
Grey Combat 5 1.8i 16V
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
momenteel zelf ff druk. maar dat duurt niet lang meer
.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
hoor het wel als je tijd over hebt.kool schreef:momenteel zelf ff druk. maar dat duurt niet lang meer.
Deze week gelijk ff op zoek naar een goed alarm.
Kan ik die vast intergreren.
Liefst een met op afstand starten etc etc.
Beetje pratend, altijd grappig
-
- Berichten: 2019
- Lid geworden op: ma 3 feb 2003 12:54
- Locatie: Catsop
Wat een mooi project! Ben benieuwd naar deze 5 straks op de weg
Ik kwijl op je achterbumper, maar ben geen fan van zo'n blokje, is een 5je hoort een turbo
succes ermee!

Ik kwijl op je achterbumper, maar ben geen fan van zo'n blokje, is een 5je hoort een turbo

succes ermee!
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Met je eens, maar naar ene paar turbo blokken en de perikelen ervan dacht ik eens wat anders te fabriceren.Bram (vospower) schreef:Wat een mooi project! Ben benieuwd naar deze 5 straks op de weg![]()
Ik kwijl op je achterbumper, maar ben geen fan van zo'n blokje, is een 5je hoort een turbo![]()
succes ermee!
En als hij klaar is, en hij rijdt goed, mag er na een poosje een turbo op

Vermijdt de camco's ... als t effe kanBlackEagle schreef:hoor het wel als je tijd over hebt.kool schreef:momenteel zelf ff druk. maar dat duurt niet lang meer.
Deze week gelijk ff op zoek naar een goed alarm.
Kan ik die vast intergreren.
Liefst een met op afstand starten etc etc.
Beetje pratend, altijd grappig
-
- Berichten: 2308
- Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
- Locatie: Katwijk ZH
- Contacteer:
Want?Riël schreef: Vermijdt de camco's ... als t effe kan
t zijn niet echt slechte alarmen hoor........ook weer niet dat ik zeg van "joepie een camco-alarm", maar op zich doen ze het over het algemeen prima voor dat geld. wat is er mee dan dat je ze afraad? en belangrijker miss nog wel, wat voor n alarm zou jij dan aanraden? voor ong datzelfde geld.....Riël schreef:Vermijdt de camco's ... als t effe kanBlackEagle schreef:hoor het wel als je tijd over hebt.kool schreef:momenteel zelf ff druk. maar dat duurt niet lang meer.
Deze week gelijk ff op zoek naar een goed alarm.
Kan ik die vast intergreren.
Liefst een met op afstand starten etc etc.
Beetje pratend, altijd grappig
R 5 Convertible Rulezz
Euh...
Voor dat geld krijg je niet veel.
Goed een camco gaat af als iemand eraan komt, maar maar 1 van de 5 die ik ingebouwd heb zijn storingsvrij.
Dan reageert de handzender niet, dan start ie niet vanzelf, dan weer wel, dan gaan de deuren automatisch dicht als je start en open als je afzet, dan weer wel, dan doet ie niks meer
Ik vind het met een woord Prullaria. Maargoed, het doet i.e.g. wat voor inderdaad weinig geld.
Voor dat geld krijg je niet veel.
Goed een camco gaat af als iemand eraan komt, maar maar 1 van de 5 die ik ingebouwd heb zijn storingsvrij.
Dan reageert de handzender niet, dan start ie niet vanzelf, dan weer wel, dan gaan de deuren automatisch dicht als je start en open als je afzet, dan weer wel, dan doet ie niks meer

Ik vind het met een woord Prullaria. Maargoed, het doet i.e.g. wat voor inderdaad weinig geld.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
wat is jou aanbeveling ?Riël schreef:Euh...
Voor dat geld krijg je niet veel.
Goed een camco gaat af als iemand eraan komt, maar maar 1 van de 5 die ik ingebouwd heb zijn storingsvrij.
Dan reageert de handzender niet, dan start ie niet vanzelf, dan weer wel, dan gaan de deuren automatisch dicht als je start en open als je afzet, dan weer wel, dan doet ie niks meer
Ik vind het met een woord Prullaria. Maargoed, het doet i.e.g. wat voor inderdaad weinig geld.
Heb geen ervaring met andere alarmen 

ik zou er echt niet zo een onzin alarm opzetten, als je dan toch een alarm wil neem er dan 1 van goede kwaliteit. Zoals een gemini of serpi-star. Heb deze zelf al regelmatig ingebouwd en zelden of nooit problemen meegehad 

R5GTT. Drive it like you stole it
Ik zeg... Clifford!
Kost wat, maar dan heb je ook wat. 


Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Dusss...
De meningen zijn weer verdeeld op het forum.
Ik ga nog wle even rustig rondkijken, want het dashboard duurt nog wel ff voordat het klaar is.
Ondertussen een avondje klussen, toch nog wat kunnen doen in korte tijd.
Spruitstuk gemonteerd.
1 veer/demper gemonteerd, deze was weer klaar. (spuiten e.d.)
Aandrijfas bijrijderskant aangesloten.
Remcilinder verwijdert, en de nieuwe geplaatst incl. rvs slangetje
(ging beduidend makkelijk moet ik zeggen)
Zo ziet het er dan uit als de schijf, as en wiel erop zit.
Best wel geil...Bling bling
[img]http://img233.imageshack.us/img233/7121/img0376ez5.th.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/1628/img0377ac9.th.jpg[/img]
Later maar eens ff kijken hoe dicht ik bij de grond zit, kan ik het altijd nog aanpassen ...
De meningen zijn weer verdeeld op het forum.

Ik ga nog wle even rustig rondkijken, want het dashboard duurt nog wel ff voordat het klaar is.
Ondertussen een avondje klussen, toch nog wat kunnen doen in korte tijd.
Spruitstuk gemonteerd.
1 veer/demper gemonteerd, deze was weer klaar. (spuiten e.d.)
Aandrijfas bijrijderskant aangesloten.
Remcilinder verwijdert, en de nieuwe geplaatst incl. rvs slangetje
(ging beduidend makkelijk moet ik zeggen)
Zo ziet het er dan uit als de schijf, as en wiel erop zit.
Best wel geil...Bling bling

[img]http://img233.imageshack.us/img233/7121/img0376ez5.th.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/1628/img0377ac9.th.jpg[/img]
Later maar eens ff kijken hoe dicht ik bij de grond zit, kan ik het altijd nog aanpassen ...
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Na even doorpezen, passen en meten.
Hij staat op eigen beentjes, wel beetje "TO low" maar hij staat nog niet goed ingesteld.
Is iig hier met al die drempels niet te doen, gelukkig zijn ze verstelbaar
Eerste keer vergeten om de ene kant in het kogeltje te zetten, vond ook al zo vreemd dat ie aan de bestuurderskant tegen de sideskirt aan kwam
FF weer opkrikken en het is weer ok..Krijg je als je ff eigenlijk iets te lang doorgaat, en je al een te lange dag erop hebt zitten.
Hier dan ff wat impressie-foto's
[img]http://img161.imageshack.us/img161/1543/img0378gj2.th.jpg[/img]
[img]http://img111.imageshack.us/img111/7232/img0379mz9.th.jpg[/img]
[img]http://img111.imageshack.us/img111/4074/img0380hu4.th.jpg[/img]
[img]http://img161.imageshack.us/img161/7092/img0381vc5.th.jpg[/img]
Tis wel heeeeeeel laag, ubergeil, maar niet praktisch.
Schat 2 cm tot aanraking van het uitlaat spruitstukkie....
Bij het onder de auto liggen nog wat missende bouten ontdekt die in de bak en het blok moeten gaan, dit ook nog ff goed nakijken..
Hij staat op eigen beentjes, wel beetje "TO low" maar hij staat nog niet goed ingesteld.
Is iig hier met al die drempels niet te doen, gelukkig zijn ze verstelbaar

Eerste keer vergeten om de ene kant in het kogeltje te zetten, vond ook al zo vreemd dat ie aan de bestuurderskant tegen de sideskirt aan kwam

