Mark 5T cup Megane
-
- Contacteer:
durf niet te zeggen zo
maar uit ervaring met diverse soorten merken die ik dagelijks tegen kom is dit wel hoogstwaarschijnlijk de boosdoener
(automonteur)
maar uit ervaring met diverse soorten merken die ik dagelijks tegen kom is dit wel hoogstwaarschijnlijk de boosdoener
(automonteur)
ik zal eens kijken en meten wat de ohmse waarde van die watertemp sensor is.
misschien weet menno dit?
hey mannetje.. je hebt zelf een blok staan he!!! dus ff heen lopen en meten.mark 5t schreef:ik zal eens kijken en meten wat de ohmse waarde van die watertemp sensor is.
was wel lastig blok terughangen met die rottige abs pomp

sensor is ok
stationair moet waarschijnlijk gewoon omhoog volgens goeroe menno als gevolg van de nokkenassen
stationair moet waarschijnlijk gewoon omhoog volgens goeroe menno als gevolg van de nokkenassen
yep.
auto is niet echt geschikt voor straat gebruik helaas.
saab turbo kan nu komen om wat meer pktjes te krijgen.
daarna toch echt eens weer met de 5 aan da gang en de cup clio klaar maken.
auto is niet echt geschikt voor straat gebruik helaas.
saab turbo kan nu komen om wat meer pktjes te krijgen.
daarna toch echt eens weer met de 5 aan da gang en de cup clio klaar maken.
zo even weer een update.
de 5 zit inmiddels een vorruit in gelijmd eentje van een express zonder tint maar dat maakt me niets uit .
de saab heb ik de APC van aangepast en ben vanmiddag lekker aan het testen geweest en afstellen.
rijdt nu op 1 bar maar moet nog hoger
alhoewel dit al aardig lekker blaast
de 5 zit inmiddels een vorruit in gelijmd eentje van een express zonder tint maar dat maakt me niets uit .
de saab heb ik de APC van aangepast en ben vanmiddag lekker aan het testen geweest en afstellen.
rijdt nu op 1 bar maar moet nog hoger

vanmiddag een rvs uitlaatsysteem gekocht voor de cup clio.
EPS
fotos volgen nog wel
EPS

fotos volgen nog wel
uitlaat schijnt niet geluidsarm te zijn volgens de vorige eigenaar want die had er een DB killer in laten lassen.
verschrikkelijk stomme manier van een DB killer plaatsen trouwens,
ding zat rondom vastgelast aan 2 kanten in het eindsierstuk.
met als gevolg dat ik zojuist het eindsierstuk er al weer afgeslepen heb en de DB killer verwijderd heb.
wat heeft een absorptie uitlaatsysteem anders voor zin met zoveel weerstand van die DB killer
ik had toch minstens van de firma EPS verwacht dat men dit demontabel zou monteren.
anyway nu alleen nog even een nieuw stuk rvs buis scoren voor een eigengemaakt eindstuk,dan is ie maar niet bling bling dat maakt me toch geen f#$%^@!ck uit.
verschrikkelijk stomme manier van een DB killer plaatsen trouwens,
ding zat rondom vastgelast aan 2 kanten in het eindsierstuk.
met als gevolg dat ik zojuist het eindsierstuk er al weer afgeslepen heb en de DB killer verwijderd heb.
wat heeft een absorptie uitlaatsysteem anders voor zin met zoveel weerstand van die DB killer
ik had toch minstens van de firma EPS verwacht dat men dit demontabel zou monteren.
anyway nu alleen nog even een nieuw stuk rvs buis scoren voor een eigengemaakt eindstuk,dan is ie maar niet bling bling dat maakt me toch geen f#$%^@!ck uit.
foto 1 de demper zonder eindstuk en DB killer
foto 2 de demper met nieuw rvs eindstuk en eigengemaakte DB killer die je er ten alle tijde in kan zetten en weer uit kan halen.
gewoon gemaakt van de EPS DB killer die ik er uit heb geslepen
zo vanavond maar eens even weer met de gtt aan het werk geweest.
de tijd en de zin ontbreekt me toch wel hoor maar goed er is tenminste weer vordering.
project heeft op zich ook geen haast maar zou toch wel mooi zijn als ie deze winter eens af komt.
de tijdelijke koppakking verwijderd en de nieuwe race pakking van spesso ligt klaar met extra sterke kopbouten.
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
de tijd en de zin ontbreekt me toch wel hoor maar goed er is tenminste weer vordering.
project heeft op zich ook geen haast maar zou toch wel mooi zijn als ie deze winter eens af komt.
de tijdelijke koppakking verwijderd en de nieuwe race pakking van spesso ligt klaar met extra sterke kopbouten.
afmaken dat ding mark.
Monteer gelijk de turbo op het spruitstuk dat gaan nu lekker makkelijk
Heb je al een ph2 hitteschild besteld? die rammelt een fijn stukje minder als een ph1
wanneer heb je hulp nodig. ik heb hier ook nog iets voor je!
Monteer gelijk de turbo op het spruitstuk dat gaan nu lekker makkelijk
Heb je al een ph2 hitteschild besteld? die rammelt een fijn stukje minder als een ph1
wanneer heb je hulp nodig. ik heb hier ook nog iets voor je!
ben druk bezig de kop zit er weer op.
komt gewooon koelvloeistof in omdat de motor kompleet gereinigd is van binnen met staalborstel op boormachine ook de bussen .
alles is dus brandschoon.
ga rustig verder ondertussen.
komt gewooon koelvloeistof in omdat de motor kompleet gereinigd is van binnen met staalborstel op boormachine ook de bussen .
alles is dus brandschoon.
ga rustig verder ondertussen.
turbo zit ook al gemobteerd
en ik heb inmiddels mijn bumers en skirts ook weer terug van de spuiter.
zijn mooi zijdeglans lichtgrijs gespoten.
alleen hebben ze de rode biezen ook meegespoten beetje jammer maar dan moet ik die zelf ooit nog maar eens weer een kleurtje geven.
en anders maar niet maakt me ook niet zo heel erg veel uit
afijn ik knutsel weer vrolijk verder
en ik heb inmiddels mijn bumers en skirts ook weer terug van de spuiter.
zijn mooi zijdeglans lichtgrijs gespoten.
alleen hebben ze de rode biezen ook meegespoten beetje jammer maar dan moet ik die zelf ooit nog maar eens weer een kleurtje geven.
en anders maar niet maakt me ook niet zo heel erg veel uit

