dat is ie denk ik al is namelijk de oude uitlaat van peter5gtturbo.Mrtn schreef:en als ie straks een btje inbrandt wordt 't nog ergermooier en dieper
Danny van Duren schreef:ze hoorde me al op afstand aankomen met deze uitlaat er onder.
hij klinkt goed en erg hard![]()
Martijn schreef:Danny van Duren schreef:ze hoorde me al op afstand aankomen met deze uitlaat er onder.
hij klinkt goed en erg hard![]()
Dé reden waarom ik weer een Peco wil.
Zorg dat je die slangen goed vast zet op de koeler. Degelijke klemmen gebruiken. Willen nog wel eens losspringen, garantie voor motor-totaalschade.Danny van Duren schreef:vandaag een oliekoelersusteem van een 5AT gekregen![]()
aankomend weekend als ik tijd heb maar eens op de GTE fixen
hard valt wel mee valt tegen vooral met warme weer temp hoger en inhoudenmark 5t schreef:loopt die nieuwe motor nu ook snoei hard?
en op hoeveel boost?
moet echt wel als een kanonskogel gaan .
hmmz ik weet het maarja bij de volvo zien ze hem liever niet dus(te oud en renault)mark 5t schreef:dat ding van jou is gewoon niet helemaal ok.
nalaten kijken door een expert op dat gebiedt doet wonderen.
succes
heb hem al gemaild zodat we een afspraak zouden kunnen maken maar geen reactieAbel schreef:berichten gestuurd??
Maak eens een afspraak met Menno dus. Die hangt zijn apperatuur er aan en kan je waarschijnlijk het probleem uitleggen
heb al reactie gehad van menno we moeten even kijken waneer we beide tijd hebben.mark 5t schreef:misschien is ie op vakantie?
heb er bij mn pa op het werk (garagebedrijf) gehaald zijn zelfs roestvrijstaleMenno schreef:Zorg dat je die slangen goed vast zet op de koeler. Degelijke klemmen gebruiken. Willen nog wel eens losspringen, garantie voor motor-totaalschade.Danny van Duren schreef:vandaag een oliekoelersusteem van een 5AT gekregen![]()
aankomend weekend als ik tijd heb maar eens op de GTE fixen
Heb je al eens een andere pomp gemonteerd? of een drukmeter aan je benzine leiding gehangen??Danny van Duren schreef: denk zelf brandstofprobleem nog want als ik retour dicht knijp loopt ie goed en kan de turbodruk ook omhoog en gaat de wagen als een speer![]()
maar ik wil er menno eerst nog na laten kijken en tot dan blijft de turbodruk standaart.
ja heb een gtt pomp gemonteerd heb ik van Daan (haan) gekocht gehad.Abel schreef:Heb je al eens een andere pomp gemonteerd? of een drukmeter aan je benzine leiding gehangen??Danny van Duren schreef: denk zelf brandstofprobleem nog want als ik retour dicht knijp loopt ie goed en kan de turbodruk ook omhoog en gaat de wagen als een speer![]()
maar ik wil er menno eerst nog na laten kijken en tot dan blijft de turbodruk standaart.
Gewoon eruıt halen ....dık ın vettten met kopersprayDanny van Duren schreef:
en dan een vraagje over achterasverlaging.
ik wil mn achteras gaan verlagen want heb nu hier een trekker liggen om de torsie-assen ermee eruit te trekken maar hoeveel zakt een gtt per tandje? of is dat verschillend?
ok bedankt maar zal eerst morgen als ik met de startmoter bezig ben de assen al enkele malen inspuiten, lijkt me ook wel verstandig als ik dat van iedereen hoor die er al mee heeft liggen vechten.jochem de haas schreef:Gewoon eruıt halen ....dık ın vettten met kopersprayDanny van Duren schreef:
en dan een vraagje over achterasverlaging.
ik wil mn achteras gaan verlagen want heb nu hier een trekker liggen om de torsie-assen ermee eruit te trekken maar hoeveel zakt een gtt per tandje? of is dat verschillend?
krık onder het reserve wıel en laten zakken op de hoogte dıe jıj wıl ( zakt altıjd nog ıets terug halve cm ofzo )
Hup assen erweer ın net zolang rond draaıen ( de juıste tandjes tegen over elkaar ) tot dat dıe er soepel ın glıjd.....
krık eronder vandaan ....kıjken ha zo ıs het nıet goed hup weer ff eruıt en het zelfde verhaal herhalen ...
dat ıe per tandje zoveel zakt ????? probeer de tandjes maar eens te tellen en te onthouden enz
klopt had ik gezien maar zat eigenlijk weinig roest op die plekken, maar velagen achter is uitgesteld. ivm dat ik gisteren heb moeten uitwijken voor ik denk een zatte chauffeurjochem de haas schreef:je kan hem op 6 plekken ınspuıten .......2x mıdden 2 x bınnenzıjde achterbrug 2x buıtenzıjde ( onder het dopje zeg maar )
suc6
ja nogal, zou eigenlijk volgende week waarschijnlijk naar menno gaan da kan dus niet doorgaanAbel schreef:Tjees jij hebt ook wel pech he...
tja deze bd sensor heb ik besteld ivm hij morgen moet lopen en ze die niet op voorraad hebben en niet op de sloop.kool schreef:je bent goed in "alles vervangen op de hoop dat dat het is" zeg. wel pech heb je tot nu toe gehad...
succes ermee
hij liep net lekker dus hoop van wel.Abel schreef:![]()
hehe problemen nu allemaal verholpen?