FF weer opkrikken en het is weer ok..Krijg je als je ff eigenlijk iets te lang doorgaat, en je al een te lange dag erop hebt zitten.
Hier dan ff wat impressie-foto's


[img]http://img161.imageshack.us/img161/1543/img0378gj2.th.jpg[/img]
[img]http://img111.imageshack.us/img111/7232/img0379mz9.th.jpg[/img]
[img]http://img111.imageshack.us/img111/4074/img0380hu4.th.jpg[/img]
[img]http://img161.imageshack.us/img161/7092/img0381vc5.th.jpg[/img]
Tis wel heeeeeeel laag, ubergeil, maar niet praktisch.
Schat 2 cm tot aanraking van het uitlaat spruitstukkie....
Bij het onder de auto liggen nog wat missende bouten ontdekt die in de bak en het blok moeten gaan, dit ook nog ff goed nakijken..

-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:




Die van mij ligt net zo laag als ik de voorbumper bekijk.
Alleen deze voorbumper steekt wat uit naar voren, denk dat dat mede het probleem is als je drempels wil nemen.
Ben sowieso niet zo'n fan van die bumper/kit, maar ik vind het in deze kleur op deze auto toch wel erg gaaf staan!
Grtz Jiggy
Alleen deze voorbumper steekt wat uit naar voren, denk dat dat mede het probleem is als je drempels wil nemen.
Ben sowieso niet zo'n fan van die bumper/kit, maar ik vind het in deze kleur op deze auto toch wel erg gaaf staan!

Grtz Jiggy
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
misschien nog een ideetje om bij een hoge drempel de bumper zeg maar naar voor te laten gaan en schuin omhoog.
Servo motortjes kunnen veel tegenwoordig, zal er toch wel weer op neer komen dat ie iets hoger moet om me bumper te behouden
En nu eerst ff naar de brezan, riempie halen en een clio gaskabel..
Zaterdag eens verdiepen in de electronica
Servo motortjes kunnen veel tegenwoordig, zal er toch wel weer op neer komen dat ie iets hoger moet om me bumper te behouden

En nu eerst ff naar de brezan, riempie halen en een clio gaskabel..
Zaterdag eens verdiepen in de electronica
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Nog ff weer aan het prutsen gegaan.
Riempje besteld bij de brezan van 78 cm, en een gaskabel.
Verder klooien ..
probleem 1 :
Waar laat ik de radiator, deze is eigenlijk te groot..
Zelfs met demonteren fan krijg ik hem niet op een plekkie.
Oplossing moet ik nog bedenken, als ik hem zo plaats, wat niet mogelijk is komt hij tegen het inlaatspruitstuk, dat gaat rammelen.
Aangezien de motor nog omhoog gaat bij acceleren komt dit niet goed.
Misschien een plattere langere radiator, maar ja waarr.....en welke...
Tevens kom ik niet bij de bijvuldop, en kan ik de olie niet meer peilen...
Dan toch wel weer handig dat ik die spijl demontabel heb gemaakt, anders kom ik er helemaal niet meer mee weg.
Andere optie zou nog kunnen zijn, diepte zo klein mogelijk, lengte misschien en dan in de combat voor bumper...maarja...
Zie foto's
[img]http://img118.imageshack.us/img118/2833/img0382ts2.th.jpg[/img]
Hier zie je eigenlijk 2 cm te veel als ik het stangetje terug moet plaatsen.
[img]http://img211.imageshack.us/img211/1347/img0383fd7.th.jpg[/img]
Allemaal net iets te krap
[img]http://img211.imageshack.us/img211/8973/img0384wm2.th.jpg[/img]
Eigenlijk duidelijke zaak
[img]http://img118.imageshack.us/img118/7790/img0385hg5.th.jpg[/img]
En ik was net zo goed op weg
Probleem 2 :
Me veren schuren aan op de band.
Spoorverbredertje ertussen...kut nog steeds..
Dan moet ik maar zorgen dat ik die ring om op te draaien, boven de band uit krijg.
[img]http://img118.imageshack.us/img118/797/img0386lx3.th.jpg[/img]
Lijkt net of het allemaal net niet wil..
En dan nog dat het allemaal net gaat met de riem.
Pfeuw...
Denk toch dat ik iets meer ruimte moet gaan creeren.
[img]http://img211.imageshack.us/img211/462/img0387ws5.th.jpg[/img]
Tis net of het allemaal net (niet) wil....
Hulp is welkom
Als iemand een plattere, of kleinere radiator weet..
Riempje besteld bij de brezan van 78 cm, en een gaskabel.
Verder klooien ..
probleem 1 :
Waar laat ik de radiator, deze is eigenlijk te groot..
Zelfs met demonteren fan krijg ik hem niet op een plekkie.
Oplossing moet ik nog bedenken, als ik hem zo plaats, wat niet mogelijk is komt hij tegen het inlaatspruitstuk, dat gaat rammelen.
Aangezien de motor nog omhoog gaat bij acceleren komt dit niet goed.
Misschien een plattere langere radiator, maar ja waarr.....en welke...
Tevens kom ik niet bij de bijvuldop, en kan ik de olie niet meer peilen...

