en voor die ledjus heb ik ook nog wel een oplossingle mouton noir (sandy) schreef:weet ik, vandaar dat ik plasma tellers wil

moet je de kopjes ff opschuren, en ze in
renault fittinkjes zetten (solderen)
en voor die ledjus heb ik ook nog wel een oplossingle mouton noir (sandy) schreef:weet ik, vandaar dat ik plasma tellers wil
afwachten dus. ben wel benieuwd.le mouton noir (sandy) schreef:nou 'k heb vandaag de mail de deur uit gedaan, ik krijg binnenkort de
prijsopgave van dit ontwerp (plus de hele reeks)
dat wordt m?le mouton noir (sandy) schreef:nou 'k heb vandaag de mail de deur uit gedaan, ik krijg binnenkort de
[img]http://img167.imageshack.us/img167/4325 ... t05kd3.jpg[/img]
jup, in aangepaste versie danJordi - Clio 16V schreef:dat wordt m?le mouton noir (sandy) schreef:nou 'k heb vandaag de mail de deur uit gedaan, ik krijg binnenkort de
[img]http://img167.imageshack.us/img167/4325 ... t05kd3.jpg[/img]
heb je toch nog wat kunnen regelen met plasma tellers.le mouton noir (sandy) schreef:[img]http://www.k-t-e-c.de/php/plasmatachosc ... veglia.jpg[/img]
die zien er idd mooi uit, maar wat moet zoiets nu kosten??le mouton noir (sandy) schreef:'k ga voor deze, met blauwe verlichting
klik
kun je hier klik zelfjiggy schreef:die zien er idd mooi uit, maar wat moet zoiets nu kosten??le mouton noir (sandy) schreef:'k ga voor deze, met blauwe verlichting
klik
opzich valt het nog wel mee qua prijs en zou ze graag willen hebben, maar moet eerst ff schokbrekers en einddemper kopen. dus voor mij wordt het eerst nietle mouton noir (sandy) schreef:maar miss als we meerdere bestellen dat we korting kunnen krijgen daar
'k had vanmorgen al antwoordle mouton noir (sandy) schreef:'k ga voor deze, met blauwe verlichting
klik
binnekort maar ff bestellenthe day before yesterday (on 02/24/2007 at 12:18) you commented:
wpn> Arrow-SpeedV2 Design
wpn>
wpn> plasma tacho's with blue lichting
wpn>
wpn> what wil that kost? for the clio 16v
wpn>
wpn> (7 dials)
------------------------------------------------
Price 189Eur
jup, plasmaverlichting zit in de platen zelf, dus kun je er meerRoyH schreef:Andere tellerplaatjes is altijd leuk. Ik heb dit met een vriend een keer zelf gemaakt voor de scooter. Het Rowen Heze logo als KM teller(limbo's he
), alleen is dat bij een scooter wat makkelijker: kwestie van de juiste maten, goed snijden en een universele km-teller template eroverheen knallen.
Dit klinkt wel interessant voor als ik weer centjes heb
Nog een vraagje: wat is het verschil tussen tacho en plasma (of heeft dit met het soort verlichting te maken)?
gefeliciteerd met de kleine.le mouton noir (sandy) schreef:jup, plasmaverlichting zit in de platen zelf, dus kun je er meerRoyH schreef:Andere tellerplaatjes is altijd leuk. Ik heb dit met een vriend een keer zelf gemaakt voor de scooter. Het Rowen Heze logo als KM teller(limbo's he
), alleen is dat bij een scooter wat makkelijker: kwestie van de juiste maten, goed snijden en een universele km-teller template eroverheen knallen.
Dit klinkt wel interessant voor als ik weer centjes heb
Nog een vraagje: wat is het verschil tussen tacho en plasma (of heeft dit met het soort verlichting te maken)?
mee qua design dan met normale platen
klik hier! voor een uitleg
over plasmafolie![]()
![]()
@ jiggy, nope heb ze nog niet besteld (gaat een dezer dagen gebeuren)
moet nu sparen heey, 'k heb net een kleine, die gaat voor