HELP, met spoed, aansluiting van radio

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Kim [meganerat]

ik ben op zoek naar de aansluiting van een oude autoradio (sony cdx 5180) achterop mis ik een aansluitblokje, dit is die voor de stroomvoorziening. het is een aansluiting met 7 pennen (3 boven,4 onder)
deze zouden dan moeten lopen naar het iso blokje in de auto.

is er iemand die weet welke kleuren ik op welke pin moet bevestigen, dit doe ik dan direct zonder verloopkabel.

op het internet heb ik niets kunnen vinden, misschien dat iemand wel linken weet naar de aansluitschema's?

alvast bedankt.
Steven
Car: M536

Wat is nou het probleem, je mist de stekker die bij de radio hoort? Dan moet je dus lekker eens met sony contact opnemen. De kans dat iemand zo'n radiostekker heeft liggen is natuurlijk zo goed als 0.
Net zogoed als dat iemand toevallig de pinout van die radio weet of daarvoor ff z'n radio eruit wil slopen.
Kim [meganerat]

Steven schreef:Wat is nou het probleem, je mist de stekker die bij de radio hoort? Dan moet je dus lekker eens met sony contact opnemen. De kans dat iemand zo'n radiostekker heeft liggen is natuurlijk zo goed als 0.
Net zogoed als dat iemand toevallig de pinout van die radio weet of daarvoor ff z'n radio eruit wil slopen.
klinkt vriendelijk (Y)

ik neem aan dat er mensen zijn die wat meer kennis hebben van electronica, die deze aansluiting kennen en dan gewoon ff een antwoordje plaatsen. tenminste ik dacht dat dit soort fora's daarvoor bedoelt waren. kan het natuurlijk mis hebben en ff sony bellen op een gewone werk dag en dan hopen dat zij er wel verstand van hebben of dat zij zeggen vraag dat maar ff op een of ander forum want wij hebben geen zin om in de comp die oude troep op te zoeken.

maar bedankt voor het duidelijke antwoord op de vraag die gesteld is
Johan_16v
Contacteer:

al eens bij een ietwat fatsoenlijke audio dealer gaan kijken, kan goed zijn dat daar van die kabeltjes hangen!
Kim [meganerat]

op zondag zijn die gesloten, ben er vandaag mee begonnen
DxRsd

meestal verkopen ze die dingentjes gewoon bij autoshop 8)
Twingo: Making it 2 the limit....
Kim [meganerat]

is niet meer nodig :D

topic mag gesloten cq verwijdert worden
Plaats reactie