ACT: Clio Williams Deel 1
we schrijven mee!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
meen je dat nou serieus ??
mischien iets voor de nationale ombuds man ?
mischien iets voor de nationale ombuds man ?
-
Net nog een Twingo Williams (met stickers en gouden Speedline Safari's) in Spijkenisse (Puntweg/Malledijk/Groene Kruisweg) zien rijden. Zag er wel grappig uit, al is het natuurlijk enorm fout. 
-
ooit nog eens een discussie gevoerd met iemand die onderdelen aanbood van een R19 16V Williams
.
De vraag wat er dan Williams aan is, werd beantwoord met "onderdelen komen van een R19 Williams". Ja, maar die bestaat niet. "dus wel, he".
Tja, wat moet je daar dan mee???

De vraag wat er dan Williams aan is, werd beantwoord met "onderdelen komen van een R19 Williams". Ja, maar die bestaat niet. "dus wel, he".

Tja, wat moet je daar dan mee???

zo rijd er hier in de buurt ook 1 rond, is er heilig van overtuigd dat ie een 19 16v williams heeft, en je krijgt em niet aan zijn verstand dat het een gewone 1.8 16v is 

R5GTT. Drive it like you stole it
gewoon een keer met een willi tot snot trekken, dan snappen ze vanzelf dat ze niet dezelfde autootjes hebben....DennisT schreef:Gewoon in de waan laten dat ze een Williams hebben, sta erbovenMensen met een 16v die er heilig van overtuigd zijn dat ze een Willie hebben moet je gewoon geen aandacht aan besteden
er zijn ook mensen die et dan zelfs nog niet snappenHaas schreef:gewoon een keer met een willi tot snot trekken, dan snappen ze vanzelf dat ze niet dezelfde autootjes hebben....DennisT schreef:Gewoon in de waan laten dat ze een Williams hebben, sta erbovenMensen met een 16v die er heilig van overtuigd zijn dat ze een Willie hebben moet je gewoon geen aandacht aan besteden

tsja, je hebt mensen en vissticks.... 

hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???
Heb je die nieuw gekocht?jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???
nee dan was ik nu 280 euro lichter geweestRemon-CL10 schreef:Heb je die nieuw gekocht?jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???

Nee vroeg me af wat die dingen kosten, lijkt me ook wel leuk namelijkjiggy schreef:nee dan was ik nu 280 euro lichter geweestRemon-CL10 schreef:Heb je die nieuw gekocht?jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???maar is dat een probleem dan.

ooow zo de gordels en het blauwe vloertapijt kosten allebij rond de 280 euro bij de dealer. daar wordt je nou niet echt heel vrolijk vanRemon-CL10 schreef:Nee vroeg me af wat die dingen kosten, lijkt me ook wel leuk namelijkjiggy schreef:nee dan was ik nu 280 euro lichter geweestRemon-CL10 schreef:Heb je die nieuw gekocht?jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???maar is dat een probleem dan.

pff, nee nietecht... Wordt ook niet echt veel op marktplaats aangeboden... Kijk wel of ik ooit wat tegenkomjiggy schreef:ooow zo de gordels en het blauwe vloertapijt kosten allebij rond de 280 euro bij de dealer. daar wordt je nou niet echt heel vrolijk vanRemon-CL10 schreef:Nee vroeg me af wat die dingen kosten, lijkt me ook wel leuk namelijkjiggy schreef:nee dan was ik nu 280 euro lichter geweestRemon-CL10 schreef:Heb je die nieuw gekocht?jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???maar is dat een probleem dan.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Even goochelen tot je ze in de juiste stand/hoek hebt. dan kan je ze normaal gesproken zo af rollen. zit hem in de hoek waarin je hem vast hield.jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???
Project: GTT Blue Sport
dat kan kloppen zei m'n broer ook al dat zo iets aardig precies komt.Frits schreef:Even goochelen tot je ze in de juiste stand/hoek hebt. dan kan je ze normaal gesproken zo af rollen. zit hem in de hoek waarin je hem vast hield.jiggy schreef:hey ik heb vandaag m'n williams gordels binnen en was bezig met die vervangen, maar ze zijn nog helemaal opgerolt en zitten op het schok-slot. weet iemand hoe je ze van het slot afhaald zo dat je ze kunt uitrollen???
zo heb eindelijk de achtergordels erin. ben nu toe aan de voorkant, maar moet ik dan de voorstoelen eruit halen? het lijkt er wel op. omdat de schroef waar de gordel onderaan vast zit nu tegen de rail van de stoel aan komt. en hoe krijg ik dat zijpaneel los onder de voordeur??
nog ff vraagjes is het tapijt in de kofferbak ook blauw?
nou jah zal een kijken als ik een op de sloop zie. maar een van julle die weet of ik de voor stoelen eruit moet halen om er ander gordels in te zetten?
-
die van mij is ook grijs ja, met dik rubberen onderlaag...PatrickG schreef:Is dat niet phase 1 dan?Marcel B. schreef:normaliter wel ja, die van mij heeft zelfs een dikke rubberen onderlaag, weegt als lood
Phase 2 heeft volgens mij een grijs kofferbakkleed. Ook met rubberen onderlaag
edit: ik heb een ph2
ff tussendoor weet iemand /of heeft iemand een originele hoedenplank van een williams liggen, de oude eigenaar heeft zijn reserve wiel toendertijd op de hoedenplankgelegd. KLOJO
en anders: wat is de nieuwprijs?
grtz
en anders: wat is de nieuwprijs?
grtz
Net mijn dakrubbers opgehaald en de antenne houder voor op mn dak alleen zag ik net dat dit een andere is dan die ik er op heb zitten weet iemand of er 2 soorten van zijn?
Die ik hier nu voor me heb liggen is nr 7700424887
Was weer ff 118 euro in totaal

Was weer ff 118 euro in totaal

Hahaa ja dat ook nog eens....Marcel B. schreef:ph2 is nep

@Jiggy ik zal even kijken voor je of het nog wat is dat kleed van het interieur, die vloermat kofferbak is zowieso nog net. Hoor je nog wel..
Als ze niet het goede leveren, dan geef je die zooi toch gewoon terug of heb je zelf het artikelnummer doorgegeven??Strijder schreef:Net mijn dakrubbers opgehaald en de antenne houder voor op mn dak alleen zag ik net dat dit een andere is dan die ik er op heb zitten weet iemand of er 2 soorten van zijn?
Was weer ff 118 euro in totaal![]()