knappen koppelingskabel clio 1.4 (of 1.2) rt 1991

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
bjorntje

Mijn vriendin heeft deze week de clio mee voor haar werk. Ze klaagde al wat over af en toe niet willen schakelen. Nu is vanavond de koppelingskabel geknapt.

Mijn vraag is nu hoe kan dit gebeuren? Ik wil nu wel proberen de kabel te vervangen, maar als dit een andere oorzaak heeft behalve ouderdom van de kabel dan is dat wel handig om te weten.

Daarnaast hoop ik dat jullie mij advies kunnen geven over het vervangen van de kabel, met name het feit hoe ik em op spanning krijg enzo.

Iemand trouwens nog een idee over de kosten van zo'n kabel (bij de dealer of brezan oid?)

Alle advies en info van de pro's is welkom :worship:
bjorntje

Lama, ik had eerst ff verder moeten kijken dan mijn neus lang is. Ff de zoek functie gebruikt en ik denk dat ik de kabel wel ertussen krijg.

Ik vraag me alleen af wat nou precies de oorzaak was
Johan_16v
Contacteer:

ik gok kabel doorgerot ?
bjorntje

Ik was een beetje bang dat het misschien de koppeling zelf was en plek om te sleutelen heb je niet echt in het centrum van zwolle |: En de auto slepen naar mijn ouders in Zeist is ook niet wat.
Haas
Car: Megane RS

normale slijtage...een kopp kabel breekt wel eens. Als er niets bijzonders te zien is, niet druk over maken, nieuwe kabel erop en klaar :)
Plaats reactie