Dan toch wel weer handig dat ik die spijl demontabel heb gemaakt, anders kom ik er helemaal niet meer mee weg.
Andere optie zou nog kunnen zijn, diepte zo klein mogelijk, lengte misschien en dan in de combat voor bumper...maarja...
Zie foto's
[img]http://img118.imageshack.us/img118/2833/img0382ts2.th.jpg[/img]
Hier zie je eigenlijk 2 cm te veel als ik het stangetje terug moet plaatsen.
[img]http://img211.imageshack.us/img211/1347/img0383fd7.th.jpg[/img]
Allemaal net iets te krap
[img]http://img211.imageshack.us/img211/8973/img0384wm2.th.jpg[/img]
Eigenlijk duidelijke zaak
[img]http://img118.imageshack.us/img118/7790/img0385hg5.th.jpg[/img]
En ik was net zo goed op weg
Probleem 2 :
Me veren schuren aan op de band.
Spoorverbredertje ertussen...kut nog steeds..
Dan moet ik maar zorgen dat ik die ring om op te draaien, boven de band uit krijg.
[img]http://img118.imageshack.us/img118/797/img0386lx3.th.jpg[/img]
Lijkt net of het allemaal net niet wil..

En dan nog dat het allemaal net gaat met de riem.
Pfeuw...

Denk toch dat ik iets meer ruimte moet gaan creeren.
[img]http://img211.imageshack.us/img211/462/img0387ws5.th.jpg[/img]
Tis net of het allemaal net (niet) wil....
Hulp is welkom

Als iemand een plattere, of kleinere radiator weet..
Die vuldop op je radiateur heb je zowiezo niet nodig. De meeste radiateuren hebben 'm ook helemaal niet.
Je kunt een bredere, lagere radiateur zoeken. Andere optie is om deze radiateur lager te plaatsen. Bij mijn 5je was daarvoor het subframe verslepen. Nogal spannend opzich. Maar later heb ik 't zelf nog een keer opnieuw gedaan, en heb 't idee dat ie behoorlijk stijf geworden is, En heb zeeen van ruimte
Je kunt een bredere, lagere radiateur zoeken. Andere optie is om deze radiateur lager te plaatsen. Bij mijn 5je was daarvoor het subframe verslepen. Nogal spannend opzich. Maar later heb ik 't zelf nog een keer opnieuw gedaan, en heb 't idee dat ie behoorlijk stijf geworden is, En heb zeeen van ruimte

rev it like a rental
zweven wel meer fotos op deze site rond van gtt`s met een 16v blok.
die radiator moet volgens mij geen enkel probleem zijn.
die radiator moet volgens mij geen enkel probleem zijn.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
ik zoek me rot, kan alleen zo weinig vinden met die zoekoptiemark 5t schreef:zweven wel meer fotos op deze site rond van gtt`s met een 16v blok.
die radiator moet volgens mij geen enkel probleem zijn.

