Jochem kan goed duwen........

Sven, die starter is via mijn werk geleverd. Ik werk bij een dealertSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:wrom nou weer naar de dealert
gelijk even een snel startertje halen bij de onderdelenboer
lekker he? renaultsLex schreef:2x laten testen, 1x een collega en ook nog effe weggebracht naar een revisiebedrijfje, startmotor werkt prima. Probleem zit hem toch denk ik in de massa van de startmotor zelf.
Dus dan maar weer terug schroeven, maar das gisteren niet gelukt omdat die verrekte 19 weer een mankement had. Raam ging niet meer dicht.
das lastig te noemen....Lex schreef:Raam ging niet meer dicht.
i'm with stupidjochem de haas schreef:Doe maar geen foto's meer maken ......het vertekend een beetje.
Hij lijkt nu veel mooier dan ie in het echt is![]()
En bellen he als je hulp nodig hebt
en koelvloeistofvaatje ook achter het schutbord, zodat je gelijk ruimte hebt voor een fatsoenlijk luchtfilter systeem ipv die standaard bochtRoy schreef:Waarom heb je de ontsteking niet gelijk achter het schutbord gemaakt?
zeker met een renault......jochem de haas schreef:Tja soms zit het mee ...maar meestal zit het tegen
dus het schiet nu aardig opLex schreef:Zo, starten doet ie. Motor draait mooi en heel soepel rond. Olie komt overal ik ben alleen bang dat ik de draden van de oliedruksensor verkeerdom gemonteerd heb.
Maar nu er is oliedruk en geen vreemde geluiden bij het starten. Dus bobine kabel er op en vlammen dat ding. Nou mooi niet dus![]()
De brandstofpomp draait niet, dus effe plus en min op het pompie en toen deed ie wel draaien. Dus brandstofrelais stuk. Ik denk dan stop ik effe dat andere 6 polige relais erin, nou die brandde meteen weg.
Dus morgen maar even een brandstof en startrelais bestellen
ff de draden los van je pompie, ff doormeten als ie geen sluiting maakt..Heb het ook al eens gehadLex schreef:Zo, starten doet ie. Motor draait mooi en heel soepel rond. Olie komt overal ik ben alleen bang dat ik de draden van de oliedruksensor verkeerdom gemonteerd heb.
Maar nu er is oliedruk en geen vreemde geluiden bij het starten. Dus bobine kabel er op en vlammen dat ding. Nou mooi niet dus![]()
De brandstofpomp draait niet, dus effe plus en min op het pompie en toen deed ie wel draaien. Dus brandstofrelais stuk. Ik denk dan stop ik effe dat andere 6 polige relais erin, nou die brandde meteen weg.
BlackEagle schreef:ff de draden los van je pompie, ff doormeten als ie geen sluiting maakt..Heb het ook al eens gehadLex schreef:Zo, starten doet ie. Motor draait mooi en heel soepel rond. Olie komt overal ik ben alleen bang dat ik de draden van de oliedruksensor verkeerdom gemonteerd heb.