ACT: Twingo I
NetjesRontwingo schreef:Maandag ben ik jarig, maar morgen ga ik mijn cadeautje alvast ophalen![]()
Dit type sideskirts![]()
Had het al een beetje verwacht, maar blijft leuk zo'n cadeautje

Leuk kadootje

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
na anderhalve maand zonder twingo op de oprit, staat ze er terug 
(heel vriendelijke en bekwame mensen bij de dealer, maar soms zijn ze niet van de snelsten ....)
en ikke blij
oh, en na wat gespeeld te hebben met de klepspeling, en hiervan geen effect gemerkt te hebben, is me opgevallen dat de cilinderkop eraf halen maar een dik uurtje werk is
toch wel leuk zo'n twingo

(heel vriendelijke en bekwame mensen bij de dealer, maar soms zijn ze niet van de snelsten ....)
en ikke blij

oh, en na wat gespeeld te hebben met de klepspeling, en hiervan geen effect gemerkt te hebben, is me opgevallen dat de cilinderkop eraf halen maar een dik uurtje werk is

toch wel leuk zo'n twingo
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
anderhalve maand, 8u per dag, 90 euro per uur..lekkere rekening!

een paar weken "we gaan er morgen naar kijken" en een 4tal weken "we brengen hem morgen wel terug naar bij u thuis"Jacco Osté schreef:Anderhalve maand????![]()
![]()
en gelukkig is het geen anderhalve maand werk geweest.. gelukkig dat 'k ook geen stalling moest betalen

Wie heeft er een verbredingskit op z'n twingo? Ben benieuwd hoe dat gemonteerd zit bij de wielkasten.
Dan nog...tut schreef:een paar weken "we gaan er morgen naar kijken" en een 4tal weken "we brengen hem morgen wel terug naar bij u thuis"Jacco Osté schreef:Anderhalve maand????![]()
![]()
en gelukkig is het geen anderhalve maand werk geweest.. gelukkig dat 'k ook geen stalling moest betalen
Belachelijk gewoon

Ik had hem binnen 3 dagen teruggehaald bij zulke afspraken

Zoiets heet nou: aan het lijntje houden...

Geen cent hadden ze van mij gekregen

er was geen echte afspraak gemaakt, ze gingen er eens naar kijken (en k had in t begin gezegd dat er op zich ook niet echt haast bij zat.. maar op een gegeven moment begon t inderdaad wel wat gek te worden..)
en er is ook gewoon niets betaald
wel wat klote da't zo lang niet heb kunnen voort doen ...
oh, en voor de duidelijkheid: tut rijdt nog steeds niet ... k weet nu gewoon in welke richting ik moet zoeken.. (kwestie dat de garage belachelijke standaard tarieven heeft voor het verwijderen van de cilinderkop, wat al bij al een uurtje duurt)
en er is ook gewoon niets betaald

wel wat klote da't zo lang niet heb kunnen voort doen ...
oh, en voor de duidelijkheid: tut rijdt nog steeds niet ... k weet nu gewoon in welke richting ik moet zoeken.. (kwestie dat de garage belachelijke standaard tarieven heeft voor het verwijderen van de cilinderkop, wat al bij al een uurtje duurt)
en waarom zo'n giga toerenteller als er al eentje in het dash zelf zit?
Ik weet het wel zekerAnthonyR schreef:Clio II phase I dash?

Ik heb zelf een Clio II phase I gehad!
"Alleen" achteraan heeft ie een "apart" stuk gemaakt om het passend te krijgen, zeg maar het deel waar de 2 kleine tellertjes opstaan.

Ben net terug uit Belgie van mijn skirts ophalen
Ik heb ze er al even naast gehouden en het staat echt super.
Moet alleen nog wel even iets voor de voorbumper verzinnen...iets met een lip ofzoiets..!!
Nu even kijken hoe ik ze ga bevestigen en een goeie spuiter vinden.

