Welkom op mijn project pagina

Ik heb een paarse twingo uit '94
Nouja iedereen weet hoe die eruit ziet!
Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen dus hoe vet wil je een kadotje krijgen

Spoot de bumpers paars en kocht clio velgjes en maakte die antraciet-metallic, kocht 195-45-14 bandjes erop en alles was toppertje!
kreeg op een gegeven moment van mijn beste vriend witte knipperlampjes voor aan de zei- en voorkant, heeeel aardig

toen ik stage ging lopen kreeg ik elke maand paar 100 euro binnen toen kocht ik dus mijn sport bumpertjes (foto's volgen), nu mijn vriendin even in mijn auto reed en vol op een stoep klapte leek het mij verstandig om ze er even af te halen en opnieuw strak te maken.
Toen opeens:
Kreeg opeens weer helemaal zin om hem mooi te maken, kocht dikke sideskirts (ohh wat hou ik toch van die overdreven bumpers

Gister velgens geprobeerd, voorkant super, achterkant minder, zat een 5 gram klipje aan die eraf schoot want die kwam op mijn veerpoot haha, normale velgen er weer opgezet en verlagings setje erop zetten..
Gaat opzicht makkelijk,
velg eraf
bout van wielas en schokbreken los halen
boven kant bout los
nieuwe schokbreker erop en onderkant vast maken
wiel erop
krik laten zakken en dan zie je aan de boven kant het schoefdraad verschijnen
1 probleem: bout bij wielas zat helemaal vast geroest dus moeten slijpen, toen een bout zien te vinden M14, praxis, gamma vanalles geprobeerd alleen M12 en M16
bij renault dealer dus besteld en nu M12 erop en rustig rijden, geen tijd meer voor de voorste 2, dus achterkant nu iets lager dan voorkant haha
morgen (zondag 28 oktober) kijken of ik tijd heb voor de voorste 2 en hopen dat de boutjes wel los gaan