Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
Bij ons is het zelfs nu zo erg dat je volgens de procedures van Renault moet werken doe je dat niet kan je vertrekkenIvo8hoven schreef:Fijn he al die vergaderingen en cursusdagen......

VLK Groep
vanmiddag met heren van de TUV om tafel gezeten. Op zich aardige kerels, maar door zo'n taalbarriere/verschil wordt t al snel minder interessant en theoretisch geloel.. 

-
Praktijk is altijd beter dan die theoretische shitHaas schreef:vanmiddag met heren van de TUV om tafel gezeten. Op zich aardige kerels, maar door zo'n taalbarriere/verschil wordt t al snel minder interessant en theoretisch geloel..
VLK Groep
ja, dat zeker, maar dat alles om een stickertje op je producties te mogen plakken 

-
Ja Haas daar gaat een hoop gelul en getest in zitten!Haas schreef:ja, dat zeker, maar dat alles om een stickertje op je producties te mogen plakken
VLK Groep
sja..tell me 'bout it!
maar goed....al met al ziet t er goed uit, dus zal niet zo'n probleem zijn om weer 5 jaar zo'n stickertje te mogen voeren
maar goed....al met al ziet t er goed uit, dus zal niet zo'n probleem zijn om weer 5 jaar zo'n stickertje te mogen voeren

-
Is de moeite waard dus!Haas schreef:sja..tell me 'bout it!

VLK Groep
Das niet alleen bij Reno zo hoor, denk dat 't langzaam aan bij alle bedrijven zo is.Robert-Jan schreef:Bij ons is het zelfs nu zo erg dat je volgens de procedures van Renault moet werken doe je dat niet kan je vertrekken
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik denk niet dat die leuk is voor een circuitdag
die hokken zijn de bocht niet om te krijgen

of je moet van zandvoort een oval maken

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wil je weer terug naar je roots?Steven schreef:Hehe groen metallic...
Wel geinig dingetje...hmm... nah
mooie gek

Immer wieder die verdammte Holländer
als ie gewoon normaal loopt ga ik m halen voor 500 euro 
schei uit man, ik heb nu een heerlijke 6 pijper voor de deur. maar zo'n ding erbij is best lachen toch?

schei uit man, ik heb nu een heerlijke 6 pijper voor de deur. maar zo'n ding erbij is best lachen toch?
precies lex....verstand op oneindig en bezig blijven 
Steven, nogmaals bedankt voor vanaaf man! Weer wat centen in de broekzak kunnen houden......

Steven, nogmaals bedankt voor vanaaf man! Weer wat centen in de broekzak kunnen houden......

dat is al overgemaaktSteven schreef:Ow, krijg ik me geld niet dan?

ja...zou leuk zijn! Wel mooi om te zien dat jij een 5ie beter kent wat betreft weggedrag dan ikSteven schreef:Volgende x graag 1 met betere testomgeving een mooie polder ofzo

@Ivo, ik heb t geld in me zak gehouden, niets gekocht dus

helaas....................
Gehee, nog niet eens gemeld hier...., sta ik woensdag ff te lullen met mn collega achter de werkplaats balie komt er een dikke patserbak aanrijden....
De FF-PS-62....., een Daytona Violet E34 M5
Stapt een NEDERLANDER uit, en die moest even wat hebben in het magazijn..., ik ff snel een praatje met hem...
Hij had em net gekocht, beviel goed..., de ex M5 van Ray zn broertie

De FF-PS-62....., een Daytona Violet E34 M5

Stapt een NEDERLANDER uit, en die moest even wat hebben in het magazijn..., ik ff snel een praatje met hem...
Hij had em net gekocht, beviel goed..., de ex M5 van Ray zn broertie

tuurlijk bevalt ie goed, ding is nieuw
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh heb wel gekeken maar het einde niet gezien
op de bank 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

Toch ook erg vet! jammer dat dat in NL niet zo is..dat lowriders en hotrod-wereldje..