Zonde man, was een vd dikste 5jes vond ik
Ivo8hoven schreef:vanavond ff wat foto's online van mn Bleu Sport, ze gaat er op korte termijn aan geloven...., stof eraf....en aan de slag![]()
En wat een werk heb jij aan die auto, skirts eraf, ruitje eruit en overblazen maar. Dan kan ie binnen een maandje weer rijdenIvo8hoven schreef:Oke dan gewoon ff wat anders..., vanavond ff wat foto's online van mn Bleu Sport, en dat andere zilvergrijze stofhok van Haasie...., allebei gaan ze er op korte termijn aan geloven...., stof eraf....en aan de slag![]()
Iemand nog wat boeiends te melden met dit mooie weer....
Alleen met een twingo met lege tank achterop anders ga je over het maximale gewicht, ben met zo'n geintje een keer aangehouden namelijk was een leuke boete voor de baas.....Haas schreef:ff dom vraagie....
een Master oprijwagen mag je gewoon rijden met Brijbewijs toch?
Jah hoor ik vermaak me prima.Chris schreef:
Vermaak je je een beetje RJ? Heeft de Clio een mooi plekkie gekregen?!
Gelukkig mag dat niet van je Pa, anders ben ik nooit meer thuisRobert-Jan schreef:Tijd dat ik een 5 ga kopen dus, kom Lex helpen!![]()
Op mijn hulp kunnen jullie ook rekenen, of dat zo verstandig is nog maar de vraag!
Dan draait ie me nek om!!!!Lex schreef:
Gelukkig mag dat niet van je Pa, anders ben ik nooit meer thuis
Met het resultaat of het feit dat ze in het programma zit.Bram schreef:Haha, daarom heeft d'r vriend haar ook opgegeven. Ze was er niet zo erg blij mee.