Luchtfilterhuis bevestigingsplaat

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Shaquille

Hallo allemaal,

Kan iemand mij toevallig helpen met een foto :foto: of tekening van de bevestigingsteun voor het luchtfilterhuis van een clio 16V?
Ik heb er nu een open luchtfilter in zitten maar die gaat er uit wat een takke herrie maakt dat ding :(
maar nu hadden ze het bij de dealer erover dat m'n bevestigingssteun eruit was gehaald.
Maarja hoe ziet zo'n ding eruit is mijn vraag?? en is iemand toevallig ook instaat mij te vertellen / laten zien per :foto: hoe het luchtfilter zit bevestigd?

Mijn dank is alvast groot :worship: :D
Haas
Car: Megane RS

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... CF0010.jpg[/img]

naar mijn idee zit het orig luchtfilterhuis gewoon aan je gasklephuis geschroefd en verder niet met een steun ofzo..
Riël
Über-Spammer

Volgens mij hoort daar inderdaad niets te zitten.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas
Car: Megane RS

mark 5t
Contacteer:

bij een R 19 16V zit het filterhuis wel op een steun gemonteerd maar bij een clio niet.
het beste kan je het originele filterhuis monteren met een K&N vervangingsfilter en de originele frisse lucht aanzuigslang naar beneden.
groeten: mark
Johan_16v
Contacteer:

mark 5t schreef:bij een R 19 16V zit het filterhuis wel op een steun gemonteerd maar bij een clio niet.
het beste kan je het originele filterhuis monteren met een K&N vervangingsfilter en de originele frisse lucht aanzuigslang naar beneden.
groeten: mark
idd. dit heb ik onlangs ook gedaan, zeker aan te raden! het is wel ff prutsen eer m erin zit, maar ja das nu eenmaal the deal bij deze auto's :D
Plaats reactie