afijn ik knutsel weer vrolijk verder
gewoon een nieuwe radiator erop. krijg je minder snel problemen en oogt ook veel mooier. En ik zou persoonlijk voor een stalen hitteschild gaan.Abel schreef:plakband en rode verf![]()
ik doel met die radiator reiniger op je radiator die 3 jaar droog heeft gestaan mark
radiator heb ik uitgebreid gespoeld met water en die is wel ok.
deze gtt gaat toch circuit op of niet??
zoja is het dan niet verstandiger om er een grotere en nieuwe radiator in te zetten om te zorgen dat je de koeling een beetje op orde hebt. paar jaar stil en droog staan doet je radiator ook geen goed meetal.
zoja is het dan niet verstandiger om er een grotere en nieuwe radiator in te zetten om te zorgen dat je de koeling een beetje op orde hebt. paar jaar stil en droog staan doet je radiator ook geen goed meetal.
R5GTT. Drive it like you stole it
komt allemaal wel goed hoor.
eerst het beestje maar eens goed aan de gang zien te krijgen.
deze radiator die er nu inzit is gewoon goed
eerst het beestje maar eens goed aan de gang zien te krijgen.
deze radiator die er nu inzit is gewoon goed
Die heb ik JAcob, maar dat ding rammelt, scheurt en roest tegelijk. Zat zie en hoor ik niet bij een ph2 variant...jacob schreef:gewoon een nieuwe radiator erop. krijg je minder snel problemen en oogt ook veel mooier. En ik zou persoonlijk voor een stalen hitteschild gaan.Abel schreef:plakband en rode verf![]()
ik doel met die radiator reiniger op je radiator die 3 jaar droog heeft gestaan mark
zo vanavond weer lekker opgeschoten.
![Afbeelding]()
ja hehehehe maar geeft niets.
ik heb in het verleden ook al zo met de auto gereden en ik vindt het gaaf!
ik heb in het verleden ook al zo met de auto gereden en ik vindt het gaaf!
kan niet doorroesten alleen op de oppervlakte wat roest is meende ik gemaakt door een soort legering. rammelen moet je de schroefjes vastdraaienAbel schreef:Die heb ik JAcob, maar dat ding rammelt, scheurt en roest tegelijk. Zat zie en hoor ik niet bij een ph2 variant...jacob schreef:gewoon een nieuwe radiator erop. krijg je minder snel problemen en oogt ook veel mooier. En ik zou persoonlijk voor een stalen hitteschild gaan.Abel schreef:plakband en rode verf![]()

komt een zelfgemaakt hitteschild op.
Hoelang heb jij in je GT gereden??jacob schreef:kan niet doorroesten alleen op de oppervlakte wat roest is meende ik gemaakt door een soort legering. rammelen moet je de schroefjes vastdraaienAbel schreef:Die heb ik JAcob, maar dat ding rammelt, scheurt en roest tegelijk. Zat zie en hoor ik niet bij een ph2 variant...jacob schreef:gewoon een nieuwe radiator erop. krijg je minder snel problemen en oogt ook veel mooier. En ik zou persoonlijk voor een stalen hitteschild gaan.Abel schreef:plakband en rode verf![]()

niet lang maar dit zijn gewoon vaste gegevensAbel schreef:Hoelang heb jij in je GT gereden??jacob schreef:kan niet doorroesten alleen op de oppervlakte wat roest, is meende ik gemaakt van een soort legering. rammelen moet je de schroefjes vastdraaienAbel schreef:Die heb ik JAcob, maar dat ding rammelt, scheurt en roest tegelijk. Zat zie en hoor ik niet bij een ph2 variant...jacob schreef:gewoon een nieuwe radiator erop. krijg je minder snel problemen en oogt ook veel mooier. En ik zou persoonlijk voor een stalen hitteschild gaan.Abel schreef:plakband en rode verf![]()