ha ha, nou gekocht bij renault rotterdam jnvs03 1994 zat toendertijd een standaard luchtfilter en uitlaat op, vondt hem nogal inhouden en kwam bij een vriend van mij aan die bij de renault in den haag werkte meteen een devil uitlaat van voor tot achter en een open luchtfilter bestelt.
alles was binnen een paar dagen binnen en meteen erop gezet, auto reedt veel beter en was supersnel.
bij een open dag van de inovam in utrecht geweest daar kon je gratis de rollerbank op voor mij was een imprezza gtt(toen net in de showroom) en die blies er 216 pk uit(standaard waarschijnlijk maar toendertijd erg snel).
ik was aan de beurt moest op de rollers en werdt vastgezet, werdt me gevraagd hoeveel pk ik had dus dacht standaard met snelle uitlaat en filter misschien 160 pk en zei dat tegen de medewerker die achter de computer stond.
alles ingevoerd en gassen met die hap, alle grafieken konden het niet volgen en er werdt me opnieuw gevraagd hoeveel pk ik had, dan maar 180 pk zeggen lijkt me niet maar....
alles ingevoerd en hetzelfde tafereel

nou ja dan maar de max aantal pk's van die computer ingevoerd eindelijk een goede meting 217 pk aan de wielen ik heb de uitdraai nog ergens liggen ff zoeken. die vent met die imprezza droop meteen af meer pk's als hem

uiteindelijk na zoeken dit gevonden:
-uitlaat
-luchtfilter
-nokkenas
-chip
-versnellingsbak(weet niet welke

)
-en meer maar niet gevonden