De Seat cordoba heeft een lagere en bredere rad., misschien ist wat?
http://mg.dev.autotaal.com/includes/afb ... OTOLSMRSST
http://mg.dev.autotaal.com/includes/afb ... OTOLSMRSST
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Zit nu een dieselsteun op, maar lijkt toch dat op deze manier alles voorin wel heel krap wordt.Steven schreef:Er viel toch ook wat te doen met de achterste motorsteun, daar kon je een kleinere voor nemen om het geheel wat naar achter te laten zakken.
Andere optie voor een achtersteun is ?
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
<wis>
In mm neem ik aan florus ?
In mm neem ik aan florus ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
je blok moet wat verder naar achteren, dan past die rad welBlackEagle schreef:ik zoek me rot, kan alleen zo weinig vinden met die zoekoptiemark 5t schreef:zweven wel meer fotos op deze site rond van gtt`s met een 16v blok.
die radiator moet volgens mij geen enkel probleem zijn.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Dus moet ik een andere achtersteun hebben..Luco/Alpine-racer schreef:je blok moet wat verder naar achteren, dan past die rad welBlackEagle schreef:ik zoek me rot, kan alleen zo weinig vinden met die zoekoptiemark 5t schreef:zweven wel meer fotos op deze site rond van gtt`s met een 16v blok.
die radiator moet volgens mij geen enkel probleem zijn.
Maar ff wat kiekjes gemaakt.
Misschien iemand ideen, of mensen die er ook een 16 v blok in hebben wat tips..
[img]http://img239.imageshack.us/img239/3770/img0388lp2.th.jpg[/img]
BOVENAANZICHT
[img]http://img239.imageshack.us/img239/7826/img0389vk8.th.jpg[/img]
ACHTERSTEUN
[img]http://img239.imageshack.us/img239/4998/img0390ak9.th.jpg[/img]
BAKSTEUN
[img]http://img236.imageshack.us/img236/2994/img0391rl9.th.jpg[/img]
LINKERSTEUN
tevens de koppelingskabel aangesloten, gata niet fijn in de versnelling, moet daar ook wat anders aankomen denk ik.
Misschien de schakelstang (orig. ren.5 ) niet compatible met de williams bak ?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
vraag het eens aan erwin
http://www.zoetracing.nl die heeft er een clio motor in
maar aan de pics te zien moet je de achterste steun inkorten en de voorste verlengen
een 16v motor moet gewoon passen
bij de mijne zijn de steunen zelf gemakt
misschien schakelt die daarom ook niet goed, omdat het blok tever naar voren ligt?
http://www.zoetracing.nl die heeft er een clio motor in
maar aan de pics te zien moet je de achterste steun inkorten en de voorste verlengen
een 16v motor moet gewoon passen
bij de mijne zijn de steunen zelf gemakt
misschien schakelt die daarom ook niet goed, omdat het blok tever naar voren ligt?
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op vr 27 okt 2006 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
thnx, daar heb ik wat aan..ik ga eens ff mailenLuco/Alpine-racer schreef:vraag het eens aan erwin
http://www.zoetracing.nl die heeft er een clio motor in

