioen over de 1.4 uitvoering geeft dat ook aan, kale auto voor relatief veel geld.
Dit is de auto van de zaak van Bjorn die daar werkt. deze jongen is een mierenneuker wat betreft auto's en hij gaat met deze om zoals hij met zijn eigen auto's en dat is heel erg zuinig.
Zou hem zonder probleem mijn auto een week meegeven als hij op vakantie gaat om door de bergen te rijden.
Zou hem zonder probleem mijn auto een week meegeven als hij op vakantie gaat om door de bergen te rijden.
PoepAnthonyR schreef:Deze nietMaus schreef:En ondertussen al misbruikt door jan en alle man....

Wedden dat er er mee getrapt is...
Het is niet voor niets een demo

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik rij tegenwoordig ook in mijn nieuwe Clio RS
[img]http://img158.imageshack.us/img158/6991/28102006064jq6.th.jpg[/img]
[img]http://img158.imageshack.us/img158/6991/28102006064jq6.th.jpg[/img]
-
- Moderator
- Contacteer:
Leuk al die lettertjes en cijfertjes
[img]http://img169.imageshack.us/img169/3015/kentekensbp7.th.jpg[/img]

[img]http://img169.imageshack.us/img169/3015/kentekensbp7.th.jpg[/img]
Ja... net zoals 2 velgen
Er ontbrak een stukje wegdek (nee kan de gemeente niet aansprakelijk stellen negeerde de borden)
Weet wel dat het niet hetzelfde werkt als die van een laguna. Vandaag ook de auto ff bij le garage gehad, maar was verder niks krom ofzo alleen de velgen en de automatische hoogte stelling van de koplampen.

<-------So you know don't mess with a Reno------->
Volgens mij zit de automatische hoogteverstelunit op de achteras, dat is het ijkpunt voor de koplampen.
Heeft iemand heer een Clio RS gekocht in de vorige 6 maanden?
Ik wil mijn inruilen maar de dealer wil alleen 7500 Euro betalen voor een PHII RS met 80,000km, volledig service rapport bij Renault, nieuwe banden, etc, etc. Op de ANWB site is het 11,000 Euro voor inruil.
De dealer zegt dat ze moeilijk te verkopen zijn en daroom is het zo veel minder.
Iets klopt niet! (I hope!)
Ik wil mijn inruilen maar de dealer wil alleen 7500 Euro betalen voor een PHII RS met 80,000km, volledig service rapport bij Renault, nieuwe banden, etc, etc. Op de ANWB site is het 11,000 Euro voor inruil.
De dealer zegt dat ze moeilijk te verkopen zijn en daroom is het zo veel minder.
-
- Contacteer:
ik heb mijn rs vorige maand gekocht voor 6000 euro , wel een phase 1 maar hij had maar 68000 km
gr bart
gr bart
In belgie liggen de prijzen stukken lager dan hier Bart....
Hier ook een apart kontje....
RS te koop

Hier ook een apart kontje....
RS te koop
Da's veels te weinig naar mijn idee. Ruil je hem in bij een Renault dealer?Clio uit 2001 0f 2002? Uiterlijk nog gaaf? Vreemd verhaal maar dat ze 7500 bieden?DutchRS schreef:Heeft iemand heer een Clio RS gekocht in de vorige 6 maanden?