Ik heb ze er al even naast gehouden en het staat echt super.

Moet alleen nog wel even iets voor de voorbumper verzinnen...iets met een lip ofzoiets..!!
Nu even kijken hoe ik ze ga bevestigen en een goeie spuiter vinden.

Clio II dash in een twingo heb ik nog niet gezien...
wel erg strak gemaakt
zo op de foto....
wel erg strak gemaakt

Doe je het geheel ook weg of bewaar je het voor andere tijden? 
-
Zoals ik stukje terug in topic al zei:Ronnie schreef:mijn install gaat er helaas echt uit, de gereedschapskoffer past er wel netjes naast, maar de rest niet meer en het wordt toch een t@ring bende in de auto.
is het een houten vloer? want als je hem toch wegdoet wil ik hem wel overnemen wat ik wil dubbele bodem gaan maken voor mn versterker en sub..
Mensen vandaag deed m'n sleutel het niet meer voor centrale deurvergrendeling (op zich geen probleem want heb alarm waar het ook mee werkt) maar dan de start onderbreker die gaat er dan ook niet af
Dus ik naar de renault gebeld en ze zeiden als het alleen het batterijtje is dan kost het rond de 7 euro...
Wat denk je dat een (nieuw) printplaatje kost voor in je sleutel (tot het moment dat hij werkt)??????/
Gewoon 170 EURO !!!!!!!!!
wat een afzetters!!!!!!
voor stukje plastic....
Gelukkig wast alleen het batterijtje

Wat denk je dat een (nieuw) printplaatje kost voor in je sleutel (tot het moment dat hij werkt)??????/
Gewoon 170 EURO !!!!!!!!!

voor stukje plastic....
Gelukkig wast alleen het batterijtje

Twingo: Making it 2 the limit....
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
haha dat vroeg ik me ook even af

Jongens, het is Hans die zoiets zegt!
Geintje Hans

Geintje Hans

Die Angeleyes worden ook steeds goedkoper. Ik hoorde in het begin veel mensen zeggen dat ze wel leuk zijn, mits goedkoper. Nu heeft zelfs RBcartuning ze voor 159. Hier in de buurt kan ik ze zelfs voor 150 krijgen.
Ik heb het weer overwogen, maar het staat echt niet vind ik. Iemand die zijn mening heeft bijgesteld nu de prijs lager is?
Ik heb het weer overwogen, maar het staat echt niet vind ik. Iemand die zijn mening heeft bijgesteld nu de prijs lager is?
Ik heb mijn mening niet bijgesteld, want ga ze waarschijnlijk toch nietChris@R5 schreef:Ik heb het weer overwogen, maar het staat echt niet vind ik. Iemand die zijn mening heeft bijgesteld nu de prijs lager is?
kopen.
Maar ik vind de chrome zonder booskijkers niet mooi. De zwarte zonder of met booskijkers
vind ik wel mooi

k ben aan t denken geweest om er te kopen, maar m'n probleem is da'k eerst m'n twingo terug aan de praat wil krijgen voor ik er geld in stop...
trouwens, weet iemand hoe je een afgebroken kopbout uit je blok krijgt? (en voor jullie iets zeggen: ja, met een momentsleutel gedaan...)
trouwens, weet iemand hoe je een afgebroken kopbout uit je blok krijgt? (en voor jullie iets zeggen: ja, met een momentsleutel gedaan...)
ik vindt ze in het zwart wel mooi niet omdat ik ze zelf ook heb hoor..
maar de chrome vindt ik er zo plastic en nep uitzien... 

-
ik heb ze gekocht voor 159 maar de volgende ochtend in allebei de lampen vocht. en na 3 dagen ook nog(d8 misschien is het 1 keer) maar heb nu de lampen open gehad en dichtgekit. die gaat niet meer lekken(krijg em denk ik ook niet meer open
) maja het is verholpen..

Heeft niemand een how-to van een megane/clio dash in twingo?