Nu maar wachten
vraag de heren van dit topic eens .
zij komen nogal eens bij garage de basis in leeuwarden en die hebben geracet met 2 gt turbos met 16v blokken er in
die moeten wel weten hoe het past.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
zij komen nogal eens bij garage de basis in leeuwarden en die hebben geracet met 2 gt turbos met 16v blokken er in
die moeten wel weten hoe het past.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
dat zeg ik een van die twee heeft geen originele steunen he 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Inmiddels de veren 1.5 cm opgeschroefd, zo heb ik veel meer speling, als alles klaar is eens kijken hoever ik nog kan zakken.
Inmiddels de spatschermen eraf, het kleine beetje oppervlakteroest verwijdert, en in de grondverf.
Riempje en gaskabel bij de brezan opgehaald.
Nu nog een radiator versieren
Inmiddels de spatschermen eraf, het kleine beetje oppervlakteroest verwijdert, en in de grondverf.
Riempje en gaskabel bij de brezan opgehaald.
Nu nog een radiator versieren
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
als je een goed alarm wilt neem dan een clifford og 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 382
- Lid geworden op: wo 21 sep 2005 19:50
- Locatie: Almelo (O)
Zal er nog eens een paar nachtjes over nadenken luco, dashboard duurt toch nog wel ff, aangezien de bekabeling nog aangepast moet worden etc..
Tijd zat nog..
Inmiddels de voorschermen in de grondlak en gespoten, ziet er weer gelikt uit.
[img]http://img45.imageshack.us/img45/5967/img0393hq5.th.jpg[/img]
[img]http://img230.imageshack.us/img230/7100/img0394kh0.th.jpg[/img]
[img]http://img232.imageshack.us/img232/8639/img0396kc7.th.jpg[/img]
[img]http://img232.imageshack.us/img232/4088/img0397ol6.th.jpg[/img]
Tevens de plastic schermen gemonteerd, deze waren eerst niet aanwezig, scheeld dat je zoveel onderdelen op voorraad hebt.
Het koelreservoir ook op zijn plek, beugeltje gemonteerd..
Nu nog de slangen pas maken, en doorvoeren maken.
[img]http://img45.imageshack.us/img45/3081/img0398sh9.th.jpg[/img]
Gaskabeltje aangesloten, (deze was binnen bij de brezan) werkt ook prima.
Beetje gezeur bij van die pietleuten die gaan zeggen van, mm, dat geknooi altijd met auto's, andere blokken erin...dan krijg je dat alles niet goed past...
Ouwe wijven zeg....
Anyway...
[img]http://img45.imageshack.us/img45/1002/img0395rk1.th.jpg[/img]
Koppeling zit nog de originele aan van de gt bak, misschien daar ook een andere voor halen, koppeld niet echt fijn.
Ook de schakelstang lijkt niet helemaal goed, ook nog ff na kijken.
Riempje ook nog ff pas maken.
Zoek eigenlijk nog een goed overzicht van hoe de koelslangen lopen etc.
Inmiddels ook weer de ontsteking weergevonden, die ik bijna aan florus mee had gegeven de vorige keer, ja florus...dat was voor mijn auto
Tijd zat nog..
Inmiddels de voorschermen in de grondlak en gespoten, ziet er weer gelikt uit.
[img]http://img45.imageshack.us/img45/5967/img0393hq5.th.jpg[/img]
[img]http://img230.imageshack.us/img230/7100/img0394kh0.th.jpg[/img]
[img]http://img232.imageshack.us/img232/8639/img0396kc7.th.jpg[/img]
[img]http://img232.imageshack.us/img232/4088/img0397ol6.th.jpg[/img]
Tevens de plastic schermen gemonteerd, deze waren eerst niet aanwezig, scheeld dat je zoveel onderdelen op voorraad hebt.
Het koelreservoir ook op zijn plek, beugeltje gemonteerd..
Nu nog de slangen pas maken, en doorvoeren maken.
[img]http://img45.imageshack.us/img45/3081/img0398sh9.th.jpg[/img]
Gaskabeltje aangesloten, (deze was binnen bij de brezan) werkt ook prima.
Beetje gezeur bij van die pietleuten die gaan zeggen van, mm, dat geknooi altijd met auto's, andere blokken erin...dan krijg je dat alles niet goed past...
Ouwe wijven zeg....
Anyway...
[img]http://img45.imageshack.us/img45/1002/img0395rk1.th.jpg[/img]
Koppeling zit nog de originele aan van de gt bak, misschien daar ook een andere voor halen, koppeld niet echt fijn.
Ook de schakelstang lijkt niet helemaal goed, ook nog ff na kijken.
Riempje ook nog ff pas maken.
Zoek eigenlijk nog een goed overzicht van hoe de koelslangen lopen etc.
Inmiddels ook weer de ontsteking weergevonden, die ik bijna aan florus mee had gegeven de vorige keer, ja florus...dat was voor mijn auto
